Gå til innhold

Viktig melding til dere middels/mindre attraktive menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om noe burde de fleste menn bli mindre usikre og ydmyke. Handler ikke bare om at selvikkerhet er attraktivt, men at mange menn ikke har noen grunn til å være usikre. Har flere venner som kunne fått rimelig mange damer, men hvor det ikke blir noe av fordi de er for sjenerte. Og det er ikke fordi de mangler dameerfaring heller. Virker som om mange er sjenerte uansett hvor mye positiv respons de får og uansett hvor erfarne de egentlig er med damer.



Anonymous poster hash: 54c9e...b8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring, som mindre attraktiv mann uten selvtillit, er at dette er en særdeles dårlig kombinasjon. Jeg vil nesten gå så langt som å si at dette er det verst tenkelige utgangspunktet en mann kan ha i jakten på en partner. Har man selvtilliten på plass så kan man få til mye selv om man ikke ser ut i måneskinn, og ser man bra ut så kan man iallfall ha flaks og bli funnet om man ikke har selvtillit til å finne selv. Men om man ikke ser bra ut og i tillegg ikke har selvtillit, forget about it. Hvilket kvinnfolk kunne skrape sammen noen interesse for en slik unnselig-uanselig mannsfigur?



Anonymous poster hash: 91002...5ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som om TS har misforstått, og tror selvsikker betyr cocky, overlegen og pågående. Jeg har aldri opplevd at selvsikkerhet har vært negativ når jeg med mitt høyst ordinære utseende møter nye mennesker, inkludert jenter. Derimot har jeg en tendens til å svare med samme mynt dersom noen er overlegne, noe som ikke er noe sjarmerende trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette var en trolletråd eller ikke, var den uansett til pass for de menn som alltid kommer med et stikk til kvinner i alskens tråder. Nå fikk de smake sin egen medisin. 



Anonymous poster hash: 0af7f...6ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om dette var en trolletråd eller ikke, var den uansett til pass for de menn som alltid kommer med et stikk til kvinner i alskens tråder. Nå fikk de smake sin egen medisin. 

Anonymous poster hash: 0af7f...6ec

 

Ja, huff så lei seg alle menn på KG ble fordi noen laget en tråd der de sa at gjennomsnittlige menn burde ha dårlig selvtillit. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fake it 'til you make it. Trikset er bare at du må holde på lenge nok, samt ta til deg lærdom fra tidligere erfaringer. 

 

Dette gjelder forøvrig alt annet som har med mennesker og relasjoner å gjøre. Øving gjør mester! 



Anonymous poster hash: c9ddf...ce5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke enig med hovedinnlegget. Attraktivitet er også høyst subjektivt, så hva du synes er attraktivt trenger ikke nødvendigvis jeg synes er det. Uvitende og helt latterlig tråd. 

 

Jeg faller hovedsakelig for karismatiske og selvsikre (til en viss grad) menn. Det er nettopp dette som får meg interessert, ikke hvor de er på utseendeskalaen. Jeg håper virkelig ikke det er menn som tar denne tråden seriøst. 



Anonymous poster hash: 158ec...034
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...