Gå til innhold

Viktig melding til dere middels/mindre attraktive menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dakar deg ts, har du blitt avvist igjen nå? Tipper du heller har blitt avvist av en bra mann og nå må ty til KG for å rakke litt ned på de du mener står under deg i rang, de mennene du faktisk har sjanse til å få. Bare husk at de du faktisk kan få reflekterer ditt egentlige attraksjonsnivå, ikke prinsessenykkene du har pådratt deg etter en oppvekst der familien innprentet at du fortjente hva som helst :)



Anonymous poster hash: 38ba7...a6f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier jo ikke det til dem da. Til dem sier jeg "bare vær deg selv", noe som betyr akkurat det samme. Så da vet dere også hva som menes når jenter sier sånn til dere :)

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Du sier det ikke, men det er det du føler. Hvordan kan du tenke slik om andre mennesker? Det forundrer meg, spesielt når du ser på de som "venner". Jeg tror ikke det er slikt "bare vær deg selv" er ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar deg ts, har du blitt avvist igjen nå? Tipper du heller har blitt avvist av en bra mann og nå må ty til KG for å rakke litt ned på de du mener står under deg i rang, de mennene du faktisk har sjanse til å få. Bare husk at de du faktisk kan få reflekterer ditt egentlige attraksjonsnivå, ikke prinsessenykkene du har pådratt deg etter en oppvekst der familien innprentet at du fortjente hva som helst :)

Anonymous poster hash: 38ba7...a6f

Hei, ikke projiser ditt eget miserable liv over på meg. Jeg er bare ute etter litt morro, og så lenge det er alt jeg vil ha, kan jeg plukke de beste mennene. Ædda bædda.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke projiser ditt eget miserable liv over på meg. Jeg er bare ute etter litt morro, og så lenge det er alt jeg vil ha, kan jeg plukke de beste mennene. Ædda bædda.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

 

Jeg projiserer nok ikke mit eget liv nei, det er snarere en forklaring på oppførselen til sånne som deg og likesinnede her inne. 

 

Det er godt mulig du har sjanse på attraktive menn når det gjelder sex ja, men var jeg deg ville jeg ikke akkurat skrytt av det, for de fleste oppegående mennesker vet at det er relativt enkelt for kvinner å få sex. Det blir litt på samme måte som at et vanlig menneske skulle skrytt av at h*n kunne lese når det selvfølgelig er helt vanlig i dagens samfunn.

 

Men jeg ville nytt det så lenge jeg kan, for når det gjelder forhold så kommer du nok til å få det adskillig verre. Feltmadrass vil for alltid være det du duger til for bra menn, på samme måte som dine likesinnede. 

Anonymous poster hash: 38ba7...a6f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke projiser ditt eget miserable liv over på meg. Jeg er bare ute etter litt morro, og så lenge det er alt jeg vil ha, kan jeg plukke de beste mennene. Ædda bædda.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

 

Hvis dere begge er inneforstått med hva dere får, ser jeg ingen problemer med det. Så lenge du vet du er bruk og kast for disse "krem-mennene" mener jeg.

Anonymous poster hash: cfa9c...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Bare sånn i tilfellet TS ikke er et troll - Det er bare tapere som baserer hvor selvsikre de er på noe så overfladisk som utseende.  Det er et tegn på at du har lite gående for deg. Du har ikke gjort noe for å oppnå utseende, selvsikkerhet hentet eksternt (som utseende) er bare en illusjon. En midlertidig selvtillitsboost for de som ikke har noe annet sted å hente det fra.

 

Men det som irriterer meg mest(om TS ikke er troll) er ikke slaget mot de som er mindre heldige utseendemessig, det er hvordan enkelte pene jenter som TS kanskje er, kan finne på å være så totalt ubrukelig til alt annet enn tømmestasjon (Jeg ville unngått det og på alt annet enn veldig ensomme vinternetter, fordi jeg har ikke sex med handikappede)at de ikke nytter som verken venninner eller kjæreste. Å møte på disse blir som å gå i varmen i ørkenen, og så plutselig støte på en oase. Sterk tørste og all slags følelser strømmer gjennom kroppen. Men så, når man er i ren ekstase og har planlagt å slå seg ned ved oasen og stikke flasken i vannet, så viser det seg at alt det er bare en illusjon. Det er ingenting der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ikke gratis

Anonymous poster hash: fa053...1f9

 

 

Ikke alle kvinner kan velge å vrake i menn. Noen må også ta det de får, akkurat som mannfolka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kler for mye selvtillit, da virker man bare selvgod. Selvtillit med en smule usikkerhet er mer sjarmerende syns jeg da. Menn som ikke er så attraktive kler selvtillit like mye som disse attraktive gjør. God humor er heller ikke å forakte. La uansett folk få være den de er. Hva pokker gir deg rett til å tro du er så mye bedre og dermed gir rett til å dømme andre basert på utseende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen crushes på uattraktive menn (og jeg kan få kjekke menn, det er ikke det). Dette KUN fordi de er selvsikre. Elsker humor og elsker selvsikkerhet (så lenge man ikke blir cocky). Sjarm og godhet er også et stort pluss ;)

Ta Aksel Hennie som eksempel. Ikke akkurat barbie Ken, men fy så deilig. Samme med han andre norske skuespilleren som ligner på en langer og misbruker (husker ikke navnet).

 

Og Lil Wayne. Og Bill Kaulitz. Og John Cushack.

 

:rodmer:  :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er ryddet for spekulasjon. Mynona, mod.

Nå vet ikke jeg så mye om hvordan uattraktive menn ter seg, men jeg vil da tro at de fleste kommer lengst med å være seg selv. :opplyser:

Dermed er råd på et forum som dette sjelden av noe særlig nytte...

Mener ts for alvor at menn som ikke er kjekke ikke kan få lov til å ha selvtillit, eller refereres det til menn som har hørt at de må ha selvtillit og dermed forsøker noe som de ikke mestrer. :klo:

Forøvrig måtte jeg tipses om denne tråden da jeg er utenfor målgruppen... :ninja:

:plystre:

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er attraktivt. Hvis du ikke er så heldig med utseendet så hjelper selvtillit mye. Det synes nå i hvert fall jeg :)

Jeg synes usikkerhet kan være veldig sjarmerende jeg. :) Litt sånn småsjenerte, stotrende karer som liker deg så godt at de får sånne spørrende blikk og lurt smil. Da smelter jeg. :) Har blitt instantly betatt av flere "sånne", utseendet uten betydning.

Når disse skal leke superselvsikre og liksom være så fulle av selvtillit blir det kunstig, og jeg opplever det som arroganse og det er turn-off.

Anonymous poster hash: f0745...5ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen crushes på uattraktive menn (og jeg kan få kjekke menn, det er ikke det). Dette KUN fordi de er selvsikre. Elsker humor og elsker selvsikkerhet (så lenge man ikke blir cocky). Sjarm og godhet er også et stort pluss ;)

Ta Aksel Hennie som eksempel. Ikke akkurat barbie Ken, men fy så deilig. Samme med han andre norske skuespilleren som ligner på en langer og misbruker (husker ikke navnet).

 

Mener du Kristoffer Joner? Men han har litt usikkerhet i seg, i enkelte av rollene sine. Selv om han kan virke tøff, så virker han også litt sårbar og sjenert.

Anonymous poster hash: 58090...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle påpeke at jeg var en million ganger mer usikker og udmyk enn alle andre her, men så innså jeg svakheten i resonnementet mitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle påpeke at jeg var en million ganger mer usikker og udmyk enn alle andre her, men så innså jeg svakheten i resonnementet mitt.

 

:laugh:

Anonymous poster hash: 9d50e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen crushes på uattraktive menn (og jeg kan få kjekke menn, det er ikke det). Dette KUN fordi de er selvsikre. Elsker humor og elsker selvsikkerhet (så lenge man ikke blir cocky). Sjarm og godhet er også et stort pluss ;)

Ta Aksel Hennie som eksempel. Ikke akkurat barbie Ken, men fy så deilig. Samme med han andre norske skuespilleren som ligner på en langer og misbruker (husker ikke navnet).

 

Og Lil Wayne. Og Bill Kaulitz. Og John Cushack.

 

:rodmer:  :rolleyes:

 

Enig, Aksel Hennie har en veldig sexy og karismatisk personlighet. Kunne lett falt for ham!

Anonymous poster hash: 9d50e...9ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn i tilfellet TS ikke er et troll - Det er bare tapere som baserer hvor selvsikre de er på noe så overfladisk som utseende.  Det er et tegn på at du har lite gående for deg. Du har ikke gjort noe for å oppnå utseende, selvsikkerhet hentet eksternt (som utseende) er bare en illusjon. En midlertidig selvtillitsboost for de som ikke har noe annet sted å hente det fra.

 

Men det som irriterer meg mest(om TS ikke er troll) er ikke slaget mot de som er mindre heldige utseendemessig, det er hvordan enkelte pene jenter som TS kanskje er, kan finne på å være så totalt ubrukelig til alt annet enn tømmestasjon (Jeg ville unngått det og på alt annet enn veldig ensomme vinternetter, fordi jeg har ikke sex med handikappede)at de ikke nytter som verken venninner eller kjæreste. Å møte på disse blir som å gå i varmen i ørkenen, og så plutselig støte på en oase. Sterk tørste og all slags følelser strømmer gjennom kroppen. Men så, når man er i ren ekstase og har planlagt å slå seg ned ved oasen og stikke flasken i vannet, så viser det seg at alt det er bare en illusjon. Det er ingenting der. 

 

Det var stygt sagt å kalle noen tømmestasjon. Er jo ikke deres feil at de er litt.. enkle. 

 

Trenger jo ikke synke ned til samme nivå, da er jo ikke du noe bedre.

Anonymous poster hash: 9d50e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peeves

Det er forskjell på selvsikkerhet og å være cocky.

En kjekk person kan slippe unna med å være cocky til en viss grad. En mindre kjekk mann vil ha litt større vanskeligheter med det, men selvsikkerhet er alltid bra. Det er ikke bare utseende sitt som spiller ut på hvor selvsikker man er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du Kristoffer Joner? Men han har litt usikkerhet i seg, i enkelte av rollene sine. Selv om han kan virke tøff, så virker han også litt sårbar og sjenert.

Anonymous poster hash: 58090...e3f

 

 

JA, han er det! :D Haha, liker at du gjettet riktig på første forsøk med eneste hint at han ligner på en rusmisbruker :P

Det er i hvert fall noe ved han som gjør at jeg får en liten tenåringscrush på han (og han er jo ikke kjekk eller pen?)  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mindre attraktiv mann kan fort bli mye mer attraktiv med å være litt utadvendt og selvsikker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...