Gå til innhold

Viktig melding til dere middels/mindre attraktive menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet dere sikkert har hørt/lest at jenter liker selvsikre menn, men vennligst slutt med det. For det er ikke sjarmerende i det hele tatt, ikke på dere. Skal dere være selvsikre og utadvendte, må dere ha utseendet til å backe det opp, hvis ikke serd bare dumt ut. Det som kler dere mye bedre er å ha dårlig selvtillit og være usikre og ydmyke. For det kan faktisk være ganske så søtt og sjarmerende :)

Anonymous poster hash: d196f...fa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok

Anonymous poster hash: fa053...1f9

Bra.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Supert.

Anonymous poster hash: fa053...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hvordan kan du finne de mindre attraktive i det hele tatt søte og sjarmerende? Det er jo en grunn du sier de er mindre attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert.

Anonymous poster hash: fa053...1f9

Meh, dere lærer aldri uansett. Skalla, utrente spradebasser med pappamage. Jeg må le...

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tragisk tråd.

Anonymous poster hash: 836be...920

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, dere lærer aldri uansett. Skalla, utrente spradebasser med pappamage. Jeg må le...

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Merkelig nok får vi pult uansett....

Anonymous poster hash: 4e733...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, dere lærer aldri uansett. Skalla, utrente spradebasser med pappamage. Jeg må le...

Anonymous poster hash: d196f...fa7

hahha, jeg er ikke mann  ;)

Anonymous poster hash: fa053...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fremstår på den måten jeg ønsker selv takk, uavhengig av hva du og likesinnede måtte mene om mitt utseende :)

 

For øvrig er jeg hverken dvask eller skalla da. 



Anonymous poster hash: 38ba7...a6f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er attraktivt. Hvis du ikke er så heldig med utseendet så hjelper selvtillit mye. Det synes nå i hvert fall jeg :)

Endret av Andreas_B
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hvordan kan du finne de mindre attraktive i det hele tatt søte og sjarmerende? Det er jo en grunn du sier de er mindre attraktive.

Fortsatt bedre at de ikke går rundt og oppfører seg som om de aldri har sett i et speil. De ydmyke og selvtillitsløse kan man i det minste vennesone. Spradebassene, derimot, er ikke brukendes til noe.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Merkelig nok får vi pult uansett....

Anonymous poster hash: 4e733...599

 

Ikke gratis

Anonymous poster hash: fa053...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er attraktivt. Hvis du ikke er så heldig med utseendet så hjelper selvtillit mye. Det synes nå i hvert fall jeg :)

Du tror det, ja, men det er fordi du er mann. Og du tar feil. Mismatch mellom oppførsel og utseende er ekstremt usjarmerende.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bedre at de ikke går rundt og oppfører seg som om de aldri har sett i et speil. De ydmyke og selvtillitsløse kan man i det minste vennesone. Spradebassene, derimot, er ikke brukendes til noe.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Tror ikke at du er en særlig god venn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke at du er en særlig god venn.

Jo, det er jeg. Prøver støtt og stadig å spleise de vennesona mennene mine med mine mindre attraktive venninner. Men de er aldri interessert, spradebassene. Fatter ikke hva det er de innbiller seg at de kan få. Eller jo: meg. Lol.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det, ja, men det er fordi du er mann. Og du tar feil. Mismatch mellom oppførsel og utseende er ekstremt usjarmerende.Anonymous poster hash: d196f...fa7

Åja, for du sitter jo med fasiten?

Hva folk synes er attraktivt er veldig individuelt. du synes ikke det er attraktivt, men det gjør jeg :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jeg. Prøver støtt og stadig å spleise de vennesona mennene mine med mine mindre attraktive venninner. Men de er aldri interessert, spradebassene. Fatter ikke hva det er de innbiller seg at de kan få. Eller jo: meg. Lol.

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Pluss, alle gode venner sier til sine venner at de er stygge og burde være usikre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss, alle gode venner sier til sine venner at de er stygge og burde være usikre.

Sier jo ikke det til dem da. Til dem sier jeg "bare vær deg selv", noe som betyr akkurat det samme. Så da vet dere også hva som menes når jenter sier sånn til dere :)

Anonymous poster hash: d196f...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...