Gå til innhold

En blogger.. drøy fyr med uheldig utsende...


Gjest poppy01

Anbefalte innlegg

Gjest poppy01

Noen som husker hva bloggen heter?

Det er en fyr, fra Oslo trur jeg. Som ikke ser ut som en fotomodell.. også promoterer han ofte events, og kaller seg selv for en "partyfikser" eller noe. Skriver mye drøyt på twitter, "knull nummer to ferdig, så en liten pause før neste dama kommer" - noe i den duren. Mye drøyt og komisk. 

 

Bruker å filme seg selv nede ifra i videoblogger. Snakker litt rart. 

 

Noen som husker hvem jeg mener? 

Endret av poppy01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simen er diagnostisert med aspergers og ADHD, så jeg synes ikke man skal henge han ut så mye. Tror han har hatt det vanskelig nok som det er og ikke helt har forstått konsekvensen av å legge ut alt det han har gjort på nettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest poppy01

Det vil jeg tro trådstarter vet godt fra før, da meninga med å spørre etter denne bloggeren tilsynelatende var å skrive dette innelgget.

Jeg har tenkt på den bloggeren lenge, for så å glemme det. Ble påminnet bloggeren da jeg så den tråden. 

Synd at han har slettet mye av bloggen, for det var gøy å lese den før. 

 

Vet om ei som har aspergers, og hun er grei hun. Men fortsatt ikke lyst til å være sammen med noen som har det. Og det har jeg full rett til å mene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest poppy01

ser i etterklokskap at siste setningen var litt drøy, og det beklager jeg. Den er nå fjernet. Men resten er MIN mening, og måtte til for at andre skulle forstå hvem jeg mente. 

 

om jeg skrev "en random fyr fra Oslo-området med blogg, som filmer nede fra og opp. Vet du hvem det er?"

Tror du jeg har fått hjelp da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på den bloggeren lenge, for så å glemme det. Ble påminnet bloggeren da jeg så den tråden.

Synd at han har slettet mye av bloggen, for det var gøy å lese den før.

Vet om ei som har aspergers, og hun er grei hun. Men fortsatt ikke lyst til å være sammen med noen som har det. Og det har jeg full rett til å mene.

Ikke lyst å være sammen med? Mener du ikke lyst å være venn med noen som har aspergers?

Er du redd for å bli smittet?

Du vet at en diagnose ikke definerer den man er som person?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...