Gå til innhold

Ææææ hvorfor la han meg til når han ikke gidder svare..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gjør vi, men nå har vi begge ferie i fire uker. Savner ham sykt allerede etter en uke... Er ikke så modig merker jeg, er så utrolig redd for avvisning, da dette er en fyr jeg virkelig liker...

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Vær modig, da! :)

Lykke til!

Vet du om han reiser bort, eller om det er mulighet for å treffes i ferien?

Foreslå et møte :rodmer: :rodmer:

Anonymous poster hash: ab9ae...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig, HVEM over femten bruker snapchat som seriøst kommunikasjonsmiddel?



Anonymous poster hash: fb8b6...98c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer man folk på snap? Jeg er på snapchat for å se bilder/snutter folk sender meg, men sender fryktelig skjeldent noe i retur med mindre jeg kjeder meg veldig. Det betyr ikke at jeg ikke setter pris på snappene jeg får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig, HVEM over femten bruker snapchat som seriøst kommunikasjonsmiddel?

Anonymous poster hash: fb8b6...98c

Seriøst og seriøst... Men det er stedet å flørte👍

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær modig, da! :)

Lykke til!

Vet du om han reiser bort, eller om det er mulighet for å treffes i ferien?

Foreslå et møte :rodmer: :rodmer:

Anonymous poster hash: ab9ae...2dd

Skal prøve og kvinne meg opp😊 Han skal bort, men det er ikke før senere i ferien. Hadde vært lettere å ta initiativ til et treff om jeg visste han var interessert... Blir usikker når det er en stund siden vi så hverandre.

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke ser poenget med snaps? Jeg har det der på telefonen fordi man liksom skal det, men jeg sender aldri noe. Hvis du vil snakke meg meg, skriv noe! Festlige bilder som ikke er så festlige føler jeg er mer enveiskommunikasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, nå er jeg sikker hvorfor han droppet deg ts: du virker masete med et enormt oppmerksomhetsbehov.



Anonymous poster hash: b1abe...2fc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke ser poenget med snaps? Jeg har det der på telefonen fordi man liksom skal det, men jeg sender aldri noe. Hvis du vil snakke meg meg, skriv noe! Festlige bilder som ikke er så festlige føler jeg er mer enveiskommunikasjon.

Takk for innspill😊Tror menn og kvinner generelt tenker litt forskjellig der, så trenger synspunkter😊Synes det er rart å legge meg til på snap (jeg har aldri sagt et ord om det til ham), for så å ikke benytte muligheten som ligger der..? Eller kanskje jeg er rar😜

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil motta dine da. Betyr ikke at han er interessert i å sende noen selv. Tviler på at det har noe med kjønn å gjøre også, jfr. alle kvinnene i denne tråden som heller aldri gidder å sende noe. Mulig det går mer på alder og/eller miljø. Send en SMS eller skriv noe på fjesbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Snapchat er stedet å flørte så sliter jeg  :fnise: Svarer sjelden når jeg får en snap. Du får sende han en vanlig melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå er jeg sikker hvorfor han droppet deg ts: du virker masete med et enormt oppmerksomhetsbehov.

Anonymous poster hash: b1abe...2fc

Fordi....?

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg har flørtet litt med la meg til på snapchat. Han må ha spurt en felles bekjent om brukernavnet mitt (og sånn sett gjort en viss innsats). Han sendte noen snappet den kvelden han la meg til, og en dagen etter. Men nå har han ikke sendt noe mer, og det har gått seks dager. Jeg har sendt to snapper i mellomtiden, men han har ikke svart (ingen spørsmål da, men...). Hva skjer a?

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Velkommen til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god måte å se om han følger med er jo å sende snap på my story og sjekke etterpå om han har sett den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god måte å se om han følger med er jo å sende snap på my story og sjekke etterpå om han har sett den :)

Hvordan ser jeg om han har sett den??

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi, men nå har vi begge ferie i fire uker. Savner ham sykt allerede etter en uke...😳🙈 Er ikke så modig merker jeg, er så utrolig redd for avvisning, da dette er en fyr jeg virkelig liker...

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Kjære TS!

Visdomsord fra min kjære bestefar: Jeg har angrer mer på ting jeg ikke har gjort enn på ting jeg har gjort. Hiv deg ut i det! Ta kontakt. Vis interesse. Er du heldig får du kjæreste. Eller du får avklart at han ikke er interessert. Da slipper du å lure, og kan gå videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser jeg om han har sett den??

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Du trykker på "my story" og det innelgget du har lagt ut. da kommer det opp en liste over de som har sett innlegget. Den kan også scrolles nedover. Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du trykker på "my story" og det innelgget du har lagt ut. da kommer det opp en liste over de som har sett innlegget. Den kan også scrolles nedover.

Da har jeg funnet ut at han ser på innleggene mine på mystory. Og i dag sendte han meg en snap også😊😊 (Jeg sendte ham en på tirsdag, og siden har jeg ikke sendt noe)

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på nesten alt som dukker opp på my story, men svarer aldri på noe av det. Ante ikke at man skulle det engang. :P Tror det er rimelig vanlig å bare kikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på nesten alt som dukker opp på my story, men svarer aldri på noe av det. Ante ikke at man skulle det engang. :P Tror det er rimelig vanlig å bare kikke.

Han svarte ikke på noe på mystory. Han bare kikket, som vanlig er. Men han sendte meg en snap senere😊😊

Ts

Anonymous poster hash: f9fcd...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...