Gå til innhold

Guide til hvordan få oppmerksomheten hans på byen?


tsnr1

Anbefalte innlegg

Heey!

 

Nå er sommeren her, og jeg er klar for å jakte litt på byen. Trenger en sommerflørt og litt spenning i hverdagen, tross en ellers kjedelig hverdag med mye jobbing og lite guttenærhet (hehe). 

 

Det har seg slik at jeg må ha det beste for å føle at jeg har oppnådd noe i det hele tatt. Derfor er det nettopp alfahannen jeg er nødt til å kapre. Jeg kjenner han ikke, men jeg har hilst så vidt på han en gang for litt siden. Ikke noe mer enn hei da, for å få det klart. Han er ekstremt kresen, og vi har få felles venner i og med at han er tre år eldre enn meg. Han er den typen gutt som er vant med at gutter tar kontakt med ham, og ikke omvendt. Jeg er samme typen jente - altså IKKE vant med å ta kontakt med menn. Derfor mine kjære venner på KG, spør jeg dere nå fint om noen råd. Hvordan i huleste skal jeg kapre denne fyren a'? Jeg har liksom ikke peiling på hvordan man går frem jeg. Vil jo ikke vise for åpenlyst at jeg er interessert heller - han må jo ikke miste interessen med en gang....men det er kanskje ikke noen vei utenom? Jeg må gå veldig over min egen komfotsone nå altså. Men..vil man ha noe, så må man vel kjempe for det, er det ikke det de sier? 

 

Takk for all hjelp. Tar gjerne imot en helt guide?? :-D Hva skal jeg si liksom...Kan ikke spandere på han en drink liksom, blir kanskje litt for macho?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flørt og bruk sjarm. Evt spill hard to get. Vit at du er deilig.. eller vær uskyldig og le masse så han tror at han kan lure deg.

Pleier å ta det på magefølelsen, svært sjelden jeg ikke klarer å sjekke opp noen på byn. Har gått litt sport i det, og det er som regel altfor lett :fnise:

 

Hvis han er vant til at damer er etter han, så må du være veldig deilig og litt hard to get.

Utfordrende blikk kanskje. Se hvordan han responderer og ta det derfra.



Anonymous poster hash: e500e...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo bitch? Seriøst?

 

Jeg vurderer å spørre en fyr på butikken rett borti veien om han vil ha sex. Men da kan jeg jo ikke handle der mer hvis han sier nei. Æsj.



Anonymous poster hash: e500e...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flørt og bruk sjarm. Evt spill hard to get. Vit at du er deilig.. eller vær uskyldig og le masse så han tror at han kan lure deg.

Pleier å ta det på magefølelsen, svært sjelden jeg ikke klarer å sjekke opp noen på byn. Har gått litt sport i det, og det er som regel altfor lett :fnise:

 

Hvis han er vant til at damer er etter han, så må du være veldig deilig og litt hard to get.

Utfordrende blikk kanskje. Se hvordan han responderer og ta det derfra.

Anonymous poster hash: e500e...633

 

 

Ja, hard to get er alltid bra! MEN, hva skal jeg si til han hvis han reagerer positivt på blikket mitt? Vil jo ikke virke som en creepy, stirrende person heller....  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Yo bitch, skal vi pule?"

 

Funker 9,5 av 10 ganger :D

 

HAHAH, funker kanskje! Men faen så kleint...hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Morello

HAHAH, funker kanskje! Men faen så kleint...hahah

 

Nah, med god utstråling og rette magefølelsen funker det meste! ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, med god utstråling og rette magefølelsen funker det meste! ^^

 

Det kunne jeg faktisk aldri funnet på å si. Må jo holde meg litt classy..han er tross alt ikke en person jeg kan bruke som prøvekanin for et sånt eksperiment :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yo bitch? Seriøst?

 

Jeg vurderer å spørre en fyr på butikken rett borti veien om han vil ha sex. Men da kan jeg jo ikke handle der mer hvis han sier nei. Æsj.

Anonymous poster hash: e500e...633

 

 

Hahah åååh, dilemma! Syns du skal ta sjansen :D finnes jo andre butikker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hard to get er alltid bra! MEN, hva skal jeg si til han hvis han reagerer positivt på blikket mitt? Vil jo ikke virke som en creepy, stirrende person heller....  :fnise:

Må bare kommentere det. Men om vi tar utgangspunkt i at jeg er denne "alfahannen", så er jeg ikke den beste å tolke signaler. Jeg kan gjerne legge merke til deg om du ser på meg, men jeg vil garantert overtenke. For eksempel at du:

1) Er interessert

2) Tilfeldigvis hviler øynene på meg

3) Bare gir meg et blikk fordi jeg kanskje er pen å se på, uten noen mere baktanker enn som så

4) Ser på en person som sitter på siden av meg / bak meg?

Av og til smiler jeg bare om blikkene møtes. Andre ganger ser jeg bare bort.

Så om jeg skulle vært den personen du er interessert i, og du ser på MEG, så kan det være stor sannsynlighet for at jeg synes du er griselekker, og gjerne skulle ha blitt mere kjent med deg, men det vil ikke bli noe av det uansett, fordi jeg sjekker deg ikke opp. Men om DU tar kontakt..! Så får vi se hva som skjer.

Du kan kanskje tolke det som om jeg ikke er noen alfahann med tanke på måten jeg skriver på, at jeg kan virke usikker. Og faktum er jo at jeg er usikker rundt dette her med sjekking. Men likevel så er realiteten slik, at jeg alltid blir spandert drikke på, av både menn og kvinner (veldig mange "bekjente" som blir bestekompiser på byen..). Får veldig mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn (av og til det samme kjønn også..). Dessverre også fra kjærester til kamerater av meg til tider. De kjærestene jeg har hatt, har alle vært veldig pene. De komplimentene jeg har fått de siste årene, fra så mange forskjellige personer er ganske utrolige. Litt rart å skrive dette her da, for jeg er ikke kjepphøy eller innbilsk.

 

Alfahann eller ei, det er naivt av meg å tro jeg ikke har draget iallefall.

 

 

Anonymous poster hash: c5853...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han er den typen gutt som er vant med at gutter tar kontakt med ham, og ikke omvendt." 

 

Jaha, ja. Da er det nok litt vanskelig for deg når han spiller på det laget. 



Anonymous poster hash: 41f8f...2ac
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Haha ikke noe problem dette! Gikk jo av seg selv  :vin:  :hug:  :ler: Var visst bare å sette seg ved et bord, så kom han løpende. Mest randome jeg har opplevd i alle fall. Fikk nå kapra han da. Takk for all hjelp  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Haha ikke noe problem dette! Gikk jo av seg selv :vin::hug::ler: Var visst bare å sette seg ved et bord, så kom han løpende. Mest randome jeg har opplevd i alle fall. Fikk nå kapra han da. Takk for all hjelp :biggrin:

Så moro, hva skjedde???

Anonymous poster hash: 51f80...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro, hva skjedde???

Anonymous poster hash: 51f80...2ea

 

Hehe, vi gikk alle the way for å si det sånn. Han var søt og sa at det egentlig ikke var typisk han, men at jeg forførte han, haha. MEN, han er sykt overlegen da. Blir nesten litt redd. Vet ikke hva som skjer nå. For når han gikk så sa han bare "snakkes sikkert da", og hadde ikke tenkt å gi meg en klem før jeg sa det engang. OOG typisk at jeg nå ble litt betatt av denne fyren... han er jo bare helt sykt kjekk og kul. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finn han på tinder



Anonymous poster hash: 48edc...252
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finn han på tinder

Anonymous poster hash: 48edc...252

 

 

Haha, han har ikke tinder... og ikke insta eller snap. Bare facebook. og der er vi ikke venner........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på trådens spørsmål vel. :)

 

Åjaaa, haha! Jeg klarte å kapre han :) Nå er dilemmet at jeg tror det ble en ONS, og jeg ble betatt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...