Gå til innhold

Smerter i magen..


Atm93

Anbefalte innlegg

Jeg er 26+2 idag. Har slitt med disse magesmertene tidligere også, men legen og jordmoren sier at alt er bra. Eneste er at legen vil sykemelde meg.

Men nå de de siste 2 ukene har det komt oftere, å det gjør så innmari vondt. Er først idag jeg tror det er kynnere fordi magen er hard. Dette varer i strekk opp til 2 timer. Det gir seg litt, men smerten er der fortsatt.

Er det noen andre som sliter med dette? Eller har gjort? Blir sliten av det.. Itillegg er det jo en veldig aktiv gutt der inne også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo legge til det at om jeg røyser meg fra sofaen for å prøve å gå så gjør dette veldig vondt. Må da gå framoverbøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskel eller ligamentsmerter.



Anonymous poster hash: 690f2...3b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligamentsmerter? Hvor sitter de?

De sitter nederst i magen, kanskje 1-2 cm nedforbi navelen. Så går det litt utover sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sitter nederst i magen, kanskje 1-2 cm nedforbi navelen. Så går det litt utover sidene.

Høyst sannsynlig ligamentsmerter i SI-leddene. Veldig vanlig. Oppsøk lege og få henvisning til fysio for forebyggende øvelser

Anonymous poster hash: 690f2...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ligamentsmerter. Kan være veldig smertefullt, men er helt ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ligamentsmerter. Kan være veldig smertefullt, men er helt ufarlig.

Okei, takk for svar :) er hvertfall helt forferdelig å ligge slik i flere timer nesten hver dag :( vet du om dette kommer til å vare helt til fødselen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for svar :) er hvertfall helt forferdelig å ligge slik i flere timer nesten hver dag :( vet du om dette kommer til å vare helt til fødselen?

Det er umulig å si. Jeg har alltid vært plaget av dette. Generelt sett er det mer utbredt hos førstegangsfødende, men jeg har alltid hatt det. Til dels ganske mye og gjennom hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det er farlig eller ei så gå til legen hvertfall :)

Anonymous poster hash: e62f2...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...