Gå til innhold

En i klassen liker meg. Jeg liker han IKKE.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studererer sammen med en som er ineresert i meg. Og jeg er IKKE interessert i han. Han vet ikke at jeg vet at han er interessert, da jeg har hørt via andre jeg studerer med at han er det. 

 

Han har sendt meg et par mld og har også skrevet til meg på facebook et par ganger. Han spør gjerne om hva jeg gjør, planer for helgen ol. Han har også spurt om vi kan finne på noe en dag. Jeg følte jeg ikke kunne svare nei, men skrev at jeg hadde mye å gjøre for tiden, så akkurat nå kunne jeg ikke. 

 

Han pleier å komme bort til meg når han ser meg for å prate. 

 

Han er ikke for pågående, men jeg synes jo det er litt ubehagelig. Jeg vil jo at han på en eller annen måte bør få vite at jeg ikke er interessert. Men jeg kan jo ikke si det rett ut da han har har jo ikke spurt meg......

 

Hva synes dere jeg skal gjøre? 



Anonymous poster hash: b4c75...cef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Sett deg i motsatt tilfelle: hvis du var interessert i noen som ikke var interessert i deg, hvordan ville du da likt å bli behandlet?

Deretter gjør du på samme måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Hvis du ikke vil si det til han, kan du f.eks. si at du skal på date neste gang han spør hva du gjør?

Hvis du ikke vil lyve kan du jo planlegge venninnedate da, og tilfeldigvis utelate "venninne-" delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i motsatt tilfelle: hvis du var interessert i noen som ikke var interessert i deg, hvordan ville du da likt å bli behandlet?

Deretter gjør du på samme måte :)

Da ville jeg helst fått en grei melding om hva han synes og fortalte enkelt å greit at han ikke var interessert. Men jeg føler at "problemet" blir større når han ikke vet at jeg vet at han liker meg. Hvis du skjønner? :)

 

Jeg kan jo på en måte ikke "klandre" han for å være interessert og avvise han uten å vite om det. 

Anonymous poster hash: b4c75...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil si det til han, kan du f.eks. si at du skal på date neste gang han spør hva du gjør?

Hvis du ikke vil lyve kan du jo planlegge venninnedate da, og tilfeldigvis utelate "venninne-" delen.

Jo, det kan jeg jo prøve meg på :) Håpe at han tar det som et hint. 

Anonymous poster hash: b4c75...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske innlysende at han skjønner at du vet om hans intensjoner, når han faktisk spør deg om å finne på noe. De færreste tolker dette som begynnelsen på et vennskap. Bare være kort og konsist, si at det ikke passer at dere finner på noe eller at du ikke er interessert.



Anonymous poster hash: 8294a...773
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si at du ikke er interessert i en kjæreste nå, litt sånn tilfeldig i en samtale så tar han hintet.

Anonymous poster hash: 69859...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...