Gå til innhold

Hvor mye sover du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sover 7-8 timer om natten på hverdager, ofte 9-10 i helger. Også tar jeg en lur etter jobb en times tid. Trenger mye søvn for å unngå grettenhet.

Anonymous poster hash: 7defd...7c9

Videoannonse
Annonse
Gjest earlgrey
Skrevet

6-8 timer som regel, men kan sove lengre i helgene hvis jeg ikke har på vekkeklokke (10-12 timer)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 år. Normalt legger jeg meg sånn 23.00 og sover til 05.30 tiden. De siste ukene har jeg lagt meg sånn i 21 tiden og sovet til 05.30 og føler meg helt vanvittig trøtt resten av dagen, så jeg tror rett og slett at det blir for mange timer søvn for meg.

Anonymous poster hash: fede7...9f5

Skrevet

23 år, sover alt mellom 8-12+ timer

Sover også på dagen, hvis jeg føler meg ekstra trøtt. Jeg føler meg egentlig alltid trøtt uansett hvor mye jeg sover. :( Jeg våkner aldri uthvilt.

Skrevet (endret)

Snedig måte å få brukerne til og fortelle alderen sin på. Men du skal stå opp tidlig for å lure meg!

Endret av Suppemann
Gjest Mythic
Skrevet

5-6 timer søvn er jo altfor lite :o

Anonymous poster hash: f6089...5f9

Når man er tenåring kan man gjerne leve med lite søvn gjennom uka, for så å sove leeeeenge i helgene :) Husker da jeg selv var 16, så sov jeg kanskje 4-5 timer om natta i uka, og når helga kom, kunne jeg sove 12-13 timer. Til min mors fortvilelse. "Har du ikke tenkt å stå opp i dag?!" hørte jeg ofte på lørdag og søndag. Joda, jeg sto opp, spiste, dusjet og stakk ut igjen for så å gjenta samme greia dagen etter :ler:

Nå er jeg 47, og sover i snitt 7 timer. Bruker fitbit charge HR som logger søvnen min, både lengde og kvalitet på søvnen, så her er det kontroll :ler:

Skrevet

Dere som sover over 8 timer. Når legger dere dere om kvelden da? Jeg sliter masse med å sovne.. 

AnonymBruker
Skrevet

Snedig måte å få brukerne til og fortelle alderen sin på. Men du skal stå opp tidlig for å lure meg!

Haha! Nåja, alderen var vel egentlig bare for å finne et sammenligningsgrunnlag. Jeg vet ikke om jeg sover nok, men jeg har jo et annet søvnbehov enn ei på 17 eller ei på 47.

Anonymous poster hash: 9c757...79b

Skrevet

Jeg er 27 år. Jeg har perioder der jeg ikke får sove i det hele tatt, og kan være nede i 2-3 timer om natten over lengre tid. Gjennomsnittlig sover jeg kanskje 5 timer. Jeg sover veldig lite, og er ofte veldig trøtt. Jeg prøver å holde meg unna den "powernappen" på sofaen likevel, for den blir fort lengre enn planlagt, og da ødelegger jeg enda mer for meg selv. 

Jeg kan ikke sove lenger enn maks 7 timer på en natt, for da er jeg helt ødelagt dagen etter, og klarer aldri å bli helt uthvilt. Hvis jeg våkner av meg selv etter 7 timers søvn, og snur meg rundt for å sove mer, kan jeg like godt sove rundt. Periodevis kan jeg sove hvor som helst og når som helst, så mye som mulig. Jeg har et litt anspent forhold til søvn.

AnonymBruker
Skrevet

17. ca. 5 timer :(

Anonymous poster hash: 78a84...7e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...