Gå til innhold

Hvor mye sover du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor lenge sover du? Jeg er 26, og i det siste har jeg merket at dersom jeg sover mer enn 6 timer blir jeg utrolig trøtt. Jeg våkner av meg selv etter 6 timer og står jeg opp da er jeg uthvilt hele dagen. Sovner jeg igjen og sover et par timer til er jeg helt ødelagt. Hvordan er det med deg?

Anonymous poster hash: 9c757...79b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg MÅ ha minst 7,5 timer for å fungere normalt. Jeg blir ekstremt irritabel og sutrete og sur og grinete ellers, og sliter med å holde meg våken i møter på jobb... Liker ikke sove mer enn 8,5 timer, da blir jeg uggen av å sove for mye igjen. Pleier å ha vekkerklokke på også i helgene så jeg ikke skal "forsove" meg og bli uggen, men jeg våkner stort sett av meg selv lenge før den går av. 

Anonymous poster hash: 1fe24...95b
  • Liker 1
Skrevet

22, sover 6,5 timer i hverdagen

Skrevet (endret)

Jeg bruker ganske lang tid på å sovne, så tror jeg vanligvis sover rundt 6-7 timer selv om jeg legger meg ca 8 timer før jeg må opp. Fungerer fint for meg. Noen ganger er det vanskeligere å stå opp, men fungerer fint hele dagen selv om jeg er dødtrøtt om morgenen. 

Er 25 forresten. 

Endret av lizzie_
AnonymBruker
Skrevet

Jeg MÅ ha minst 7,5 timer for å fungere normalt. Jeg blir ekstremt irritabel og sutrete og sur og grinete ellers, og sliter med å holde meg våken i møter på jobb... Liker ikke sove mer enn 8,5 timer, da blir jeg uggen av å sove for mye igjen. Pleier å ha vekkerklokke på også i helgene så jeg ikke skal "forsove" meg og bli uggen, men jeg våkner stort sett av meg selv lenge før den går av. 

Er forresten 33 år. Trener minst 10 timer uken, noe som bidrar til stort søvnbehov. 

Skrevet

20, sover 6,5 timer ca, varierer litt!

Gjest Godjente
Skrevet

42, sover 4-6 timer hver natt, kanskje en time lengre i helgene

Skrevet

Er 20 år, sovet rundt 8-9 timer i løpet av dette (fri)året. Når jeg skal studere blir det sikkert som på vgs, rundt 7-8 timer søvn. Er helt ødelagt om jeg får under 7,5 timer...

AnonymBruker
Skrevet

21 år. Sover stort sett i  rundt 10-12 timer. 

Anonymous poster hash: 029df...25d
AnonymBruker
Skrevet

Nå for tiden sover jeg lite, sover ca 4-5 timer hver natt, skal ta det opp med legen i morgen fordi jeg tror det er en medisin som gjør det. Trenger egentlig ca 7 timer, noe jeg vanligvis stortsett klarere. Er 33 år.

Anonymous poster hash: 2f6ee...e13

Skrevet

35 år

Sånn ca 7-8 timer.

Er aldri uthvilt uansett om jeg sover i 5 timer eller 9 timer :(

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg gravid, da sover jeg lett 12 timer. 

Før det trengte jeg 8 timer.

Anonymous poster hash: 3fd79...e43
AnonymBruker
Skrevet

Nærmere tolv timer.

Anonymous poster hash: db35f...bb9
Skrevet

er 26 år. sover som regel ca 8 timer om natta. legger meg rundt midnatt..

AnonymBruker
Skrevet

Har hele mitt voksne liv sovet mellom 8 og 9 timer natten

47 år

Anonymous poster hash: 58c05...d52
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover minimum 13 timer sammenhengende, men har ekstremt urolig og overfladisk søvn og absolutt ingen dyp søvn.

Er 28år, har ME og hviler stortsett de andre timene i døgnet.

Anonymous poster hash: 018f9...7a5

Skrevet

Oi, her var det stor variasjon.

Jeg er 32 år og sover vanligvis 6 timer i hverdagene og 7 helgene. Sover jeg mer eller mindre enn dette så blir jeg uopplagt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor lenge sover du? Jeg er 26, og i det siste har jeg merket at dersom jeg sover mer enn 6 timer blir jeg utrolig trøtt. Jeg våkner av meg selv etter 6 timer og står jeg opp da er jeg uthvilt hele dagen. Sovner jeg igjen og sover et par timer til er jeg helt ødelagt. Hvordan er det med deg?

Anonymous poster hash: 9c757...79b

I ferien sier jeg ca 9-10 timer. Mens under studietiden sover jeg 6-7 timer. Er foresten 21 år

Anonymous poster hash: 687a5...e51

AnonymBruker
Skrevet

Jente 22 år.

I hverdagene så sover jeg ca 6 timer. I helgene kan jeg sove i over 12 timer.

Anonymous poster hash: d9796...c5b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover mellom 6-8 timer. Jeg våkner av meg selv etter 6-8 timer uansett, bruker aldri vekkerklokke, med mindre jeg er redd for at jeg ikke skal våkne i tide...

Jeg pleier uansett å våkne før vekkerklokka ringer uansett. :)

Men de gangene jeg blir vekket av vekkerklokka, og jeg er i tung søvn - Det er SLITSOMT det!

Den beste søvnen er den man får når man våkner uthvilt av seg selv .:)

Anonymous poster hash: 7c86e...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...