Gå til innhold

Hvor mye sover du?

Fremhevede innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Er 16 og eg kan sove veldig mykje(Kanskje litt for mykje?)

Om eg er veldig sliten, kan eg sove 2-4 timer om dagen + få sove om natta, og det kan fort bli opptil 15-16 timer om ingen vekker meg.

Om eg har vore oppe ein heil natt, eller sove lite i noken netter(Sover alltid dårlig når eg overnatter eller noken overnatter hos meg) kan eg finne på å sove i ein heil dag om ingen vekker meg, og framleis være trøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover 5-6 timer om natten til vanlig. Noen ganger når jeg døgner kan jeg ta det igjen og sove 10-12 timer neste natt/formiddag.  :sovne:

Er 16

Skrevet

Er 36 og 7,5 til 8 timer er optimalt for meg.Sover jeg mer eller mindre enn det blir jeg trøtt.

AnonymBruker
Skrevet

Er19 kan fint sove fra 14-17 timer hver dag om ingEn vekker meg.

Anonymous poster hash: f6089...5f9

Skrevet

Er 32, trenger ca 8 timer hver natt, gjerne 9 hvis mulig. Våkner av meg selv mellom 8-9 timer, hvis ikke barna har våknet og vekket meg før det ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Sover 5-6 timer om natten til vanlig. Noen ganger når jeg døgner kan jeg ta det igjen og sove 10-12 timer neste natt/formiddag.  :sovne:

Er 16

Er 32, trenger ca 8 timer hver natt, gjerne 9 hvis mulig. Våkner av meg selv mellom 8-9 timer, hvis ikke barna har våknet og vekket meg før det ;-)

5-6 timer søvn er jo altfor lite :o

AnonymBruker
Skrevet

5-6 timer søvn er jo altfor lite :oAnonymous poster hash: f6089...5f9

Hm trykket bare på ene innlegget jeg svarte på men begge ble med rart

Skrevet

5-6 timer søvn er jo altfor lite :o

Trenger ikke mer søvn jeg. Dvs jeg får vanligvis ikke sove lengre, og er sånn passe våken og opplagt hele dagen.  :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Er 16 og sover vanligvis i 6-7 timer. Hvis jeg kan sove lengre, sover jeg gjerne i en 10 timer, men da begynner det å bli nok

Anonymous poster hash: 2b733...cf8

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvordan noen kan sove mer enn 8 timer. Jeg hadde ikke klart det om jeg ville. Man våkner vel av seg selv før det? Med mindre det er for å ta igjen et søvnunderskudd da.

Jeg sover 5-6 timer vanligvis. Men jeg sover tungt, våkner aldri i løpet av natten. Sover gjennom tordenvær, musikkstøy, kjærestesnorking...

Anonymous poster hash: 0d3f5...9f0
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Kvinne 20,

Alt mellom 4-9 timer. Kommer ann på om jeg har jobb eller fri, men jeg fungerer like bra uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 6,5-7,5. Bruker lang tid på innsovning, så ligger ofte 8-8,5 time i senga. I helgene våkner jeg stort sett før 8 av meg selv.

Anonymous poster hash: 02984...add
Gjest Nosoul
Skrevet

22. Det aller beste er mellom 7-8 timer.
Av og til sover jeg 5-6 timer(som oftes dagen derpå...) og av og til kan jeg kline til med 10-12 timer.
Mye som spiller inn for nattesøvnen min.

Skrevet

I hverdagene sover jeg stort sett rett under 8 timer, mens det i helgene (og ellers når jeg har fri) gjerne ikke blir mer enn 3-4 timer per natt.

Gjest Universe
Skrevet

Jeg er 25 år. Sover mellom 5-8 timer. 

Skrevet

5-7 timer. Kunne gjerne sovet litt mer.

AnonymBruker
Skrevet

42, sover mellom 7 og 8 timer.

Anonymous poster hash: e5a51...942

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 21. Trenger akkurat 8-8.5 timer for å være uthvilt. Synes det er utrolig mye, skulle ønske jeg bare trengte 6 timer. Skal jeg opp for å jobbe klokken 5 så burde jeg jo være i seng rundt 21 (Noe som aldri skjer). Hadde passet meg ypperlig å kun trenge 6 timer, noe som kommer med årene håper jeg

Anonymous poster hash: 354cc...206

Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg sover -+12 timer i døgnet pga sykdom. Det er utrolig frustrerende og jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne sovet 8timer og fungert på det.

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Jeg er 32 år.

Uten medisiner: 1-2 timer

Med 2 mg Rivotril og 50 mg Truxal sover jeg lett i 8-9 timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...