Gå til innhold

Dame som lurte til seg barn.

Fremhevede innlegg

Gjest Universe
Skrevet

Fantastisk. Mannen får skylden for det her?! Etter at kjæresten hans løy, og begikk ett så stort svik? Bare på Kvinneguiden... Og at så mange har plusset deg finner jeg skremmende, det vil vel bare si at det er flere som kunne funnet på å gjøre det samme. Synes oppriktig synd i menn, de har liksom ingenting de skulle ha sagt.

Hvor mange bruker kondom når de er i ett forhold, og kjæresten sier hun går på p-piller? Men det er kanskje en god ide for menn å gjøre fremover. Nå forstår jeg hvorfor daten min har så angst for dette og har opplevd at så mange kompiser blir ufrivillig far. Hva feiler det enkelte kvinnfolk egentlig?!

En one night stand er noe helt annet enn forhold, og da bør menn selvsagt bruke kondom for å slippe kjønnsykdomer og rablende gale kjerringer.

Anonymous poster hash: 68493...fa2

Heldigvis er ikke folk så ekle som på kg. Jeg vil ha svar jeg, ikke hakke ned på uføre og klage hvem sin feil det er.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han må betale for seg, menn som ikke vil ha barn skal alltid sørge for prevensjonen selv og det er han gammel nok til å forstå.

Anonymous poster hash: 7648a...ec4

I et forhold er det et minimumskrav at man kan stole på at partneren bruker prevensjon hvis hun sier hun gjør det.

Anonymous poster hash: 8954f...558

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ville ha gjort, er å få dama til å tilstå skriftlig. "lure hun" til å skrive det på facebook eller melding, slik at han kan gå til retten og kreve at han IKKE skal betale barnebidrag. 

Det går ikke utover barnet økonomisk, for om moren sliter økonomisk så har hun jo NAV om det kniper. Men det er hennes ansvar, ikke hans. 

Anonymous poster hash: 84b03...09f
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du vil hjelpe ham, må du jo prøve å få han til å se det positive i situasjonen, om det er noe. I hverfall ikke støtte han i at dette er verdens undergang, han takler ikke dette og det er en god grunn til selvmordstanker. Barnet kan jo bli en stor berikelse i hans liv? Siden han er ufør, handler jo dette i liten grad om penger. Men tid har han kanskje til et barn? Og barnet vil jo ikke komme som en krevende tiåring, barnet vil jo utvikle seg i takt med at han kan ha samvær. Siden han ikke jobber, kan det jo være bra å ha noen tanker og planer angående framtiden, både på kort og lang sikt. Noe som gir ham mening i voksentilværelsen.

Gi han håp, ikke delta i denne svartmalingen. Ok, dama lurte ham grovt. Men hun valgte han som far. Han valgte henne som kjæreste. Noe ved henne og han bør kunne komme såpass overens at de kan fikse et nogenlunde samarbeid for det beste for barnet. Det kan bli til det beste for ham selv.

Nå får du han til å kreve farsskapstest når ungen kommer, men han kan godt ta en prat med familivernkontoret allerede nå, angående framtidig samvær og samarbeid (som får en tøff start med dette utgangspunktet).

• Liker 1
Skrevet

Nei det er greit at folk lider så lenge tullinger får den ungen de er desperat etter. Er det på grunn av han er ufør at folk kan gjøre som de vil med han?

Gjøre som de vil med ham??? Han gav fra seg sæden frivillig. 

Skrevet

Jeg har litt dobbelte meninger her. Akkurat i denne situasjonen der hun bare brukte han for sæden hans og stakk.. Det var ille gjort. Men i forhold der mannen vet hvor sterkt damen ønsker seg barn og han likevel holder igjen. Men holder på håpet hennes ved å si snart, bare for at hun ikke skal gå fra han. Da forstår jeg faktisk at de blir lurt. Siden de er så ego at de nekter sin kjære lykken over å få barn. Når han vet at hun er miserabel over at han aldri vil la henne få barn

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner,

ninuska_, adm

Gjest Universe
Skrevet

Gjøre som de vil med ham??? Han gav fra seg sæden frivillig. 

Alle kjærestepar har sex. Det skal også gå an å stole på kjæresten. 

Jeg har litt dobbelte meninger her. Akkurat i denne situasjonen der hun bare brukte han for sæden hans og stakk.. Det var ille gjort. Men i forhold der mannen vet hvor sterkt damen ønsker seg barn og han likevel holder igjen. Men holder på håpet hennes ved å si snart, bare for at hun ikke skal gå fra han. Da forstår jeg faktisk at de blir lurt. Siden de er så ego at de nekter sin kjære lykken over å få barn. Når han vet at hun er miserabel over at han aldri vil la henne få barn

Enig med deg, men hun sa sannheten etter det var skjedd. Hun kunne sagt før han rotet seg bort i henne at hun var ute etter barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fordi en bemidlet 40-åring kunne gått til retten og fått full omsorgsrett etter hvert (om vi forutsetter at mor her ikke er helt i vater)?

Jeg tviler ikke på at det finnes damer der ute som ville gjort noe sånt, ikke alle har råd til å dra til Danmark. Det er så ufattelig mange uforsiktige menn der ute (andre enn kameraten til TS, er man i et fast forhold er det vel ikke helt uvanlig å droppe kondom etter en stund når den ene parten garanterer at annen prevansjon er på plass), de beskytter seg ikke, selv ved ONS, og så sutrer de etterpå når dama ble gravid. Ikke at damer ikke er uforsiktige, men vi sitter jo litt med bukten og begge endene ettersom vi selv bestemmer om vi vil ha barn eller ikke, også etter at ulykken er ute.

Anonymous poster hash: 743e3...2af

Annenhver 40-åring er ufør i Norge...dessuten er det ikke sikkert st denne kvinnen hadde så mye å velge blant: hvis hun ikke er så attraktiv og desperat så tok hun sikkert det hun fikk...

Anonymous poster hash: 82a07...9ec

• Liker 1
Skrevet

Herregud som folk henger seg opp i at han er ufør da!? Er det mulig?

Er da mange årsaker til at folk blir ufør i ung alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...