Gå til innhold

Dame som lurte til seg barn.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da burde han ha brukt kondom da. Syntes ikke synd på han, bare på ungen....

Anonymous poster hash: df388...747

Hei.

Dette var kjæresten. Kan eb ikke stole på kjæresten er det forferdelig falskt. Dette var ikke ONS med en tilfeldig. Har det vært slik kunne en tillagt mannen noe ansvar. I slike tilfeller som dette burde mor dekke alt og betale erstatning til mannen hun lurte. Men hvordan bevise dette. Livet kan være jææævlig urettferdig.

Endret av Peter007
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle :) Jeg skal nevne det igjen at han bør ha kontakt med sønnen, ja mora kommer ikke til å like det så da vinner jo han uansett. Han må bare få roe seg litt først. Vil ikke presse han med det. Jeg synes synd på både kompisen min og ungen. Ingen av dem har bedt om dette.

Hvordan kan du vite helt sikkert at hun har bedt om dette da? Prevensjon er aldri sikkert. Har man sex må man ta ansvar for sitt barn. Her synes jeg kameraten din bør forsøke å være far for sin sønn.

Anonymous poster hash: 0da5c...da2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På tide å ta seg sammen da og begynne å jobbe.

Wow, snakk om å være uvitende. Enkelte mennesker er faktisk for syke til å jobbe. Er du så heldig å være frisk og rask og jobbe, ja da skal du være glad for det. 

Anonymous poster hash: a35dd...dc8

• Liker 6
Skrevet

Wow, snakk om å være uvitende. Enkelte mennesker er faktisk for syke til å jobbe. Er du så heldig å være frisk og rask og jobbe, ja da skal du være glad for det.  Anonymous poster hash: a35dd...dc8

Enkelte mennesker er late og gjør seg for syke til å jobbe. Alle kan faktisk gjøre noe.
  • Liker 2
Gjest Universe
Skrevet

Hvordan kan du vite helt sikkert at hun har bedt om dette da? Prevensjon er aldri sikkert. Har man sex må man ta ansvar for sitt barn. Her synes jeg kameraten din bør forsøke å være far for sin sønn.

Han er en som alltid har brukt kondom. Litt rart hvis han bestemmer seg selv for å plutselig ikke bruke kondom. 

Enkelte mennesker er late og gjør seg for syke til å jobbe. Alle kan faktisk gjøre noe.

Psykologer advarer mot sånne som deg. Sånne uvitende personen skal vi aldri høre på. Selv om du liker å tro det så kan du ingenting om andre sine liv. Du kan bare vite om deg selv og hva du klarer. Regner med du er en sånn person som liker å hakke på andre. Du vet ikke hvem som er lat og ikke lat før du ser folka og livene deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid. Har en kompis på 28 med MS. Han er ung ufør. Egentlig ønsker han å jobbe, men ingen vil ansette han pga helsetilstanden hans. Eneste han har blitt tilbudt er en deltidsjobb han absolutt ikke kan leve på. Hadde han tatt den hadde han mistet uføretrygden sin.

Så nå går "mine" skattepenger med til å betale for han, men vet du hva? Jeg er så heldig at jeg er frisk og kan gjøre hva jeg vil med livet mitt, så at han får penger fra NAV ser ikke jeg på som et tap for min del.

Anonymous poster hash: 63009...acc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dette var kjæresten. Kan eb ikke stole på kjæresten er det forferdelig falskt. Dette var ikke ONS med en tilfeldig. Har det vært slik kunne en tillagt mannen noe ansvar. I slike tilfeller som dette burde mor dekke alt og betale erstatning til mannen hun lurte. Men hvordan bevise dette. Livet kan være jææævlig urettferdig.

Nei da, men det er ho fryktelig beleilig for han ( og alle andre menn) å slippe å tenke på prevensjon. Det skal alltid damen ha ansvaret for og når ting går galt påberoper man seg å bli lurt....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man merker at ferien har slått inn for fullt ja.

Anonymous poster hash: 4c8f8...acb

• Liker 2
Skrevet

En jeg kjenner godt har akkurat blitt lurt av kjæresten sin. Hun sa han ikke måtte bruke kondom for hun hadde noe prevensjon. Vet ikke hva hun hadde sagt. Hun ble gravid, og hun slo opp med han. Hadde bare sagt at hun hadde fått det sånn hun ville. Hun ville ha en unge. Nå har hun fått den ungen hun var så desperat etter å få. En gutt. 

Han jeg kjenner, kan vel kalle han kompis. Han er helt fortvila og han har ikke råd til å betale så mye for den ungen. Han er ufør, sliter en del. Ikke var han klar for barn. Han er 24 år og hun er 26 år. Jeg synes så synd på han. Han trodde han hadde funnet dama i sitt liv, men så var hun bare ute etter barn. Hva slags bitch holder på sånn? Han ber meg om råd, men vet ikke hva jeg skal svare han. Får så vondt av han. Han sier det er like før han tar livet sitt, for han orker ikke mer. Jeg vil ikke at noe skal skje han, og han fortjener et godt liv. Han har ikke gjort noen noe vondt. Han forstår til og med meg og hvorfor jeg snakker så lite med fremmede. En god lytter. Så jeg vil gjøre noe igjen for han. Jeg er så forbanna på det kvinnemenneske at hvis jeg hadde møtt henne så hadde jeg blitt et monster. 

Hvordan kan jeg hjelpe han? Jeg tilbød meg å betale litt så han ikke mister alt, men han nekter det. Sier bare at jeg ikke skal måtte betale for noe ei gal kvinnemenneske har gjort. Jeg har spurt om han ikke vil se gutten, men han orker ikke å ha noe med de å gjøre. Jeg forstår han nå for han har det ikke godt nå. Jeg synes så synd på den nyfødte også. Han har ikke bedt om å komme til denne verden. Ingenting er hans feil. Hun burde aldri fått noe unge, men det går vel ikke an å tilkalle barnevernet. 

Vel, men han er en voksen mann, han skal klare å håndtere dette. 

Skrevet

Mitt råd er å være der for han til han har roet seg ned. Så snakker du med han og minn han på at han har rettigheter ovenfor barnet. Han har rett til å ha samvær og etterhvert foreldreansvar. Nå vet ikke jeg hvorfor han er ufør, og kanskje må ansvaret for barnet måles utfra hans sykdom men han har rett til å være endel av sitt eget barns liv. Og ja, han må muligens betale barnebidrag, men dette regnes utifra inntekt såvidt jeg vet, og er inntekten for lav kan NAV bidra. Be han kontakte både familievernkontoret og NAV. Og du, minn han på at tross omstendighetene har han et lite barn som han etterhvert vil bli glad i og som vil bli glad i pappa'n sin.

• Liker 2
Skrevet

Her hadde jeg vel først og fremst krevd en farskapstest, om jeg var han 😳

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke ønsker seg noen unger, så benytter man seg av prevensjon. Uavhengig av hva partneren sier og mener. Enklere enn dette, er det faktisk ikke.

Gidder man ikke å sikre seg, så får man faktisk ta de konsekvenser som dette kan medføre....

Anonymous poster hash: e7419...751
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da burde han ha brukt kondom da. Syntes ikke synd på han, bare på ungen....

Haha, er dette lærdommen man skal ta fra denne historien altså.

Jeg ser for meg romantikken blomstre i de tusen hjem når dette blir litt mer utbredt.

Hun: Du trenger ikke kondom, kjære. Jeg er jo på pillen.

Han: Joda, men jeg mistenker deg for å være ei sånn møkkakjærring som prøver å lure til deg et barn på mest tarvelige vis. Glad i deg.

Anonymous poster hash: f5c6e...48c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hun valgte han ihvertfall ikke for pengene/bidraget sitt skyld. Han får trøste seg med det, at ungen er ønsket.

Kan han ikke se på dette som en ny start?

Selvfølgelig bør han ha kontakt med barnet.

Jeg har aldri hørt om slike tilfeller i RL, men hvorfor en ufør 24-åring? Hvorfor ikke en bemidlet 40-åring?

Anonymous poster hash: 8b745...414

• Liker 1
Skrevet

Moren til barnet vil jo ikke at sønnen skal ha kontakt med gutten utfra hva jeg leser

• Liker 1
Skrevet

Dersom man ikke ønsker seg noen unger, så benytter man seg av prevensjon. Uavhengig av hva partneren sier og mener. Enklere enn dette, er det faktisk ikke.

Gidder man ikke å sikre seg, så får man faktisk ta de konsekvenser som dette kan medføre....

Anonymous poster hash: e7419...751

Men ikke når man er kvinne da? Da man bare kan ta abort når det måtte passe seg uansett.

Kvinner blir gravide derfor er det også de som må ta det fulle og hele ansvaret nr det kommer til å bli det, uten å prakke det på fyren som ikke kan ta noen beslutninger for hennes kropp uansett. Så får vi heller skattelegge kvinner ekstra som får gå til et fond for nettopp slike tilfeller der biofar ikke ønsker å forholde seg til barnet han ikke vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet

Haha, er dette lærdommen man skal ta fra denne historien altså.

Jeg ser for meg romantikken blomstre i de tusen hjem når dette blir litt mer utbredt.

Hun: Du trenger ikke kondom, kjære. Jeg er jo på pillen.

Han: Joda, men jeg mistenker deg for å være ei sånn møkkakjærring som prøver å lure til deg et barn på mest tarvelige vis. Glad i deg.

Anonymous poster hash: f5c6e...48c

Akkurat min tanke! Er man i et forhold, så burde man visst ikke lengre stole på sin partner.

KJÆRE MENN! KVINNER LYVER!!! ALLTID BRUK KONDOM OG SKYLD PÅ AT DERE HAR EN SMITTSOM UNDERLIVSSYKDOM!

Jeg sitter her og kan ikke få barn. Men slike kvinner som dette får?? Hvor i filosofiens navn er dette rettferdig eller logisk???

Anonymous poster hash: b7344...0cd

Skrevet

Akkurat min tanke! Er man i et forhold, så burde man visst ikke lengre stole på sin partner.

KJÆRE MENN! KVINNER LYVER!!! ALLTID BRUK KONDOM OG SKYLD PÅ AT DERE HAR EN SMITTSOM UNDERLIVSSYKDOM!

Jeg sitter her og kan ikke få barn. Men slike kvinner som dette får?? Hvor i filosofiens navn er dette rettferdig eller logisk???

Det er evolusjonen i praksis. De mest selvsentrerte og egoistiske kvinnene er også de som får flest avkom. Det er mer effektivt å lure på seg et barn enn å være ærlig om hva man ønsker. Nå er det også kvinner som sitter med den selektive makten som også betyr at kvinner ikke trenger karakter for å lykkes med å forplante seg dessverre 

Gjest Universe
Skrevet

Det er så urettferdig at de som fortjener barn og er gode folk ikke kan få mens de som aldri skulle hatt barn får i hytt og pine. Det skulle vert ulovlig å lure til seg barn. Stakkars uskyldige små. De fortjener gode foreldre.
AnonymBruker
Skrevet

Det er så urettferdig at de som fortjener barn og er gode folk ikke kan få mens de som aldri skulle hatt barn får i hytt og pine. Det skulle vert ulovlig å lure til seg barn. Stakkars uskyldige små. De fortjener gode foreldre.

Kom plutselig til å tenke på filmen idiocracy

Anonymous poster hash: 7a2f4...a3b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...