Gå til innhold

Kunne du som kvinne hatt sex med Jan Thomas dersom du fikk sjangsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes han er så rååsexy og noe av det flotteste mine øyne har sett!

Han har en så herlig utstråling og væremåte, i tillegg til en perfekt kropp - og bare stemmen hans gjør meg varm i hjertet og hele kroppen..

Skulle utvilsomt hatt han for en natt hvis jeg fikk muligheten for det..

Fantaserer om hans varme myke kropp, med de mest sensuelle bevegelsene og duften av en velstelt behagelig mann.

Er på en måte forelska ja.. I en alder av 28år.. Han er i mine øyne den perfekte mannen for meg. Lost case ja :(

Anonymous poster hash: 25aa7...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Men syns han virker som en hyggelig og omsorgsfull person.. Men han ser bare så plastikk ut og kunstig. Så han er ikke noe for meg.. 

Syns han virker veltalende i intervjuer og som en reflektert person så kan skjønne at folk blir betatt. 



Anonymous poster hash: 0e988...eca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men enig i at han virker som en snill og omsorgsfull person. Alltid veltalende.



Anonymous poster hash: b8c06...757
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jan Thomas virker da både sympatisk, veltrent og trivelig. Men alt for glætt for meg. Litt mindre botox og restylan i fjeset ville gjort han mer sexy i mine øyne, og da hadde jeg sikkert om jeg var singel og han ikke gay, krøpet opp i senga hans en kald vinternatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas virker da både sympatisk, veltrent og trivelig. Men alt for glætt for meg. Litt mindre botox og restylan i fjeset ville gjort han mer sexy i mine øyne, og da hadde jeg sikkert om jeg var singel og han ikke gay, krøpet opp i senga hans en kald vinternatt. 

 

Enig, glætt er det riktige ordet jeg var på utkikk etter! Han virker jo snill og god, men de siste årene har han blitt altfor plastikk i ansiktet stakkar. Men at han er en pen mann, det synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han er ikke min type. Kjenner dessuten eksmannen hans, så det hadde blitt feil. 



Anonymous poster hash: ac29e...513
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, aldri i livet.

 

Han er bare ikke min type overhodet. Samme om han ikke hadde vært homo, ikke min type. Jeg har vel ikke direkte noe i mot han, men jeg synes han ser for "operert" ut - mye som er stramma opp og sprøyta inn i kinn og kjaker, der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heterofil mann og tar ham gjerne. Mest fordi man vet at han er flink å suge. (not)



Anonymous poster hash: 58b1c...0b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.. Han er sikkert hyggelig og sikkert ok å se på. Men det at han er homofil gjør at jeg ikke klarer å tenke på hvorvidt han er kjekk og om jeg vil ha han. Det kommer jo ikke til å skje uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...