Petra75 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #61 Skrevet 24. juni 2015 Det blir sikkert ikke så bra som du innbiller deg. Jeg tror heller du trenger deg en tur på byen for å finne en der å harve over. Du kan få lov å ta en ung en, siden det er useriøst. He he, jeg tror jeg skjønner følelsen. Han har kanskje pene øyne? Det virker på meg. F.eks. hvis en type a la Robbie Williams flørtet med meg, så synes jeg han er teit og umoden, men har veldig fine øyne og er veldig flørtete, så jeg ville nok blitt litt mo i knærne mot min vilje. Anonymous poster hash: d0d40...b95 Hmmm... Kanskje en ung rebound er tingen! Den må jeg tenke litt på Denne gamle røya blir ikke flørtet med like ofte som før, nei, så man er vel litt lettere å sjarmere. Stoltheten forsvinner med alderen! :-D
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #62 Skrevet 24. juni 2015 Hmmm... Kanskje en ung rebound er tingen! Den må jeg tenke litt på Denne gamle røya blir ikke flørtet med like ofte som før, nei, så man er vel litt lettere å sjarmere. Stoltheten forsvinner med alderen! :-D Hmmm..... Jeg tror jeg har fått mer stolthet med alderen! Jeg gremmes over dumhetene mine tidligere, og bestemmer meg for at jeg aldri skal ydmyke meg selv slik igjen. Vet ikke om det er bra! Anonymous poster hash: d0d40...b95
Petra75 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #63 Skrevet 24. juni 2015 Hmmm..... Jeg tror jeg har fått mer stolthet med alderen! Jeg gremmes over dumhetene mine tidligere, og bestemmer meg for at jeg aldri skal ydmyke meg selv slik igjen. Vet ikke om det er bra! Anonymous poster hash: d0d40...b95 Stoltere har jeg ikke blitt. Mer selektiv og erfaren, kanskje, men hopper uti med alle fire beina ved anledning. Slak læringskurve, kan man si!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå