Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #21 Skrevet 22. juni 2015 Hvis dette er en du ikke vil falle for får du prøve å fokusere på manglene hans Han har egentlig litt rar personlighet, har han ikke? Eller er litt for gammel eller ung, eller litt for gift? Haha, ingen av delene. Men han er litt umoden, litt useriøs, og så har han tattis. Det hjalp litt. Dette er bare et blaff, tror jeg, og det vil nok gå over om en liten stund. Men det tar bare litt mye tid og energi i hodet mitt akkurat nå, og jeg trenger en mirakelkur til å få det til å gå over fortere 1
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #22 Skrevet 22. juni 2015 Upassende? Det kan jo bli en hemmelighet dere i mellom. Dette blir bra! Bare gøy, gøy, gøy! Anonymous poster hash: 90405...553 Hoho...NEINEINEI! Joda. Neida. joda... 1
nattsvermer Skrevet 22. juni 2015 #23 Skrevet 22. juni 2015 Haha, ingen av delene. Men han er litt umoden, litt useriøs, og så har han tattis. Det hjalp litt. Dette er bare et blaff, tror jeg, og det vil nok gå over om en liten stund. Men det tar bare litt mye tid og energi i hodet mitt akkurat nå, og jeg trenger en mirakelkur til å få det til å gå over fortere Der har vi det! Umodenhet og useriøsitet kan lett blitt irriterende i et forhold når forelskelsen har lagt seg. Fokuser på det! Og på tatoveringen dersom du syns den er teit. Også kan du flire litt av deg selv om et par måneder når det er over og tenke "at jeg kunne være interessert i han der" *riste på hodet*
Pawn Hearts Skrevet 22. juni 2015 #24 Skrevet 22. juni 2015 Haha, ingen av delene. Men han er litt umoden, litt useriøs, og så har han tattis. Det er nok til å ligge langt unna. Du kommer til å bli latterliggjort resten av livet hvis du roter med en fyr med tattis. Hvor er den, og hva forestiller den? Kanskje han til og med har flere du ikke vet om? 1
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #25 Skrevet 22. juni 2015 Der har vi det! Umodenhet og useriøsitet kan lett blitt irriterende i et forhold når forelskelsen har lagt seg. Fokuser på det! Og på tatoveringen dersom du syns den er teit. Også kan du flire litt av deg selv om et par måneder når det er over og tenke "at jeg kunne være interessert i han der" *riste på hodet* Jeg vet. Og det er det jeg sier til meg selv også. Når de rosa brillene begynner å falme er jeg ganske sikker på at jeg kommer til å ha lyst til å filleriste ham. På den annen side har han utviklet seg til å bli en god venn, og han har mange gode sider. Men jeg vil helst holde det på det stadiet. Sånn for å være litt seriøs. Lurer litt på å ta det opp med ham - at tonen oss i mellom må tones ned litt. Mest pga kommentarene fra andre. Men er litt usikker på hvordan, uten å høres helt dustete innbilsk ut.
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #26 Skrevet 22. juni 2015 Det er nok til å ligge langt unna. Du kommer til å bli latterliggjort resten av livet hvis du roter med en fyr med tattis. Hvor er den, og hva forestiller den? Kanskje han til og med har flere du ikke vet om? Ikke sant?! I mitt miljø blir tattiser sett stygt ned på, og jeg er redd for å bli utestengt. Jeg har ikke sett den på nært hold, men tror den forestiller en sol av noe slag. Kjempeharry. Han sier han har bare den ene, men kan man egentlig stole på det?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 Jeg lurer jammen på om jeg er på vei til å falle for en jeg absolutt ikke skal falle for. Jeg går ut i fra at jeg som vanlig feiltolker alle signaler - så nå ber jeg alle KG-troll, synsere, realister og alle andre enn romantikere forteller meg i klartekst at: -NEI, han er ikke interessert, -vi har ingenting sammen å gjøre, - og jeg er ikke hans type (eller han min. I utgangspunktet). Siden jeg tydeligvis ikke klarer å forklare meg selv dette på en forståelig måte. Knock yourself out and snap me out of it! Du kaster bort din egen og vår tid - om vi lister opp 1000 logiske forklaringer på hvorfor du ikke bør så gjør du det motsatte likevel ettersom følelsene forteller deg det. Det er det samme fenomenet til hvorfor kvinner blir hos menn som mishandler dem. Det finnes ingen logiske forklaringer de skal fortsette å treffe fyren men hun lengter etter følelsene hun fikk for han. Med litt selvinnsikt så ser du den selv med andre ord... Det fungerer ikke på samme måte med menn som tolker og tenker iforhold til logikk. Så der er kjønnene helt forskjellige, så det må du ha bak øret. Anonymous poster hash: abbfd...9fb 1
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #28 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Slettet sitat fjernet. Mynona, mod. Petra, han er ikke interessert, og dette er bare noe du innbiller deg. Du er for gammel, for feit, for teit og for lite attraktiv til at denne mannen kan falle for deg. Sånn, hjalp det? Endret 23. juni 2015 av Mythic
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #29 Skrevet 22. juni 2015 (endret) Petra, han er ikke interessert, og dette er bare noe du innbiller deg. Du er for gammel, for feit, for teit og for lite attraktiv til at denne mannen kan falle for deg. Sånn, hjalp det? Jepp! Kan du ta med at jeg har for pistrete hår og lukter litt svette også? Endret 23. juni 2015 av Mynona
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #30 Skrevet 22. juni 2015 Jepp! Kan du ta med at jeg har for pistrete hår og lukter litt svette også? Det visste jeg jo ikke! Han liker sikkert ikke damer med pistrete hår som lukter svette.
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #31 Skrevet 22. juni 2015 Det visste jeg jo ikke! Han liker sikkert ikke damer med pistrete hår som lukter svette. Nei, hvem gjør vel det? ------------------- Oh well. Om ikke annet så er det i hvert fall festlig å lese hvor fornærmet og grinete folk kan bli av en litt selvironisk tråd på singelforumet. 2
Arca Skrevet 22. juni 2015 #32 Skrevet 22. juni 2015 Vel.. Problemet er at han er en overordnet, og at et forhold er upassende. Det har begynt å komme kommentarer fra andre om tonen oss i mellom, og også kommentarer om at han er interessert. Det går bare ikke, så jeg trenger rett og slett en kalddusj. Han er en pervers gris som vil utnytte sin stilling. Fysj! Hjelper det?
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #33 Skrevet 22. juni 2015 Han er en pervers gris som vil utnytte sin stilling. Fysj! Hjelper det? Joda, ikke verst. Mulig han også har noen sære fetisjer?!
Arca Skrevet 22. juni 2015 #34 Skrevet 22. juni 2015 Joda, ikke verst. Mulig han også har noen sære fetisjer?! Jeg har hørt i kantina at han er en profilert leder i scat-miljøet. 2
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #35 Skrevet 22. juni 2015 Nei, hvem gjør vel det? ------------------- Oh well. Om ikke annet så er det i hvert fall festlig å lese hvor fornærmet og grinete folk kan bli av en litt selvironisk tråd på singelforumet. Er han desperat nok, så tar han sikkert en svetteluktende, eldre dame med pistrete hår! Tipper han er en sjåvinistisk drittsekk som utnytter sin overordnede stilling til å flørte hemningsløst med en sulteforet, eldre dame som ikke vet sitt eget beste Utrolig hvordan folk kan reagere så negativt på en åpenbart selvironisk tråd. Du får jo mer sure tilbakemeldinger enn de verste trollene som dikter opp de mest utrolige historier!
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #36 Skrevet 22. juni 2015 Jeg har hørt i kantina at han er en profilert leder i scat-miljøet. Og jeg har registrert at han stadig går rundt og nynner på "Bobby Brown". Aldri et godt tegn.... 2
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #37 Skrevet 22. juni 2015 Er han desperat nok, så tar han sikkert en svetteluktende, eldre dame med pistrete hår! Tipper han er en sjåvinistisk drittsekk som utnytter sin overordnede stilling til å flørte hemningsløst med en sulteforet, eldre dame som ikke vet sitt eget beste Utrolig hvordan folk kan reagere så negativt på en åpenbart selvironisk tråd. Du får jo mer sure tilbakemeldinger enn de verste trollene som dikter opp de mest utrolige historier! Sulteforet ja! Det er bare fornavnet! Sånn sett må jo dette være en selvtillitsboost for ham - en gammel røy som vifter med stjerten bare han sier god morgen.
Gjest Mythic Skrevet 22. juni 2015 #38 Skrevet 22. juni 2015 Sulteforet ja! Det er bare fornavnet! Sånn sett må jo dette være en selvtillitsboost for ham - en gammel røy som vifter med stjerten bare han sier god morgen. Ska`kke mye til
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #39 Skrevet 22. juni 2015 Da jeg så overskriften var det første jeg tenkte at du var på en dårlig date og du ville at folk skulle snappe deg, så du ble busy med noe annet.... Anonymous poster hash: b4b0d...a56 2
Petra75 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #40 Skrevet 22. juni 2015 Da jeg så overskriften var det første jeg tenkte at du var på en dårlig date og du ville at folk skulle snappe deg, så du ble busy med noe annet....Anonymous poster hash: b4b0d...a56 Det er jo bare uhøflig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå