Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ska`kke mye til :ler:

Nope. Jeg er enkel om dagen! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mythic
Skrevet

Nope. Jeg er enkel om dagen! ;)

Og om natta...? ;)

Skrevet

Og om natta...? ;)

Kunne ha vært dobbelenkel, men det er ingen i nærheten til å teste, så det vet vi ikke helt sikkert enda...

Gjest Mythic
Skrevet

Kunne ha vært dobbelenkel, men det er ingen i nærheten til å teste, så det vet vi ikke helt sikkert enda...

Den overordnede vil sikkert være crash test dummy ;)

Skrevet

Den overordnede vil sikkert være crash test dummy ;)

Hehe - ja, det var det, da... ;)

Skrevet

På hvilken måte var du uenig igjen sa du ?

At kvinner i mye større grad styres av følelser kontra logikk\rasjonell tankegang. Mens menn styres av logikk og desto mindre av følelser ?

Det kan sammenlignes med en som er alkoholiker - klart han VET han burde holde seg LANGT VEKKE fra

det der svineriet. Men klarer han det ? - nei som regel ikke ettersom følelsene det setter i han av å være vekke fra alkoholen er uutholdelige.

Klarer du å heve nivået såpass at du fatter den analogen her tror du ?

Anonymous poster hash: abbfd...9fb

Du har helt rett. Dette mannfolksvineriet burde man holde seg langt unna. De er verre enn heroin ;)
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, har du ei kongle oppe i ræva eller noe sånn? :P

Har ikke det, men det føles som det i blant. Takk som spør forresten.

Skrevet

Tror han må pules før du bestemmer deg.

Skrevet

Jeg lurer jammen på om jeg er på vei til å falle for en jeg absolutt ikke skal falle for. Jeg går ut i fra at jeg som vanlig feiltolker alle signaler - så nå ber jeg alle KG-troll, synsere, realister og alle andre enn romantikere forteller meg i klartekst at:

-NEI, han er ikke interessert, 

-vi har ingenting sammen å gjøre,

- og jeg er ikke hans type (eller han min. I utgangspunktet).

Siden jeg tydeligvis ikke klarer å forklare meg selv dette på en forståelig måte. 

Knock yourself out and snap me out of it!

:bond:

Han kommer bare til å harve over deg om han får sjansen, og etterpå lage stillhet på mobiltelefonen (eller pinlig stillhet når du er på jobb).

Han har sikkert en skjult tatovering med skrivefeil (eller med navnet til eksen).

Ferig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare uhøflig!

var jo det jeg også tenkte...

Anonymous poster hash: b4b0d...a56

Skrevet

Tror han må pules før du bestemmer deg.

Men da må vi over på vk1 - hvordan pule sjefen uten konsekvenser?

Skrevet

Men da må vi over på vk1 - hvordan pule sjefen uten konsekvenser?

Konsekvenser er bare for de som lager drama. Vi andre kan pule uten konsekvenser.

• Liker 1
Skrevet

Konsekvenser er bare for de som lager drama. Vi andre kan pule uten konsekvenser.

Men man jobber jo med dramadronninger som får los hvis de merker antydninger til noe de kan skape drama over. Noen ganger lurer jeg faktisk på om de har synske evner.
Skrevet

Men da må de jo vite noe. Man kan jo leke uten å si noe. Eller tenke, siden de er synske. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ingen av delene. Men han er litt umoden, litt useriøs, og så har han tattis.

Det hjalp litt.

Dette er bare et blaff, tror jeg, og det vil nok gå over om en liten stund. Men det tar bare litt mye tid og energi i hodet mitt akkurat nå, og jeg trenger en mirakelkur til å få det til å gå over fortere ;)

Han er umoden og har tatovering. Du kommer til å angre senere om du involverer deg på noen måte. Det er bare hormonene dine som snakker. Hør på fornuften din, og ikke ydmyk deg selv med en sånn type. Det kommer bare til å bli flaut når du våkner opp fra galskapen din.

Anonymous poster hash: ce527...e96

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt, samt svar til dette. 

Mynona, mod.

Skrevet

Men da må de jo vite noe. Man kan jo leke uten å si noe. Eller tenke, siden de er synske. ;)

Hm. Er usikker. De værer drama som Dracula værer blod.

Men det var jo slett ikke denne løsningen vi skulle fram til!!

Skrevet

Han er umoden og har tatovering. Du kommer til å angre senere om du involverer deg på noen måte. Det er bare hormonene dine som snakker. Hør på fornuften din, og ikke ydmyk deg selv med en sånn type. Det kommer bare til å bli flaut når du våkner opp fra galskapen din.

Anonymous poster hash: ce527...e96

Sant. Hormonene mine er spinnville om dagen.

Skrevet

Han kommer bare til å harve over deg om han får sjansen, og etterpå lage stillhet på mobiltelefonen (eller pinlig stillhet når du er på jobb).

Han har sikkert en skjult tatovering med skrivefeil (eller med navnet til eksen).

Ferig.

Hva hvis jeg harver over han først. Og lukker øynene for de håpløse tattisene?
AnonymBruker
Skrevet

Hva hvis jeg harver over han først. Og lukker øynene for de håpløse tattisene?

Det blir sikkert ikke så bra som du innbiller deg. Jeg tror heller du trenger deg en tur på byen for å finne en der å harve over. Du kan få lov å ta en ung en, siden det er useriøst. ;)

He he, jeg tror jeg skjønner følelsen. Han har kanskje pene øyne? Det virker på meg. F.eks. hvis en type a la Robbie Williams flørtet med meg, så synes jeg han er teit og umoden, men har veldig fine øyne og er veldig flørtete, så jeg ville nok blitt litt mo i knærne mot min vilje. :)

Anonymous poster hash: d0d40...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...