Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer jammen på om jeg er på vei til å falle for en jeg absolutt ikke skal falle for. Jeg går ut i fra at jeg som vanlig feiltolker alle signaler - så nå ber jeg alle KG-troll, synsere, realister og alle andre enn romantikere forteller meg i klartekst at:

-NEI, han er ikke interessert, 

-vi har ingenting sammen å gjøre,

- og jeg er ikke hans type (eller han min. I utgangspunktet).

Siden jeg tydeligvis ikke klarer å forklare meg selv dette på en forståelig måte. 

Knock yourself out and snap me out of it!

:bond:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:scorpis:

Anonymous poster hash: 472c1...c4b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er sikkert en god gutt på bunnen som kanskje vil bli ditt livs kjærlighet. Go for it!

Anonymous poster hash: 90405...553
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:haha:

I know the feeling!

Jeg møtte en megler på visning, ikke min type i det hele tatt, men vi hadde god kjemi, senere dukket han opp på tinder, så jeg X'n :P

Da han dukket opp igjen fikk han <3 for morro, mest for å se om vi matcha, og det gjorde vi.

Så etter noen uker møttes vi for første gang, endte i senga..

Ser jeg bilder av han tenker jeg bare"æsj, han er jo ikke min type, ikke er han kjekk heller"

Ser jeg han live dåner jeg, han er så deilig:P

Han er ikke min type, vi har ikke så mye og snakke om, men vi har en enorm seksuell tiltrekking og kjemi.

Jeg vet ikke om han vil ha meg eller om han er intressert, men pytt sann, time will show:)

Anonymous poster hash: c0d2c...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen, regner ikke med det hjalp deg, men poenget mitt er at motsetninger tiltrekker hverandre.

Lev i nuet og nyt det som nytes kan :D

Anonymous poster hash: c0d2c...b58

• Liker 1
Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke klarer å si dette til deg selv..?

Og hvis du ikke klarer det selv, er kompetansen på KG tilstrekkelig nok for å klare det da?

Skrevet

Han er sikkert en god gutt på bunnen som kanskje vil bli ditt livs kjærlighet. Go for it!

God gutt er han. Men det var ikke det du skulle si!

Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke klarer å si dette til deg selv..?

Og hvis du ikke klarer det selv, er kompetansen på KG tilstrekkelig nok for å klare det da?

Jeg har som sagt en egen evne til å lese ting i handlinger som kanskje ikke er der. Og når jeg da har sortePetra på venstre skulder som hele tiden roper "se der! Det kan jo ikke bety annet enn at han liker deg", mens hvitePetra på høyre skulder bare sitter med hodet i hendene og mumler noe utydelig om at jeg overtolker, så hører jeg på sortePetra.

KG er jo eksperter på å fortelle folk at de ikke er attraktive, for feite, for dumme, at de har prinsessesyndrom og bare søker etter folk ti poeng over egen liga, så skal man noen gang komme ned på landjorda igjen tror jeg dette er det rette stedet ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har som sagt en egen evne til å lese ting i handlinger som kanskje ikke er der. Og når jeg da har sortePetra på venstre skulder som hele tiden roper "se der! Det kan jo ikke bety annet enn at han liker deg", mens hvitePetra på høyre skulder bare sitter med hodet i hendene og mumler noe utydelig om at jeg overtolker, så hører jeg på sortePetra.

KG er jo eksperter på å fortelle folk at de ikke er attraktive, for feite, for dumme, at de har prinsessesyndrom og bare søker etter folk ti poeng over egen liga, så skal man noen gang komme ned på landjorda igjen tror jeg dette er det rette stedet ;)

Men klarer du ikke å la være på egenhånd, å bare høre på "sortePedra"? Om du ikke klarer å være realisistisk og kun hører på de mest optimistiske og naive tankene dine, så bør du kanskje oppsøke profesjonell hjelp da.

Skrevet

Men klarer du ikke å la være på egenhånd, å bare høre på "sortePedra"? Om du ikke klarer å være realisistisk og kun hører på de mest optimistiske og naive tankene dine, så bør du kanskje oppsøke profesjonell hjelp da.

Uffda. Jeg håper da de profesjonelle har viktigere ting å holde på med...

• Liker 3
Skrevet

Uffda. Jeg håper da de profesjonelle har viktigere ting å holde på med...

Vel, de får betalt for det hvert fall. Hva med alle de andre du lesser problemene dine over på og håper de skal ordne det for deg, siden du selv ikke klarer det?

Er dette en vanlig fremgangsmåte for deg når du opplever problemer forresten?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, de får betalt for det hvert fall. Hva med alle de andre du lesser problemene dine over på og håper de skal ordne det for deg, siden du selv ikke klarer det?

Er dette en vanlig fremgangsmåte for deg når du opplever problemer forresten?

Se der ja - du har skjønt tråden (vel nesten, i hvert fall). Fortsett i samme spor! Bare litt mer på å sikte lavere osv.

For øvrig: Ja, jeg spør gjerne andre om råd av og til. Det anbefales.

Endret av Petra75
  • Liker 2
Skrevet

(for øvrig - dette er jo da singelforumet, hvor man av og til øser ut frustrasjoner over singeltilværelsen. Til info, lizzm.)

• Liker 5
Skrevet

Bra trolling, men ikke helt det jeg var ute etter.

Noen andre? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell mer da. Hva er egentlig problemet?

Anonymous poster hash: 9a981...3f9
Skrevet

-dere har ingenting sammen å gjøre,

- du er ikke hans type (eller han din)

Hjalp det å høre det av noen andre? 

• Liker 1
Skrevet

Fortell mer da. Hva er egentlig problemet?

Anonymous poster hash: 9a981...3f9

Vel.. Problemet er at han er en overordnet, og at et forhold er upassende. Det har begynt å komme kommentarer fra andre om tonen oss i mellom, og også kommentarer om at han er interessert. Det går bare ikke, så jeg trenger rett og slett en kalddusj.

Skrevet

-dere har ingenting sammen å gjøre,

- du er ikke hans type (eller han din)

Hjalp det å høre det av noen andre? 

Litt..... :sjenert:

Skrevet

Litt..... :sjenert:

Hvis dette er en du ikke vil falle for får du prøve å fokusere på manglene hans :)

Han har egentlig litt rar personlighet, har han ikke? Eller er litt for gammel eller ung, eller litt for gift?

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Problemet er at han er en overordnet, og at et forhold er upassende. Det har begynt å komme kommentarer fra andre om tonen oss i mellom, og også kommentarer om at han er interessert. Det går bare ikke, så jeg trenger rett og slett en kalddusj.

Upassende? Det kan jo bli en hemmelighet dere i mellom. Dette blir bra! Bare gøy, gøy, gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...