Gå til innhold

Når var sist du ga mannen din en runk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når var siste gangen du var smart?

Halv åtte!

Anonymous poster hash: 5fc51...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var siste gangen du var smart?

 

Hvorfor er du så frekk mot TS? Hvorfor ikke bare svare elelr holde kjeft? Eller har du ingen mann å runke?, derfor du er så bitter!?

Anonymous poster hash: 6ce7e...486

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, synes det er sinnsykt ekkelt og vulgært. Runk, liksom. Det får han ordne sjøl om han skal være så jævla kåt.

Anonymous poster hash: 01296...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så frekk mot TS? Hvorfor ikke bare svare elelr holde kjeft? Eller har du ingen mann å runke?, derfor du er så bitter!?

Anonymous poster hash: 6ce7e...486

😂😂 bitter 😂😂. Priceless😊

Anonymous poster hash: 5fc51...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, synes det er sinnsykt ekkelt og vulgært. Runk, liksom. Det får han ordne sjøl om han skal være så jævla kåt.

Anonymous poster hash: 01296...2d2

Er veldig glad jeg aldri har møtt noen som deg 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad jeg aldri har møtt noen som deg 😂

Ja, lenge leve illusjonen eller hva?

Anonymous poster hash: 01296...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en runk etter sex i går - fordi jeg var ferdig før han så da måtte jeg "ta meg av han. "Og det tok sånn ca 1,5 min.

 

Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp.

 

Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han.

 

Hender jo jeg lurer på om det er normalt. Om alle andre villig runker typene sine nå trenger det. altså.

 

Men jeg er av det serviceinnstilte slaget...



Anonymous poster hash: 6d09e...1f2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en runk etter sex i går - fordi jeg var ferdig før han så da måtte jeg "ta meg av han. "Og det tok sånn ca 1,5 min.

Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp.

Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han.

Hender jo jeg lurer på om det er normalt. Om alle andre villig runker typene sine nå trenger det. altså.

Men jeg er av det serviceinnstilte slaget...

Anonymous poster hash: 6d09e...1f2

Det er dama si det. Elsker å få en runk av og til.

Anonymous poster hash: 5fc51...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk en runk etter sex i går - fordi jeg var ferdig før han så da måtte jeg "ta meg av han. "Og det tok sånn ca 1,5 min. Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp. Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han. Hender jo jeg lurer på om det er normalt. Om alle andre villig runker typene sine nå trenger det. altså. Men jeg er av det serviceinnstilte slaget... Anonymous poster hash: 6d09e...1f2

Merker at jeg blir litt sjalu av å henge her på seksualitetsforumet. Håper typen din vet å sette pris på deg.

Anonymous poster hash: ee6d1...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Han fikk en runk etter sex i går - fordi jeg var ferdig før han så da måtte jeg "ta meg av han. "Og det tok sånn ca 1,5 min.

 

Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp.

 

Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han.

 

Hender jo jeg lurer på om det er normalt. Om alle andre villig runker typene sine nå trenger det. altså.

 

Men jeg er av det serviceinnstilte slaget...

Anonymous poster hash: 6d09e...1f2

 

Heldig kjæreste han har. En dvelende runk som sakter bygger opp følelsene er en kunst og gir god nytelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri :P

Det er enten BJ eller litt runking som foreplay : )

Er det vanlig å bare runke, egentlig? :)
 

Når var siste gangen du var smart?

 

Omg, så teit  :rolleyes: Spydige KG-damer i alle tråder. Vi trengte en her også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp.

Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han.

Anonymous poster hash: 6d09e...1f2

Herregud som jeg lo! :D

Jeg elsker å runke mannen, enten han vil det selv eller ikke. I dusjen for eksempel. Elsker å se ham bli mo i knærne...

Anonymous poster hash: 8010c...a4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig rart å bare runke noen. Hvis jeg skal runke han, så får han en blowjob også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Han fikk en runk etter sex i går - fordi jeg var ferdig før han så da måtte jeg "ta meg av han. "Og det tok sånn ca 1,5 min.

 

Og på fredag runket jeg han fordi han ropte på meg fra soverommet, hadde ikke stått opp og lå der med bendern og trengte hjelp.

 

Jeg gjør det ofte, jeg. Runker altså - med glidemiddel. Det digger han.

 

Hender jo jeg lurer på om det er normalt. Om alle andre villig runker typene sine nå trenger det. altså.

 

Men jeg er av det serviceinnstilte slaget...

Anonymous poster hash: 6d09e...1f2

 

Har det sånn i vårt forhold også, så du er ikke helt alene ihvertfall :)

 

Jeg er også av det serviceinnstilte slaget, kanskje det er der det ligger, haha.

Anonymous poster hash: 77f7f...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det sånn i vårt forhold også, så du er ikke helt alene ihvertfall :)

Jeg er også av det serviceinnstilte slaget, kanskje det er der det ligger, haha.

Anonymous poster hash: 77f7f...c8b

Synes du det er stas når han spruter?

Anonymous poster hash: 5fc51...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...