Gå til innhold

Godt voksen attraktiv mann sa at han aldri hadde opplevd dette før...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en venn som jeg av og til har hatt sex med. Han er godt voksen , ca 40 år, og har et attraktivt utseende. Han fortalte meg forleden at jeg er den første som har suget kuken hans til han sprutet i munnen min. Han har aldri opplevd noen andre gjøre det, selv om han har et langt forhold bak seg, og noen andre småforhold. Jeg spurte om han hadde kommunisert med noen om det. Nei, sånnt snakket de ikke om. Og han mente at det var sjelden at damer suger til mannen spruter i munnen. Tror dere på at det er sant? Jeg ble overrasket... 

 

 



Anonymous poster hash: a5349...9b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venn som jeg av og til har hatt sex med. Han er godt voksen , ca 40 år, og har et attraktivt utseende. Han fortalte meg forleden at jeg er den første som har suget kuken hans til han sprutet i munnen min. Han har aldri opplevd noen andre gjøre det, selv om han har et langt forhold bak seg, og noen andre småforhold. Jeg spurte om han hadde kommunisert med noen om det. Nei, sånnt snakket de ikke om. Og han mente at det var sjelden at damer suger til mannen spruter i munnen. Tror dere på at det er sant? Jeg ble overrasket...

Anonymous poster hash: a5349...9b3

Tror nok ikke det er heelt uvanlig. vet om en attraktiv mann som hadde vært i et langvarig forhold. Han hadde ikke hatt penisen inni jenta på flere år. Hun var vistnok veldig vid, så hun likte ikke vaginalsex. Det gav henne ingen ting. Stakkars fyr..

Anonymous poster hash: 6c958...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det i blant, men det gir meg jo null og niks nytelse om han blir ferdig sånn og jeg ikke får noe, så oftest er BJ bare en del av forspillet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en venn som jeg av og til har hatt sex med. Han er godt voksen , ca 40 år, og har et attraktivt utseende. Han fortalte meg forleden at jeg er den første som har suget kuken hans til han sprutet i munnen min. Han har aldri opplevd noen andre gjøre det, selv om han har et langt forhold bak seg, og noen andre småforhold. Jeg spurte om han hadde kommunisert med noen om det. Nei, sånnt snakket de ikke om. Og han mente at det var sjelden at damer suger til mannen spruter i munnen. Tror dere på at det er sant? Jeg ble overrasket... 

 

 

Anonymous poster hash: a5349...9b3

 

 

Jeg tror dessverre mange kvinner er passive og forsiktige med å kommunisere hva de tenner på slik at nivået på seksuallivet ofte vil bestemmes av hvor fri og utforskende mannen er. Det er nok en del menn som ikke har forstått at kvinner setter minst like stor pris på spennende og eksperimentell sex som oss, og derfor er de altfor forsiktige i sin omgang med det annet kjønn. Man har lært at kvinnene er rene og dydige og sier nei til all eksperimentering, og dette blir lett en selvoppfyllende profeti.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tro på det. Det har desverre vært sjelden kost i mine forhold også. Jeg har vært i en del forhold og har bare hatt én eks som gjorde det.

Mann

Anonymous poster hash: 2904e...8d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for min mann. Han var 35 når jeg møtte han, jeg var den første som "klarte" det.

Anonymous poster hash: 4d6a5...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Jeg har tenkt at det var helt vanlig, siden jeg selv gjør det, og liker det. Men det er tydeligvis bare en forhastet antagelse. Jeg har hørt fra noen sånn som deg, at de aldri har gjort det før, ikke bare at de ikke har fått spruta i munnen, men at de ikke har blitt sugd til orgasme heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Dette var nytt for meg også. 

 

Hilsen jenta til en som digger det ..og digger det selv!



Anonymous poster hash: 93b6c...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert bare vært med damer som ikke liker å bli spruta i munnen, noe jeg skjønner godt. Smaken og konsistensen kan være vanskelig å håndtere.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 17-18 år så sugde jeg eks'en min til han kom, og jeg svelget det. Men for hver gang jeg gjorde det, jo strammere og "tykkere" syns jeg sædet var og jeg klarte til slutt ikke å la være å brekke meg. Så jeg sluttet med det, og har aldri gjort det igjen siden. Fordi jeg vet jeg kommer til å brekke meg, noe som jeg regner med også vil være svært avtennende og ubehagelig for den jeg har sex med.



Anonymous poster hash: 3ee64...dd8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å suge samboeren min og svelger gjerne... Det er jo bare å svelge unna.. Man venner seg til det!

Det smaker jo ikke godt.. Men all den tid vi begge blir tent av det, så er det i grunn verdt det :)

Anonymous poster hash: 25af2...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste ville ikke suge meg, vi var sammen i to år. Hun var forresten min første - så det tok to år før jeg fikk min første blowjob.



Anonymous poster hash: 3ed95...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avsluttet akten med å ta spruten i munn oftere enn i skjeden for å si det sånn, kan ikke se for meg at typen hadde latt være å si noe om jeg aldri gjorde dette, ettersom han er så glad i det. Hvorfor i all verden klarer ikke voksne mennesker å be om så små tjenester til samboerne sine? :klo:

Anonymous poster hash: ce302...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør det ikke



Anonymous poster hash: 3b339...d54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det før, men likte det ikke. Gjorde det fordi han likte det, men måtte bare slutte fordi det var så kvalmt. Mannen var dritfin, var ikke noe med det. Men når de kommer så mye, så er eet ubehagelig. Mannen min kommer mye og ikke en sprut, han spruter lenge, så jeg rekker ikke å svelge før det kommer nytt. Derfor så er det litt æsj..

Anonymous poster hash: 885fb...9c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en venn som jeg av og til har hatt sex med. Han er godt voksen , ca 40 år, og har et attraktivt utseende. Han fortalte meg forleden at jeg er den første som har suget kuken hans til han sprutet i munnen min. Han har aldri opplevd noen andre gjøre det, selv om han har et langt forhold bak seg, og noen andre småforhold. Jeg spurte om han hadde kommunisert med noen om det. Nei, sånnt snakket de ikke om. Og han mente at det var sjelden at damer suger til mannen spruter i munnen. Tror dere på at det er sant? Jeg ble overrasket... 

 

 

Anonymous poster hash: a5349...9b3

 

 

Jeg er 27 år, har hatt over gjennomsnittlig sex og har aldri hatt noen som klarer å suge meg til avgang. Hun ene jeg hadde mest sex med klarte det nesten, men hun ville ikke ha det i munnen så det ble jo litt vanskelig å få til full-pakke selv om hun prøvde så godt hun kunne..Til hennes credit var det bra selv om hun ikke klarte å få flyet til å ta av...

Det skal også sies at jeg har vanskeligheter med å komme. Om jeg er heldig så kan jeg klare å komme på 10-20 minutter, men vanligvis så kan det ta 45-60 min så til de jentene som ikke har fått det til så kan det jo være at de har fått de til med sine tidligere partnere, men det er ting jeg aldri spør om.

 

Nå skal det sies at hun ville bli dominert, men få sæd på seg det ville hun ikke. (Helt korka)

 

 

 

 

Min første kjæreste ville ikke suge meg, vi var sammen i to år. Hun var forresten min første - så det tok to år før jeg fikk min første blowjob.

Anonymous poster hash: 3ed95...e06

 

 

 

Det er en dealbreaker om de ikke suger, wtf. Jeg har fortsatt ikke truffet noen jenter som ikke suger meg. Jeg bruker bare å gå ned på de, og jeg forventer faktisk å få det samme i retur, om de ikke gjør det er det siste gang de ser min tiss.

 

 

 

Han har sikkert bare vært med damer som ikke liker å bli spruta i munnen, noe jeg skjønner godt. Smaken og konsistensen kan være vanskelig å håndtere.  

 

 

Det kan også stemme.

 

 

 

Jeg tror dessverre mange kvinner er passive og forsiktige med å kommunisere hva de tenner på slik at nivået på seksuallivet ofte vil bestemmes av hvor fri og utforskende mannen er. Det er nok en del menn som ikke har forstått at kvinner setter minst like stor pris på spennende og eksperimentell sex som oss, og derfor er de altfor forsiktige i sin omgang med det annet kjønn. Man har lært at kvinnene er rene og dydige og sier nei til all eksperimentering, og dette blir lett en selvoppfyllende profeti.

 

 

Det er faktisk noe som er ganske frustrerende. Jeg hadde en partner der jeg spesifikt spurte sikkert 10 ganger i løpet av noen uker om hva hun faktisk likte. Jeg visste jo at hun likte noen ting for det sa hun når det skjedde, men ikke ellers når jeg spurte. Så kvinnfolk: Vil dere at vi skal være deres gud så må dere også fortelle hva som står i bibelen så vi kan utføre skikkelig arbeid.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg har en venn som jeg av og til har hatt sex med. Han er godt voksen , ca 40 år, og har et attraktivt utseende. Han fortalte meg forleden at jeg er den første som har suget kuken hans til han sprutet i munnen min. Han har aldri opplevd noen andre gjøre det, selv om han har et langt forhold bak seg, og noen andre småforhold. Jeg spurte om han hadde kommunisert med noen om det. Nei, sånnt snakket de ikke om. Og han mente at det var sjelden at damer suger til mannen spruter i munnen. Tror dere på at det er sant? Jeg ble overrasket... 

 

 

Anonymous poster hash: a5349...9b3

 

Jeg tror det han forteller er sant. Hvilken hensikt skulle han ha med å lyve om dette?

Anonymous poster hash: 38da2...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også mann rundt 40 med et langt og noen små forhold bak meg og alle damene har vært veldig nøye på at jeg ikke skal komme i munnen på dem. Men nå er verken jeg eller kuken særlig attraktiv, riktignok.



Anonymous poster hash: f6aad...225
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme det, mange menn som blir holdt på pinebenken og kun blir brukt som avlshingst for å få avkom også, eller de gir lov til å penetrere trestokken 1-2 ganger i året ellers.

Jeg er ikke glad i å få spruten i munnen selv, så jeg unngår helst dette. Likevel veier jeg opp i mengde og graden av nytelse min partner får slik savnet ikke blir like stort.



Anonymous poster hash: d7f98...ea1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min ble aldri sugd av sin exkjæreste, og de var sammen i tre år. Han er kjekk, sosial osv. Såvidt meg bekjent hadde de et godt sexliv utenom dette.

Er mange som sliter med å komme når de blir sugd, og det et mange jenter som synes det er ekkelt eller ubehagelig at han kommer i munnen. Så det er nok mange som ikke har opplevd det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...