Gå til innhold

Hva du egentlig har lyst til å svare innerst inne...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære selger: Du får meg ikke til å kjøpe noe i butikken din ved å oppføre deg ovenifra og ned. For meg er faktisk ikke Hugo Boss et dyrt og ekstragavant merke! Jeg har råd til å bruke pengene mine i butikken din uten avslag, du står der med en dårlig stil og sko som absolutt ikke er fra butikken din. Oppfør deg som en selger, ikke som om du skal prøve å rakke ned på meg!

Jeg har ingen problemer med folk i servicebransjen, har selv jobbet som selger. Denne selgeren derimot var bare latterlig. Jeg sa ikke det jeg skrev her, fordi jeg har da litt folkeskikk, men hadde veldig lyst.

 

Kjære selger2: Når jeg spør deg hva som er forskjellen på de to modellene av nettbrett, ønsker jeg faktisk å få en spesifikk forklaring. Jeg ønsker ikke å få en forklaring hvor det du forteller meg at nyeste er best, når den nyeste modellen inneholder ting jeg ikke trenger. Jeg er heller ikke interessert i å stå å vente på at du skal surfe nettet rundt etter svaret, men uten å få et skikkelig svar. Forøvrig fant jeg ut av det selv, valgte å droppe å kjøpe den dyreste og handlet heller fra den kollegaen du mente ikke hadde peiling. Han kunne i det minste svare på det jeg lurte på.

 

Kjære familiemedlem: Det er faktisk ikke alle i hele verden som er mot deg, men du gjør ingen innsats selv heller. Det at du har blitt sydd puter under armene hele livet, gjør ikke sånn at du kan ha den nedlatende holdningen du har. Du er gammel nok til å ha fått deg en utdannelse, jobb og egen bolig. Det er flaut at du fortsatt bor hjemme og at du omtaler huset til foreldrene dine som "ditt". Jeg gleder meg til den dagen du blir voksen, og ikke snylter på alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til deg som var min venn

Jeg må si jeg er sjokkert over hvor råtten personlighet du faktisk har. Du har kanskje et fint utseende og en slank kropp fordi du ikke har bært fram noen barn i alder av 45, men du er virkelig råtten innvendig. Du trodde vel ikke at de trådene du skrev som omhandlet ditt hat mot venner og familie var noe jeg aldri kom til å oppdage? Jeg er helt målløs over hvor mye dritt du faktisk har klart å slenge ut og hvor hensynsløs du er. Tenk å være så rotten at du lå med mennene våre! Tenk å være en så stor ekkel egoist!

Jeg er virkelig glad du viste ditt sanne jeg slik at jeg ble kvitt deg for godt!

Anonymous poster hash: 7760b...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg som dumpet meg den gangen jeg var tilgjengelig, usikker og dødsforelsket i deg. Jeg skjønner godt at du finner meg attraktiv nå som selvtilliten er på topp og jeg er i ett godt forhold. Du har visst glemt at du selv er i forhold, siden du kaster deg over meg når dama har ryggen til. Vit at jeg nyter at du oppfører deg som en hund som tigger en godbit,hovedsakelig fordi jeg vet du aldri noensinne får røre meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er overrasket over hvor digg det var å si sin mening her 😁

Så jeg fyrer løs med en til;

Kjære alle fitness folk!

Slutt å fortell om vektløftningen deres som om dere er de eneste i hele verden som trener slik!

Dere har ikke funnet opp kruttet, og det er ikke sjokkerende med jenter som løfter vekter..

-det kalles, å følge strømmen!

Bare det at dere har behov for å endre kroppen og livsstilen bare fordi alle andre gjør det sier jo litt om mentaliteten deres!

Anonymous poster hash: 892fd...3f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...