Gå til innhold

Aldri fått orgasme under sex. Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært med en fast partner i snart syv måneder og sexen er god! Av alle guttene jeg har vært med frem til nå er nok han den som har vært mest omsorgsfull og setter alltid meg i første rekke, noe jeg selvfølgelig liker veldig godt, men som er litt uvant for meg. I starten var jeg litt ukomfortabel når det kom til oralsex. Mange av oss jenter har jo en tendens til å tenke på alt mulig så fort vi får av oss klærne, selv om vi får flere komplimenter. Og tanken på at noen skal ned der nede, er ikke alltid like selvsikker. Dette har endret seg etterhvert med tiden, men jeg er langt fra helt avslappet. Han er veldig forsiktig og ikke den voldsomme "kaste-meg-rundt"-typen og kommunikasjonen oss i mellom er veldig bra :)

MEN til tross for god sex og prinsessebehandling kommer jeg ikke. Det vil si, jeg har aldri hatt orgasme under sex, kun ved alenetid og vibrator... Ikke "all by my self" en gang. Jeg har også lest at man heller ikke bør bruke vibrator for mye da kroppen blir for godt vant til den voldsomme vibrasjonen, som igjen er unaturlig, og det vil derfor bli vanskelig å få orgasme ved naturlig stimulering... men hallo, jeg må da gjøre noe.

 

Jeg vet også at det er flere jenter som har problemer med å få orgasme og at dette ofte er omtalt som "vanlig", men det er dessverre ingen trøst for oss som venter forgjeves på fyrverkeriet som aldri dukker opp... Under sex er kan det hende at jeg kjenner jeg nærmer meg ved fingring, men den pirrende følelsen forsvinner igjen. Nesten som om den er redd for å være der... Jeg har selvfølgelig ikke sagt til ham at jeg aldri har oppnådd orgasme under sex, i frykt for å gi ham en endeløs prestasjonsangst. 

Over alt er det overskrifter om "slik kommer du sammen med partneren din", "orgasme-ditt, orgasme-datt". Jeg har begynt å få et litt overjordisk forhold til hele orgasme-opplegget, for jeg er aldri i nærheten av å få tilsvarende sammentrekninger under sex som ved bruk av leketøy.. Jeg føler meg unormal og det er kjipt å måtte ty til en liten teknisk dings for å komme i mål :( 

 

Er det noen i samme situasjon, eller har vært tidligere? Er det meg det er noe galt med? Burde jeg si det til ham for å kanskje lære å slappe mer av, eller er det noe jeg kan gjøre selv?



Anonymous poster hash: 98ba8...851
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vurdert å bruke en vibrator mens han er inne i deg? Eksen min hadde problemer med å komme av oral/fingring, men hadde ikke noe problem om vi brukte leketøy sammen. Jeg har en del erfaring og tok derfor ikke det personlig på noen måte. Jeg vil tro at typen din vil være forståelsesfull om du prøver å forklare dette for ham.

Mann

Anonymous poster hash: 16cf3...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å bruke en vibrator mens han er inne i deg? Eksen min hadde problemer med å komme av oral/fingring, men hadde ikke noe problem om vi brukte leketøy sammen. Jeg har en del erfaring og tok derfor ikke det personlig på noen måte. Jeg vil tro at typen din vil være forståelsesfull om du prøver å forklare dette for ham.

Mann

Anonymous poster hash: 16cf3...476

Endret av Bimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å bruke en vibrator mens han er inne i deg? Eksen min hadde problemer med å komme av oral/fingring, men hadde ikke noe problem om vi brukte leketøy sammen. Jeg har en del erfaring og tok derfor ikke det personlig på noen måte. Jeg vil tro at typen din vil være forståelsesfull om du prøver å forklare dette for ham.

Mann

Anonymous poster hash: 16cf3...476

 

Takk for svar  :) Fint å få et mannlig perspektiv på det. 

Det kan være en mulighet. Dette synes jeg som sagt er fryktelig flaut å måtte si, men hvis de fleste gutter reagerer slik som du, vil det forhåpentligvis ikke bli så ille.

TS

Anonymous poster hash: 98ba8...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det generelle rådet er vel å slutte å stresse med å få orgasme. Hvis noen bare kom med en oppskrift på hvordan så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til han, og når du får til å komme alene med vibrator, så bør du prøve vibrator også under sex :) Noe av det første jeg fortalte typen min når vi startet å date var at jeg hadde store problemer med å komme under sex. Når han visste det følte jeg at mye av presset jeg selv hadde lagt på meg selv ble mindre, og vi kunne "jobbe" sammen om å få meg til å klare det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det generelle rådet er vel å slutte å stresse med å få orgasme. Hvis noen bare kom med en oppskrift på hvordan så ;)

 

Det er faktisk forbløffende mye man kan slippe av seg ved å bare bestemme seg for å gi litt ekstra faen :blomst: ....Om man liksom tar litt tid med seg selv og "kjefter litt" i hodet sitt, så hjelper det.

 

Har opplevd å stresse fælt før både jobbintervju og før møte med dame osv. Om man går ett par runder med seg selv og bestemmer seg for at dette skal gå skikkelig bra, så letter det enormt med trykk.

 

Så om man er dame og føler seg forknytt og nervøs, så vil jeg faktisk tro at det å si til seg selv:

 

"Dette skal jeg bare nyte godt! Jeg har funnet rette mannen, jeg stoler på han. Jeg kan guide og styre og ta tak i min egen seksualitet fra nå av. Jeg tar det bare som det kommer....og kroppen min er garantert flott nok siden han har lyst på sex med meg"

 

 

Det er jo tross allt det mentale som styrer kroppen vår. Hjernen er vår største erogene sone vetu. Så tror det handler mye om å tørre og våge å slippe seg helt løs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk forbløffende mye man kan slippe av seg ved å bare bestemme seg for å gi litt ekstra faen :blomst: ....Om man liksom tar litt tid med seg selv og "kjefter litt" i hodet sitt, så hjelper det.

 

Har opplevd å stresse fælt før både jobbintervju og før møte med dame osv. Om man går ett par runder med seg selv og bestemmer seg for at dette skal gå skikkelig bra, så letter det enormt med trykk.

 

Så om man er dame og føler seg forknytt og nervøs, så vil jeg faktisk tro at det å si til seg selv:

 

"Dette skal jeg bare nyte godt! Jeg har funnet rette mannen, jeg stoler på han. Jeg kan guide og styre og ta tak i min egen seksualitet fra nå av. Jeg tar det bare som det kommer....og kroppen min er garantert flott nok siden han har lyst på sex med meg"

 

 

Det er jo tross allt det mentale som styrer kroppen vår. Hjernen er vår største erogene sone vetu. Så tror det handler mye om å tørre og våge å slippe seg helt løs.

Tusen takk for svar :) Du har noen himla gode poeng.

Jeg skal herved begynne å gi mer faen!

Hilsen flink pike TS

 

Anonymous poster hash: 98ba8...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...