Gå til innhold

Dårlig gjort? Indirekte snakk om lønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i en avdeling hvor noen tjener veldig godt, og noen få tjener egentlig ganske usselt. Var en som hadde kjøpt ny hytte, og det ble snakk om hvor mye man fikk oppgitt at man kunne låne via lånekalkulator om man tastet inn relevante fakta. Folk snakket om at det var så høye beløp, "når jeg taster inn hva jeg tjener, det kommer opp at jeg kan låne 15 millioner", og dette ble bekreftet av andre. Men så var det visst en med mer "konsulentaktig" jobb som sitter i samme gruppe som brøt ut "for meg er problemet at beløpene blir så lave.." Og så ble det en pinlig stillhet.



Anonymous poster hash: b961f...a7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du vil diskutere?

Anonymous poster hash: 324c1...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i en avdeling hvor noen tjener veldig godt, og noen få tjener egentlig ganske usselt. Var en som hadde kjøpt ny hytte, og det ble snakk om hvor mye man fikk oppgitt at man kunne låne via lånekalkulator om man tastet inn relevante fakta. Folk snakket om at det var så høye beløp, "når jeg taster inn hva jeg tjener, det kommer opp at jeg kan låne 15 millioner", og dette ble bekreftet av andre. Men så var det visst en med mer "konsulentaktig" jobb som sitter i samme gruppe som brøt ut "for meg er problemet at beløpene blir så lave.." Og så ble det en pinlig stillhet.

Anonymous poster hash: b961f...a7f

EH ja, HVIS du tjener mange millioner kan du sikkert få låne mye også.

Anonymous poster hash: 7347e...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...