Gå til innhold

Får nesten alltid en kjønnsykdom av jenten etter sex uten kondom.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler vær gang jeg har sex at jeg får en eller annen får jeg kjønnsykdom og jentene spør aldri etter kondom. Ikke at jeg er noe bedre men vær gang jeg har sjekket meg har jeg et eller annet. Dette er vanlige helt greie damer jeg tar med fra byen.

 

Knuller dere med eller uten kondom og får dere ofte kjønnsykdommer og sjekker dere ofte?. 

 

Får alltid noe jeg nesten og kondomer spør de aldri etter, trodde jentene var bedre jeg men har skjønt at de er like dårlige som gutten



Anonymous poster hash: a0751...516
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ansvar og bruk kondom. Eller finn deg en fast jente. 



Anonymous poster hash: 3155c...30d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ta ansvar og bruk kondom. Eller finn deg en fast jente. 

Anonymous poster hash: 3155c...30d

 

Men ingen vil jo bruke nesten virker det som, enten greier de ikke å komme for det er for lite sensitivt de gangen jeg har brukt og jeg greier ihvertfall ikke å komme. 

Anonymous poster hash: a0751...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har enda ikke tatt lærdom av det?

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en kjønnssykdom hver gang du har sex uten kondom, men fortsetter å ha sex uten kondom? Herrefred....!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, TS. Så tafatt du er!



Anonymous poster hash: b9279...667
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier seg vel selv at kvinner som gladelig har sex uten kondom har større sannsynlighet for å ha en kjønnssykdom? Hvis hun er villig til å knulle uten er det første signal om at du hvert fall bør bruke det. 



Anonymous poster hash: ab141...df9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må begynne å bruke kondom ts :)

Eller finne deg ei fast jente.


Mange jenter tester seg ikke, fordi de ikke opplever noe symptomer :/ Og de tenker at "Det svir ikke, det klør ikke, har ikke økt/luktende/konsinstens på utflod, har ingenting" Så går de kanskje månedsvis med f.eks. klamydia og de færreste sier ifra..

Har ei venninne som smittet ett par stykker, men hun gadd ikke si ifra til sine siste partnere "Det er for flaut...de får finne det ut selv!" Så da har du den onde sirkelen gående, ei jente har sex med 2 gutter, som igjen har sex med 3 kvinner hver osv...

Test dere og bruk kondom! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er jentene du ligger med som nekter å bruke kondom, det er vel heller bare at du selv helst vil slippe og dermed tar du ikke opp temaet, og derfor tør ikke jenten ta det opp heller fordi hun er redd for å skuffe deg med å være "kjip" som ber deg om å bruke kondom.  Voks opp mann - bruk kondom , helt uoppfordra skal den på ! ! !



Anonymous poster hash: 2567d...cd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Test deg for hiv.

2. Sjekk ut hvor mange som ble gravide av dette. 



Anonymous poster hash: f6376...188
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Føler vær gang jeg har sex at jeg får en eller annen får jeg kjønnsykdom og jentene spør aldri etter kondom. Ikke at jeg er noe bedre men vær gang jeg har sjekket meg har jeg et eller annet. Dette er vanlige helt greie damer jeg tar med fra byen.

 

Knuller dere med eller uten kondom og får dere ofte kjønnsykdommer og sjekker dere ofte?. 

 

Får alltid noe jeg nesten og kondomer spør de aldri etter, trodde jentene var bedre jeg men har skjønt at de er like dårlige som gutten

Anonymous poster hash: a0751...516

 

 

Ja ha?`?? Så for helvete ha kondomet på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Føler vær gang jeg har sex at jeg får en eller annen får jeg kjønnsykdom og jentene spør aldri etter kondom. Ikke at jeg er noe bedre men vær gang jeg har sjekket meg har jeg et eller annet. Dette er vanlige helt greie damer jeg tar med fra byen.

 

Knuller dere med eller uten kondom og får dere ofte kjønnsykdommer og sjekker dere ofte?. 

 

Får alltid noe jeg nesten og kondomer spør de aldri etter, trodde jentene var bedre jeg men har skjønt at de er like dårlige som gutten

Anonymous poster hash: a0751...516

 

 

Du vet, det er lov å bruke kondom uten å spørre. De damene er ikke mora di (håper jeg).

Anonymous poster hash: 96ef9...e0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir alltid, uten unntak, veldig positivt overrasket og glad hvis han jeg er med kommer meg i forkjøpet og tar på seg kondoment uoppfordret! Noe å tenke på, TS?

Anonymous poster hash: 9c869...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vær gang jeg har sex at jeg får en eller annen får jeg kjønnsykdom og jentene spør aldri etter kondom. Ikke at jeg er noe bedre men vær gang jeg har sjekket meg har jeg et eller annet. Dette er vanlige helt greie damer jeg tar med fra byen. Knuller dere med eller uten kondom og får dere ofte kjønnsykdommer og sjekker dere ofte?.  Får alltid noe jeg nesten og kondomer spør de aldri etter, trodde jentene var bedre jeg men har

skjønt at de er like dårlige som gutten Anonymous poster hash:

a0751...516

Kan du komme med en oppklaring her?

Hvor mange kjønnsykdoms smitter snakker vi om, totalt og pr. År?

Hvor ofte tester du deg, og hva sier de der du tester deg mht. Beskyttelse?

Bekymrer det deg ikke at du kan pådra deg Syfilis, HIV eller andre alvorlige sykdommer?

Anonymous poster hash: 67559...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du komme med en oppklaring her?

Hvor mange kjønnsykdoms smitter snakker vi om, totalt og pr. År?

Hvor ofte tester du deg, og hva sier de der du tester deg mht. Beskyttelse?

Bekymrer det deg ikke at du kan pådra deg Syfilis, HIV eller andre alvorlige sykdommer?

Anonymous poster hash: 67559...254

Jeg tester meg for alt etter jeg har ligget med 2 jenter. Ligger i snitt med 15-20 jenter i året.  Nesten vær gang jeg har sjekket meg ender det opp med ett eller annet dritt. Og ingen har spurt etter kondom heler noe jeg syntes er litt rart.

 

Ville dere syntes det er bra om jeg tar på meg kondom uoppfordret?. Man mister jo masse av følelsene og det er jo ikke sikkert jeg greier å få dere til å komme slik. Ihvertfall slik jeg har erfart personlig da og det er jo ikke noe godt for meg heler. 

 

De sier jo jeg bør bruke beskyttelse osv, men at det ikke er noe å bekymre seg over også får jeg en sånn legelapp og kan hente medikamenter for litt av hvert. Men jeg er ganske redd jeg får hiv eller noe da. Og jeg syntes det er litt rart når ingen noengang spør meg om kondom.... Jeg er ikke bedre selv men hadde før en liten tanke om at jenter var litt bedre til å oppfordre til dette. Men det er de tydeligvis ikke

Anonymous poster hash: a0751...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ville dere syntes det er bra om jeg tar på meg kondom uoppfordret?. Man mister jo masse av følelsene og det er jo ikke sikkert jeg greier å få dere til å komme slik. Ihvertfall slik jeg har erfart personlig da og det er jo ikke noe godt for meg heler. 

 

Anonymous poster hash: a0751...516

 

 

?

 

Jenter trenger ikke penisen din for å komme uansett. 

 

Menn som bruker kondom, uten at man må be om de er de beste og tryggeste, og er de man velger å ligge med mer enn en gang. (Men jeg knuller ingen fremmede uten da, så hva dine jenter tenker aner jeg ikke.)

Anonymous poster hash: ab141...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

?

 

Jenter trenger ikke penisen din for å komme uansett. 

 

Menn som bruker kondom, uten at man må be om de er de beste og tryggeste, og er de man velger å ligge med mer enn en gang. (Men jeg knuller ingen fremmede uten da, så hva dine jenter tenker aner jeg ikke.)

Anonymous poster hash: ab141...df9

 

Okay, kanskje jeg skal bare gjøre det uoppfordret da. Ja jeg vet de ikke trenger penis for å komme men alle jenter føler jeg har sin greie, noe liker det mykt, andre hardt osv osv. Er ikke så enkelt å vite på ons og dermed blir det ofte ikke så masse av det og heler mer bruk av penis.

Anonymous poster hash: a0751...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...