Gå til innhold

Hva regner dere her inne som mange sex partnere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva regner dere her inne som mange sex partnere og hvor mange har dere selv hat sex med?. 

 

 

Jeg har ikke helt tellingen selv men er vell borti 30 jenter nå og er 24 år gammel.

Kjempe bra for oss menn at dere jenter er blitt så sexuell åpne og er så enkle å få hjem for tiden, var litt stress før husker jeg.

 

 



Anonymous poster hash: 50f92...939
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som 24-åring vil jeg si at "mange" er alt over 10. 



Anonymous poster hash: 2b4bd...a10
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva regner dere her inne som mange sex partnere og hvor mange har dere selv hat sex med?. 

 

 

Kjempe bra for oss menn at dere jenter er blitt så sexuell åpne og er så enkle å få hjem for tiden, var litt stress før husker jeg.

 

 

Anonymous poster hash: 50f92...939

 

 

Virker som du egentlig bare er ute etter å rakke ned påjenter. 

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som 24-åring vil jeg si at "mange" er alt over 10. 

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

 

jasså trodde kanskje grensen lå på 25 eller noe. Kanskje roe meg litt ned da

Anonymous poster hash: 50f92...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Virker som du egentlig bare er ute etter å rakke ned påjenter. 

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

 

rake ned jeg skriver jo bare positive ting at det er blitt enklere å få dere med hjem og det er kjempe bra hvordan er det da negativ?

Anonymous poster hash: 50f92...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jasså trodde kanskje grensen lå på 25 eller noe. Kanskje roe meg litt ned da

Anonymous poster hash: 50f92...939

 

 

Jeg sa ikke at det var FOR mange, bare at det var mange. Hvis du har vært singel hele livet så er det helt naturlig at du har hatt mange partnere. 

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

rake ned jeg skriver jo bare positive ting at det er blitt enklere å få dere med hjem og det er kjempe bra hvordan er det da negativ?

Anonymous poster hash: 50f92...939

 

 

Du vet det godt selv ;)

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet det godt selv ;)

Anonymous poster hash: 2b4bd...a10

 

Ja selvsagt skriver noe positivt så er det også negativt. Herregud for et forum

Anonymous poster hash: 50f92...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peeves

Du sier det er positivt for gutter, du sier ikke det er det er positivt for jenter, "enkel" er jo ikke akkurat et kompliment.

Jeg synes 15 er mange om man er på din alder. 

 

Du må vel være veldig kjekk og ha en strålende personlighet da, tror ikke dødelige gutter får med så mange hjem.. med mindre de er desperat og er ute to ganger i uken og  tar hva som helst  :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og har hatt to sexpartnere. Den ene er jeg sammen med i dag!

 

En gutt som var interessert i meg fortalte at han har hatt rundt 22 forskjellige sexpartnere. Han er 22 år og ikke en jeg ser på som attraktiv. Jeg fikk sjokk over hvor mange han har hatt, og han fikk sjokk over hvor seint jeg debuterte (18 år)  :fnise:  Han var også samboer med en jente han ikke likte. De sov sammen, men hadde ikke sex, påsto han. Derfor ville han møte meg, men klikka på meg når jeg ikke ville møte han pga. min kjærlighetssorg, så han blokka meg...Så tok han kontakt igjen, for så å kjefte på meg i fylla og blokke meg igjen. Så ville han ha kontakt igjen, men jeg har ikke godtatt han. Kort tid etter hadde han visstnok ny kjæreste :P



Anonymous poster hash: ada2c...4a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mitt antall er høyt, jeg er 24 og har hatt sex med 18 stk. Ikke et veldig høyt tall i utgangspunktet, men gikk fra 1 til 15 partnere på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si at det begynner å bli ganske mange når man kommer seg over på et tosifret tall. Spørs jo selvfølgelig hvor gammel man er også.

 

Hjelp oss å avlyse massedrap og tortur av hunder i Kina den 21. juni. Vi trenger din signatur; dette tar tyve sekunder og er helt gratis. Signer her http://www.stopdogmeat.com



Anonymous poster hash: c6496...fa8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke definere "mange" ut i fra et tall. Man må også se på den enkeltes livssituasjon.

En person som er singel i et år og har sex med 20 stk det året, men ellers har kjæreste så har da fast partner ,er jo "løsere" enn en person som er singel i ti år og har hatt sex med 40 stk på de åra.
En person som fikk sin første kjæreste som 17 åring og de er sammen til de gifter seg, trenger ikke automatisk å være mindre "billig" enn noen andre for det er jo tilfeldigheter og livssituasjonen som avgjør antallet partnere her.

Selv syntes jeg over 50 er mye. Da syntes jeg det blir ekkelt og jeg mister interessen for mannen. Er overhodet ikke interessert i en mann som har gitt seg bort til så mange.
Men f.eks om man faktisk har en livssituasjon som gjør at man er/vil være singel år etter år, så er ikke 50 spesielt mye sett i forhold til mulighetene man har.



Anonymous poster hash: 8e77d...b29
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes som 20-åring at alt over 15 er mange. Over 10 er litt i grenseland, Jeg har selv hatt 5 sexpartnere, hvor 3 er i forhold og den ene er jeg med fortsatt. :) Er jente forresten. 



Anonymous poster hash: 14fed...5a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva regner dere her inne som mange sex partnere og hvor mange har dere selv hat sex med?. 

 

 

Jeg har ikke helt tellingen selv men er vell borti 30 jenter nå og er 24 år gammel.

Kjempe bra for oss menn at dere jenter er blitt så sexuell åpne og er så enkle å få hjem for tiden, var litt stress før husker jeg.

 

 

Anonymous poster hash: 50f92...939

 

 

:fnise:

Skulle tro du var over 40

Anonymous poster hash: 47993...ce0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18, snart 19 og har hatt sex med 3.

 



Anonymous poster hash: ca552...f0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 5 ansees som for mye..

Anonymous poster hash: 37577...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...