Gå til innhold

Den eldre mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi Dinosaurer utøver døende kunster..... Men så finnes det noen som setter pris på kunsten å gi en ordentlig kvinne korrekt og ordentlig oppmerksomhet.

Det å bli "poket" av et morgenbrød fra 26 åringen med spørsmålet - "Skal vi bolle" - har nok ikke samme sjarmen. Ikke prestasjonen på 3 minutter heller :P

 

Selv om du var sånn da du var i tyveårene er det ikke nødvendigvis vanlig.

Jeg opplevde aldri noe sånt med mine kjærester da jeg var ung.

Anonymous poster hash: 9c7d5...13a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---

Her røpet du deg visst. 

Anonymous poster hash: c721e...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og tenkte at innlegget var skrevet av en mann,men kan jo tenkes at det er skrevet av en kvinne.

 

At du fremstiller det som om det er vanlig for unge kvinner å bli betatt av en veldig mye eldre mann er jo bare tull. De fleste er ikke sammen med en mann på 40 når de selv er 20 for eksempel.

 

For min del hadde jeg følt meg som en hore av å bli påspandert alt mulig av en eldre mann,men hver sin smak.

 

Jeg har alltid hatt det bra sammen med menn på min alder og litt eldre.(5-6 år) Trenger ikke noen eldre mann for å oppleve de "utdøende kunstnene", men folk skal få lov til å tro på det at de har noe som yngre menn ikke har.



Anonymous poster hash: cb8af...47d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer tenner på eldre menn? Eh... nei. Ikke ALLE damer tenner på eldre menn. Er trygg nok på meg selv og trenger ikke en ny pappatype i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du om det!

Jeg liker yngre menn, jeg.

Gjerne 10 år yngre.

 

Dette bør menn (som tror de bare blir mer og mer attraktive med åra) få inn i skallen. Minst like mange damer liker de yngre mennene. Og de liker oss tilbake...

 

;)



Anonymous poster hash: 992a9...420
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer tenner på eldre menn? Eh... nei. Ikke ALLE damer tenner på eldre menn. Er trygg nok på meg selv og trenger ikke en ny pappatype i livet mitt.

 

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror TS er en "eldre"(35-50) mann fordi:

1 Språket ligner ikke en 20-årig jente sitt. 

2. Det var for mye reklame.



Anonymous poster hash: f446f...282
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi Dinosaurer utøver døende kunster..... Men så finnes det noen som setter pris på kunsten å gi en ordentlig kvinne korrekt og ordentlig oppmerksomhet.

Det å bli "poket" av et morgenbrød fra 26 åringen med spørsmålet - "Skal vi bolle" - har nok ikke samme sjarmen. Ikke prestasjonen på 3 minutter heller :P

Så absolutt. Selv om akkurat dette tilfellet hørtes ut som en kvinne som villig lar seg utnytte av en mann som spiller på sin rikdom og erfaring på en heller dårlig måte.

Jeg mener disse kunstene med fordel kan gjeninnføres dog finner noen dem kvinneundertrykkende av en eller annen årsak.

det jeg lurer på er, hvor i alle dager kommer setningen "skal vi bolle?" fra? Det må være tidenes mest avtennende setning!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt. Selv om akkurat dette tilfellet hørtes ut som en kvinne som villig lar seg utnytte av en mann som spiller på sin rikdom og erfaring på en heller dårlig måte.

Jeg mener disse kunstene med fordel kan gjeninnføres dog finner noen dem kvinneundertrykkende av en eller annen årsak.

det jeg lurer på er, hvor i alle dager kommer setningen "skal vi bolle?" fra? Det må være tidenes mest avtennende setning!

Det er dem som ikke greier å skille snørr og bart KatyP.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For et år siden hadde jeg en kort affære med en eldre mann. Han var voksen, men ikke "gammel", etablert, med god karriere. Et par barn med eks-kona, et barn med nåværende kjæreste som han ikke lenger bodde sammen med, men teknisk sett var i et forhold med.

Han gikk i dress, var begynt å bli grå i håret, selvsikker, sexy for faen.

 

Jeg vet ikke om jeg savner han, men jeg savner absolutt tryggheten. Jeg møtte bare opp på avtalt sted, satt meg inn i bilen og lot han ta tøylene. Fantastiske dater, råflotte hotellrom, koselige kafeer og flotte resturanter. Han tok meg med storm, og jeg blir fortsatt drittent av å bare tenke på han.

 

Jeg avbrøt det etter et vilt samvittighetsanfall, men angret fort. Siden da har han ikke vært å få tak i.

 

Hva er greia med eldre, selvsikre menn som får oss jenter langflate og svake i knærne? Jeg tar meg fortsatt i å sikle etter de eldre, håpe de ser meg og får meg til å føle meg sånn igjen. Savn..

Anonymous poster hash: 02ec1...f44

 

 

Tror heller han tok deg med penger.

Anonymous poster hash: 38308...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde heller hett utroskap med eldre menn, for hvis TS er den noen så hardnakka påstår så er hun gift med en jevngammel.



Anonymous poster hash: f446f...282
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dem som ikke greier å skille snørr og bart KatyP.

Et særdeles godt poeng TightRope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...