Gå til innhold

Den eldre mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et år siden hadde jeg en kort affære med en eldre mann. Han var voksen, men ikke "gammel", etablert, med god karriere. Et par barn med eks-kona, et barn med nåværende kjæreste som han ikke lenger bodde sammen med, men teknisk sett var i et forhold med.

Han gikk i dress, var begynt å bli grå i håret, selvsikker, sexy for faen.

 

Jeg vet ikke om jeg savner han, men jeg savner absolutt tryggheten. Jeg møtte bare opp på avtalt sted, satt meg inn i bilen og lot han ta tøylene. Fantastiske dater, råflotte hotellrom, koselige kafeer og flotte resturanter. Han tok meg med storm, og jeg blir fortsatt drittent av å bare tenke på han.

 

Jeg avbrøt det etter et vilt samvittighetsanfall, men angret fort. Siden da har han ikke vært å få tak i.

 

Hva er greia med eldre, selvsikre menn som får oss jenter langflate og svake i knærne? Jeg tar meg fortsatt i å sikle etter de eldre, håpe de ser meg og får meg til å føle meg sånn igjen. Savn..



Anonymous poster hash: 02ec1...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon Are

Tåpelig synes jeg. En mann som har penger , kan gjøre mye for å imponere. Bli kjent med ham i hverdagen, og du skal se at beundringen avtar. Finn deg en på din egen alder som ikke er så opptatt av å prestere.

 

Med hilsen fra:

 

Jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver som om du er halvgammel røy selv. Om du ikke tuller- IKKE putt oss andre yngre inn i bås om at det er vanlig å like eldre slappe menn som kjøper og betaler for "selskap ". Æsj er min instinktive reaksjon men også empati fordi du tydeligvis ikke syns du fortjener bedre enn å være golddigger for eldre opptatte(!) menn. Takk Gudene for at jeg tiltrekker jevnaldrende! !

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig synes jeg. En mann som har penger , kan gjøre mye for å imponere. Bli kjent med ham i hverdagen, og du skal se at beundringen avtar. Finn deg en på din egen alder som ikke er så opptatt av å prestere.

 

Med hilsen fra:

 

Jon are

---

Endret av jegerenenhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, for jeg har det ikke sånn som TS, jeg blir ikke våt i trusa av eldre menn. snarere tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten så jeg tror hi er skrevet av en mann, men ok, det kan tenkes du er en kvinne som ble kjørt rundt omkring dit den eldre mannen ville ha sex meg deg.

Det at du hoppet inn i bilen og lot han styre løpet videre med luksus og høyt pengeforbruk, minner sterkt om ren business og utveksling av tjenester. Litt eskorte-ish. Litt motstand, så ga han f i deg.

Så... Hva lengter du etter? Å bli brukt og dominert av en selvsikker, selvsentrert mann med penger? Du finner dem garantert blant yngre også, men dem er det kanskje større konkurranse om.

Tror du skal være forsiktig med å påstå at "vi jenter", dvs alle eller veldig mange, trakter etter dette. Litt rasjonell tankegang og et blikk på det som er av parforhold i samfunnet, tilsier at du overdriver veldig! Kanskje har du også lest for mye på KG. Husk at ikke alle melder sine preferanser på KG like tydelig som dem som finner "eldre menn" (med kropp som en 20-åring og massevis av penger..) uimotståelige.

Anonymous poster hash: 88283...6e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, for jeg har det ikke sånn som TS, jeg blir ikke våt i trusa av eldre menn. snarere tvert i mot.

Det motsatte av å ikke bli våt i trusa er å bli våt i trusa. Du sier altså at du blir det. Kanskje du bør holde mer styr på uttrykkene du bruker og hva de betyr.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det motsatte av å ikke bli våt i trusa er å bli våt i trusa. Du sier altså at du blir det. Kanskje du bør holde mer styr på uttrykkene du bruker og hva de betyr.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

 

 

Kan du ikke lese? Jeg skrev at jeg ikke ble våt i trusa av eldre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det motsatte av å ikke bli våt i trusa er å bli våt i trusa. Du sier altså at du blir det. Kanskje du bør holde mer styr på uttrykkene du bruker og hva de betyr.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

 

 

:klaske:

Anonymous poster hash: 9c7d5...13a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lese? Jeg skrev at jeg ikke ble våt i trusa av eldre menn. 

Det er vel heller det at jeg kan lese. Tvert i mot = det motsatte. Les det jeg skriver.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

Det er vel heller det at jeg kan lese. Tvert i mot = det motsatte. Les det jeg skriver.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

 

 

Hva er det motsatte av våt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er vel heller det at jeg kan lese. Tvert i mot = det motsatte. Les det jeg skriver.

Anonymous poster hash: 77ce7...c07

 

 

1. Jeg snakket om TS først. 

2. Hva er det motsatte av å bli ikke våt i trusa, som i tvert imot? Nemlig tørr i trusa. 

3. Ha det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et år siden hadde jeg en kort affære med en eldre mann. Han var voksen, men ikke "gammel", etablert, med god karriere. Et par barn med eks-kona, et barn med nåværende kjæreste som han ikke lenger bodde sammen med, men teknisk sett var i et forhold med.

Han gikk i dress, var begynt å bli grå i håret, selvsikker, sexy for faen.

Jeg vet ikke om jeg savner han, men jeg savner absolutt tryggheten. Jeg møtte bare opp på avtalt sted, satt meg inn i bilen og lot han ta tøylene. Fantastiske dater, råflotte hotellrom, koselige kafeer og flotte resturanter. Han tok meg med storm, og jeg blir fortsatt drittent av å bare tenke på han.

Jeg avbrøt det etter et vilt samvittighetsanfall, men angret fort. Siden da har han ikke vært å få tak i.

Hva er greia med eldre, selvsikre menn som får oss jenter langflate og svake i knærne? Jeg tar meg fortsatt i å sikle etter de eldre, håpe de ser meg og får meg til å føle meg sånn igjen. Savn..

Anonymous poster hash: 02ec1...f44

"Oss jenter"? Snakk for deg selv. Jeg kunne aldri ha vært sammen med en mann på min fars alder. Og det høres forøvrig ut som om gubben "din" betalte deg for tjenestene dine. Classy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte unge jenter kan falle for eldre menn kan jeg mer enn forstå. De er ofte mer høfligere i form av å åpne døren for kvinnen, trekke ut stolen og andre utdøende kunster. (Eldre menn=40+, unge jenter=20). Mange er utrolig sjarmerende og vet hva de skal si og gjøre for å få jenta på kroken. Så ja, at jenter kan tiltrekkes av det forstår jeg. Men dette hørtes mer ut som eskorte og at ts er mer tiltrukket av fancy hoteller, dyr mat og slike ting. Ts, tenk deg litt om, du kan ende med å føle deg brukt og det er ingen god følelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ts godt jeg...

Vi eldre menn kan jo ikke for at vi blir superattraktive av å ha levd et liv og fått erfaring...

:plystre:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hver og en synes er sexy er smak og behag, men hva slags trygghet er det du savner? Trygghet for å oppleve litt luksus du ikke selv har råd til? Det har jo ikke vært et seriøst forhold, bare dater på siden av hans egentlige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte unge jenter kan falle for eldre menn kan jeg mer enn forstå. De er ofte mer høfligere i form av å åpne døren for kvinnen, trekke ut stolen og andre utdøende kunster. (Eldre menn=40+, unge jenter=20). Mange er utrolig sjarmerende og vet hva de skal si og gjøre for å få jenta på kroken. Så ja, at jenter kan tiltrekkes av det forstår jeg. Men dette hørtes mer ut som eskorte og at ts er mer tiltrukket av fancy hoteller, dyr mat og slike ting. Ts, tenk deg litt om, du kan ende med å føle deg brukt og det er ingen god følelse.

Vi Dinosaurer utøver døende kunster..... Men så finnes det noen som setter pris på kunsten å gi en ordentlig kvinne korrekt og ordentlig oppmerksomhet.

Det å bli "poket" av et morgenbrød fra 26 åringen med spørsmålet - "Skal vi bolle" - har nok ikke samme sjarmen. Ikke prestasjonen på 3 minutter heller :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at man kaller de "eldre" mennene for VOKSNE, ettersom omtrent alle de som skriver virker som de er unger.

Anonymous poster hash: 278fe...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...