Gå til innhold

Føler menn seg truet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

er kvinne nummer 1 eller 2 mer løs? mange vil nok tenke kvinne 1, men om vi tar de tidligere nevnte eksempler ti etterettning så blir ikke bil 1 mer brukt om den brukes av 20 forskjellige mennekser hver dag, enn om det kun brukes av bare 1 hver dag, på et rent teknisk plan.

Anonymous poster hash: b5e3b...5fa

 

jeg formulerte meg litt rart her, jeg mente at bilen ikke blir mer brukt om 20 ulike mennesker bruker den i løpet av 20 dager, enn om ett menneske bruker bilen hver dag i tjue dager.

Anonymous poster hash: b5e3b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

økonomien i spørsmålet er meget interessant i grunn, mest på grunn av vinklingen.

 

de fleste som kommenterer, kommenterer på antall sexpartnere, og ikke hvor mye sex man har hatt.

 

f.eks. ei jente som har sex med én ny mann i 20 dager

versus

ei jente som har sex med samme mann, én gang hver dag i 20 dager.

 

er kvinne nummer 1 eller 2 mer løs? mange vil nok tenke kvinne 1, men om vi tar de tidligere nevnte eksempler ti etterettning så blir ikke bil 1 mer brukt om den brukes av 20 forskjellige mennekser hver dag, enn om det kun brukes av bare 1 hver dag, på et rent teknisk plan.

 

på denne måten, kan en kvinne som har mer sex daglig i et fast forhold over lenger stund, være mer utpult enn en kvinne som har 40 engangsknull spredd utover samme tid, om vi benytter oss av begrepet som ble brukt lenger opp.

 

alikevel vil nok mange mene at nettopp det at det er så mange partnere versus så mange ganger sex som utgjør forskjellen, og vi må da innse at det finnes en inneboende markedsverdi i kvinnen/produktet som synker, ikke på bakgrunn av antall ganger brukt, men antall av brukere.

Anonymous poster hash: b5e3b...5fa

 

 

Hallo! :hakeslepp:

 

Det var nytt for meg at en kvinne "blir brukt" når hun har sex... :balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare holdninger her må jeg si... Og ser at alt er vinklet over på kvinnen. Folk sammenlikner henne med varer og bruker ord som "utpult"? Så dette gjelder altså ikke menn? La folk gjøre som de vil sier nå jeg. Så lenge man beskytter seg og vasker seg har det ikke noe å si hvor mange man har sex med. Og er det virkelig så viktig å være bedre enn alle andre i senga? Har man sex over en lengre periode og bli kjent vil man uansett lære av hverandre og finne ut hva som funker best. Så ikke vær så bekymret folkens! Med litt kommunikasjon blir alt topp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange som ikke vil ha sex med en person som har hatt det med mange. Man vil jo føle seg litt spesiell, sånn er det med meg og. Kunne aldri hatt sex med en som tar hva som helst liksom, det er jo litt av sjarmen å være "utvalgt" for å si det på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig det er slik? Da er du ganske naiv.

Selvfølgelig er det sånn. Løse jenter er turn off.

Anonymous poster hash: 1d2ae...e40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange som ikke vil ha sex med en person som har hatt det med mange. Man vil jo føle seg litt spesiell, sånn er det med meg og. Kunne aldri hatt sex med en som tar hva som helst liksom, det er jo litt av sjarmen å være "utvalgt" for å si det på den måten.

100% korrekt!:)

Anonymous poster hash: 1d2ae...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som har seg med alt som har puls, er dårligere egnet i et forhold. Sånn er det bare. Så kan dere unnskylde dere med at folk er usikkre og alt som er. Fint å ha noe å trøste seg med..:)

Anonymous poster hash: 1d2ae...e40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er som en uåpnet brus. Vil du ha en som mange har drukket av eller en uåpnet. Sier seg selv, det er slik biologien fungerer.

Anonymous poster hash: 477b5...397

 

 

Visste du ikke at flasker resirkuleres? 

Anonymous poster hash: 75572...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er jo ingen sammenheng med hva man gjør mellom kjærester og med kjærester. To ulike scenario. At man ønsker jevnlig sex når man ikke har fast partner har jo ingen verdens ting å gjøre med sexen når man har partner, for da får man jo jevnlig sex og således er det jo akkurat hva man ønsker.

Ja, sant nok, men det er stor forskjell på jevnlig sex med en FF og 60 partnere på 3 år... Helt greit å ha masse sex, men hyppige bytte av sexpartner kan si noe om andre ting, som usikkerhet, bekreftelsesbehov, rastløshet, behov for å ha en ny partner titt og ofte, etc... Det er ikke kvaliteter jeg ønsker meg i en kjæreste. Det er ikke en automatisk dealbreaker om en kvinne har hatt et veldig høyt antall sexpartnere, men jeg inrømmer at jeg hadde vært mye mer forsiktig og brukt mye lenger tid før jeg etablerte et forhold...

Anonymous poster hash: 2cde0...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, sant nok, men det er stor forskjell på jevnlig sex med en FF og 60 partnere på 3 år... Helt greit å ha masse sex, men hyppige bytte av sexpartner kan si noe om andre ting, som usikkerhet, bekreftelsesbehov, rastløshet, behov for å ha en ny partner titt og ofte, etc... Det er ikke kvaliteter jeg ønsker meg i en kjæreste. Det er ikke en automatisk dealbreaker om en kvinne har hatt et veldig høyt antall sexpartnere, men jeg inrømmer at jeg hadde vært mye mer forsiktig og brukt mye lenger tid før jeg etablerte et forhold...

Anonymous poster hash: 2cde0...217

 

Det KAN ja. Akkurat som det KAN si noe om en person om de har hatt få eller ingen partnere.

 

Men det å avskrive folk ene og alene på grunnlag av få eller mange partnere er jo intet annet enn idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN ja. Akkurat som det KAN si noe om en person om de har hatt få eller ingen partnere.

 

Men det å avskrive folk ene og alene på grunnlag av få eller mange partnere er jo intet annet enn idiotisk.

Det er jo det jeg skriver, jeg ser ikke på det som en automatisk dealbreaker, men ville vært langt mer forsiktig i innledningen.

Anonymous poster hash: 2cde0...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer litt på er hvor lenge merkelappen "løs" skal henge ved en? La oss si at en kvinne på 40 har hatt 40 elskere. 38 stk. av disse er fra en vill periode i ungdommen. De to siste er fra to forhold de siste 15 årene. Er hun fortsatt løs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer litt på er hvor lenge merkelappen "løs" skal henge ved en? La oss si at en kvinne på 40 har hatt 40 elskere. 38 stk. av disse er fra en vill periode i ungdommen. De to siste er fra to forhold de siste 15 årene. Er hun fortsatt løs?

Dette har jeg spurt om før, men ingen ser ut til å kunne svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg spurt om før, men ingen ser ut til å kunne svare.

Nei, det blir vel gjerne litt vanskelig å sette seg inn i den situasjonen.... :rolleyes:

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...