Gå til innhold

Føler menn seg truet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 



Anonymous poster hash: 75572...528
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

 

Menn føler seg ikke truet av kvinner med mange sexpartnere.

Anonymous poster hash: 80169...c56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

Har mer med apetitt enn komplekser å gjøre. Akkurat som det føles rensligere på toalettet hjemme enn på et offentlig toalett, fordi færre har brukt det.

 

Husk at for den jevne heteroseksuelle mann er alt som har med andre menns tissefanter å gjøre ubeskrivelig ekkelt. Så de greiene må fortrenges før vi skrider til verket. Tror det er lettere (eller mindre ekkelt) å drikke av doskåla hjemme, enn av et offentlig dass. Selv om begge var grundig klorvasket. Det skjer mellom ørene.

 

Sånt er lettere å fortrenge når en er ung og uerfaren, og jenter fremdeles er et uløst mysterium, der alle kunnskapshull fylles med rosa sukkerspinn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

Det er som en uåpnet brus. Vil du ha en som mange har drukket av eller en uåpnet. Sier seg selv, det er slik biologien fungerer.

Anonymous poster hash: 477b5...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er som en uåpnet brus. Vil du ha en som mange har drukket av eller en uåpnet. Sier seg selv, det er slik biologien fungerer.

Anonymous poster hash: 477b5...397

 

 

Biologien?

Anonymous poster hash: 4bf87...b8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

 

Nei, jeg føler meg ikke truet av kvinner med mange sexpartnere. Siden jeg er i 30-åre har jo de fleste kvinnee jeg er interessert i levd et liv tidligere, og det er greit. Har aldri spurt en kvinne om hvor mange hun har ligget med og kommer aldri til å gjøre det heller. Når det er sagt så er det jo viktig at man har nogenlunde samme syn på sex, og hva sex betyr for en. For meg betyr sex mer enn et knull og en sprut, jeg må ha litt følelser for at sexen skal bli skikkelig bra. Jeg ønsker meg et seriøst forhold med respekt og tillit, så dersom en kvinne jeg møter har vært i bingen med 50 forskjellige menn er vi nok forskjellige på det punktet.

M38

 

Anonymous poster hash: 2cde0...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

 

Vil folk heller kjøpe en èn eiers bruktbil, eller leiebil fra Mallorca??

 

Bil er bil.....

Anonymous poster hash: c85c0...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil folk helst ha skoene fra utstillingen eller et par fra lageret?

Det er jo akkurat det samme liksom.

Anonymous poster hash: c1f69...7c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel om man kan si noe om en persons generelle trofasthet og vilje til monogami i et forhold, når denne parten har hatt mange sexpartnere. Kvinner er vel også relativt skeptiske til menn som seriøs samlivspartner dersom mannen har hatt veldig mange sexpartnere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer med apetitt enn komplekser å gjøre. Akkurat som det føles rensligere på toalettet hjemme enn på et offentlig toalett, fordi færre har brukt det.

 

Husk at for den jevne heteroseksuelle mann er alt som har med andre menns tissefanter å gjøre ubeskrivelig ekkelt. Så de greiene må fortrenges før vi skrider til verket. Tror det er lettere (eller mindre ekkelt) å drikke av doskåla hjemme, enn av et offentlig dass. Selv om begge var grundig klorvasket. Det skjer mellom ørene.

 

Sånt er lettere å fortrenge når en er ung og uerfaren, og jenter fremdeles er et uløst mysterium, der alle kunnskapshull fylles med rosa sukkerspinn.

 

 

 

Det er som en uåpnet brus. Vil du ha en som mange har drukket av eller en uåpnet. Sier seg selv, det er slik biologien fungerer.

Anonymous poster hash: 477b5...397

 

 

 

Vil folk helst ha skoene fra utstillingen eller et par fra lageret?

Det er jo akkurat det samme liksom.

Anonymous poster hash: c1f69...7c7

 

Hvordan kan dette sammenliknes? Underlivet blir ikke noe "renere" selv om hun/han er jomfru? Med mindre vedkommende har en kjønnssykdom så klart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler meg ikke truet av kvinner med mange sexpartnere. Siden jeg er i 30-åre har jo de fleste kvinnee jeg er interessert i levd et liv tidligere, og det er greit. Har aldri spurt en kvinne om hvor mange hun har ligget med og kommer aldri til å gjøre det heller. Når det er sagt så er det jo viktig at man har nogenlunde samme syn på sex, og hva sex betyr for en. For meg betyr sex mer enn et knull og en sprut, jeg må ha litt følelser for at sexen skal bli skikkelig bra. Jeg ønsker meg et seriøst forhold med respekt og tillit, så dersom en kvinne jeg møter har vært i bingen med 50 forskjellige menn er vi nok forskjellige på det punktet.

M38

Anonymous poster hash: 2cde0...217

Mener du at de som ser lett på sex ikke evner å ønske seriøsitet, tillit og respekt?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

la meg forbedre Ts' utsagt/spørsmål. jeg tror FOLK føler seg truet når partneren har mange sexpartnere på listen. det er vel ingen forskjell på kjønn når det kommer til personlige utfordringer ved å være kritisk til slik. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig føler enkelte seg truet. En utadvendt frigjort kvinne med et sterkt seksuelbehov er alltid skumlere enn en innadvendt kvinne med et moderat seksualbehov. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig føler enkelte seg truet. En utadvendt frigjort kvinne med et sterkt seksuelbehov er alltid skumlere enn en innadvendt kvinne med et moderat seksualbehov. :fnise:

 

Her klarte faktisk Angry Man formulere mine tanker bedre enn meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk blir jo i alle tilfelle vurdert utifra tidligere bragder. Har noen vært stabil tidligere så er sjangsen stor for at de vil fortsette å være det. Rasløse vil muligens forsatt være det??

 

 

Så tror ikke menn er redd kvinner men mange på CV`en. De frykter vel heller for et evt. forhold og sjangsen for at det skal være såpass stabilt at unger kan settes til verden med stabile rammer og huslån kan taes opp med lengre horisont.

 

Tror ikke det er store forskjellen der. Men om det er nyanseforskjeller så er menn muligens noe mer kynisk / pragmatisk mens kvinner oftere er litt naive i den tro at de kan temme playeren med 4 skillsmisser fra før.

 

Gutta tenker oftere at "dette er ikke noe å satse på", jenter har en tendens til å tenke at fortid er fortid?! Og satser på mannen med to skillsmisser og tre barn med tre kvinner fordi det nettopp VI har er spesielt. Litt mer romantisk anlagt muligens?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig føler enkelte seg truet. En utadvendt frigjort kvinne med et sterkt seksuelbehov er alltid skumlere enn en innadvendt kvinne med et moderat seksualbehov. :fnise:

 

Stort sex behov er ikke noe stress. Det kan dekkes. Værre er det med bekreftelsesbehov på byen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsatt ikke helt sikker på om truet der det best dekkende ordet. Jeg ville kanskje følt meg usikker, men truet. Hva er jeg truet på? Min posisjon som den beste elsker hun har hatt? Truet på å se på meg selv som den domninerende i senga? Hvilke følelser blir truet? Kan ikke noen komme på noe konkret her!



Anonymous poster hash: 4d6e4...986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor føler menn seg truat av kvinner med mange sexpartnere? Er det fordi de er redd for at vi skal finne noen andre? At vi har andre erfaringer å sammenligne med? Mindreverdighetskomplekser? 

Anonymous poster hash: 75572...528

 

De er vel mer redd for kjønnssykdommer vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 86f13...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...