Gå til innhold

22 år, fortsatt jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?



Anonymous poster hash: 5574b...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du ventet såpass lenge så er det bare å vente litt til :) 

 

Jeg møter menn via jobben,på nett, ute på butikker eller sånt. 



Anonymous poster hash: f0971...5e3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 24 her...faller heller aldri. Hatt sjanse på mange, men ville ikke ha noen. Forelsket meg i 2 for noen år siden. Men han ene var "for gammel" og han andre en rundbrenner og det blir ikke spennende nok. Nå fått for en kompis, men jeg tenker som så, at han er garantert ikke interessert. Hvorfor skulle han være det, når jeg er i han? Kjærligheten er egentlig veldig enkel.

Anonymous poster hash: fa0c3...dcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 24 og er i nesten samme båt. Har besluttet at det ikke er så viktig å få det ut av verden før jeg har funnet meg noen som jeg faktisk har lyst til å bli sammen med.



Anonymous poster hash: 2ce02...9cb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 24 her...faller heller aldri. Hatt sjanse på mange, men ville ikke ha noen. Forelsket meg i 2 for noen år siden. Men han ene var "for gammel" og han andre en rundbrenner og det blir ikke spennende nok. Nå fått for en kompis, men jeg tenker som så, at han er garantert ikke interessert. Hvorfor skulle han være det, når jeg er i han? Kjærligheten er egentlig veldig enkel.

Anonymous poster hash: fa0c3...dcb

 

Hvordan er kjærligheten enkel? Hvis du er interessert så gjengjeldes det ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Turn off med jomfru jenter/kvinner? Langt i fra! Ta det som det kommer. Du kan ikke tvinge deg selv til å falle for noen. Det skjer når det skjer. Kanskje du ikke vil ha sex med hvem som helst? Det må folk bare godta og det er ikke turn off. Så slapp av, nyt livet og ikke stress ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke turnoff akkurat, men det trekker ned en del. Jeg er selv ganske erfaren med det motsatte kjønn og det å leve med andre. Jeg tror man må prøve og feile litt for å finne ut hvordan man lever med andre på en god måte og jeg ville ikke vært en prøvekanin for det nå. Det samme gjelder seksuelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke turnoff akkurat, men det trekker ned en del. Jeg er selv ganske erfaren med det motsatte kjønn og det å leve med andre. Jeg tror man må prøve og feile litt for å finne ut hvordan man lever med andre på en god måte og jeg ville ikke vært en prøvekanin for det nå. Det samme gjelder seksuelt.

Helt enig. 

Anonymous poster hash: 3606b...1c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kjærligheten enkel? Hvis du er interessert så gjengjeldes det ikke? Anonymous poster hash: 5574b...00a

ja det er litt det jeg tenker. At det vil bli like kjedelig denne gangen også.

Anonymous poster hash: fa0c3...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv 32, jomfru og ukysset mann.



Anonymous poster hash: c13a2...4f5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er turnoff med jomfruer i det hele tatt. Med god kommunikasjon og gjensidig trygghet på hverandre så bør sexen bli minst like god uansett om man er jomfru eller ikke. Det er jo uansett sånn at når to personer skal ha sex så må man eksperintere og prøve seg frem for å finne ut hva den andre parten liker, ellers så blir jo ikke sexen bra. Og da spiller det liten rolle om den ene er jomfru, så lenge begge kan være åpne om hva man liker eller hva den ene tror den andre kanskje liker. For min del er det en stor TURN-ON med jomfruer, for det ligger et ekstra spenningsmoment i det fordi den første gangen blir aldri glemt! Velg med omhu damer, finn noen som du snakker godt og åpent med og som du tror vil gjøre en ekstra innsats for at DU vil få en positiv og minneverdig debut. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

Det er bare bra, vent heler til du møter din rette ville jeg sagt når du allerede har ventet så lenge han vil bli veldig glad for dette. 

 

Ikke hør på alle de andre jentene her inne, de drukner i kuk og puler sikkert hva som helst de får klørene i på byen og tinder. Selvsagt viktig  å kose deg iblant men jenter er rett og slett blitt ekle og skitne.

 

Min anbefaling, ikke hopp i det og vent heler på den rette når du allerede har ventet så lenge. Du går ikke glipp av noe særlig med ons uansett. 

Anonymous poster hash: 21d1a...6ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke "falt" for noen enda.

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

Jeg var også jomfru på din alder. Mitt råd er å senke kravene litt. Sier ikke at du skal spre beina for hvem som helst, for det bør du ikke, men du trenger heller ikke vente til du finner drømmemannen. 

 

Det er ikke turn off at du er jomfru, hadde vel egentlig syntes at det var veldig pirrende, men for din egen del så er det ikke noe å trakte etter å leve i sølibat. Registrer deg på Tinder og begynn å møte noen. Vær forberedt på å møte 20-30 menn før du finner noen du kan tenke deg å ha sex med. 

Anonymous poster hash: 4a507...541

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenter er rett og slett blitt ekle og skitne.

 

 

Sex er ikke ekkelt og skittent. 

Anonymous poster hash: 4a507...541

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

 

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

 

Då er det ditt val, og eg ser ikkje kvifor det skulle vere negativt. Det betyr i så fall berre at du ikkje er så konform. Om det var fordi ingen ville ta i deg med ildtong, ville det skjølvsagt stilt seg litt annleis, men då er det heller ikkje sjølve jomfrudommen som er "turn off".

 

Når det gjeld om du skal hoppe i det, tykkjer eg du skal gjere det som føles rett for deg, og ikkje kva du trur samfunnet rundt deg forventer. Er du nyfiken for din eigen del, så hopp i det, men om det berre er for å vere "normal", ikkje stress med det. Du blir uansett ikkje "betre i sex" ved å ha sex med mange forskjellige. Det handlar meir om kjemi, og erfaring med den personen det gjeld.

 

Vil du utvide nettverket ditt, så finn deg ein aktivitet du likar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg var også jomfru på din alder. Mitt råd er å senke kravene litt. Sier ikke at du skal spre beina for hvem som helst, for det bør du ikke, men du trenger heller ikke vente til du finner drømmemannen. 

 

Det er ikke turn off at du er jomfru, hadde vel egentlig syntes at det var veldig pirrende, men for din egen del så er det ikke noe å trakte etter å leve i sølibat. Registrer deg på Tinder og begynn å møte noen. Vær forberedt på å møte 20-30 menn før du finner noen du kan tenke deg å ha sex med. 

Anonymous poster hash: 4a507...541

 

 

Hvor gammel var du da du debuterte? Har det gått kort tid mellom kjærester eller partnere etter at du debuterte? Hva endret seg fra da og til nå hvis du aldri lever i sølibat lenger?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var jomfru helt til jeg ble ca 28 år jeg..... Følte meg overhodet ikke klar før, faktisk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

 

Jeg er mann på 27 år, skal jeg være helt ærlig betyr det ingenting at du er jomfru. Du burde ikke bare hoppe i det, finn en du kan stole på som forstår deg og din situasjon. Det at du er ukysset er jo helt vilt, hvordan er det mulig om du ser så bra ut som du gir uttrykk for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke ekkelt og skittent.

Anonymous poster hash: 4a507...541

Nei men jenter som sprer beina til hvem som helst er ekle og skitne.

Anonymous poster hash: f8553...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sex er ikke ekkelt og skittent. 

Anonymous poster hash: 4a507...541

 

Nei men jenter er for de er rett og slett blitt noen tøser som ikke greier å knipe igjen. Drunker i kuk på byen og omegn

Anonymous poster hash: 21d1a...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...