Gå til innhold

22 år, fortsatt jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er tun-on, men jeg ville kanskje blitt sur om du feks hadde blitt sammen med meg som 25åring dersom du mistet den som 24 åring. Vet ikke helt hvorfor. Har du ventet såpass lenge så vil nok din fremtidige utkårede at du skal vente på han og.



Anonymous poster hash: 7aa2b...119
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med å vente på den rette... ikke bra. Viktig å leve også som ung. 



Anonymous poster hash: 4a507...541
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

Jeg er man, har ikke peiling og ønsker ikke å være frekk, men tror kanskje at problemet for deg ikke er at du er jomfru, men at du kanskje ikke er sosial nok og derfor ikke har falt for noen enda. Kan godt være nettdating også er lurt. Som sagt jeg har ikke peiling, men livet ditt bør ikke gå deg hus forbi. Så om du ikke bør hoppe i det og bli ferdig med jomfrudomen synes jeg du bør hoppe i det og få livet du ønsker.

Anonymous poster hash: ca4c3...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er man, har ikke peiling og ønsker ikke å være frekk, men tror kanskje at problemet for deg ikke er at du er jomfru, men at du kanskje ikke er sosial nok og derfor ikke har falt for noen enda. Kan godt være nettdating også er lurt. Som sagt jeg har ikke peiling, men livet ditt bør ikke gå deg hus forbi. Så om du ikke bør hoppe i det og bli ferdig med jomfrudomen synes jeg du bør hoppe i det og få livet du ønsker.

Anonymous poster hash: ca4c3...064

 

ons er ikke verd det.

Anonymous poster hash: 21d1a...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke turnoff akkurat, men det trekker ned en del. Jeg er selv ganske erfaren med det motsatte kjønn og det å leve med andre. Jeg tror man må prøve og feile litt for å finne ut hvordan man lever med andre på en god måte og jeg ville ikke vært en prøvekanin for det nå. Det samme gjelder seksuelt.

Hvor gammel er du Maus? Jeg er 26 og har ikke hatt kjæreste. Er ikke jomfru, men har heller ikke masse erfaring med sex. Har datet en del og er ikke sjenert med det motsatte kjønn, men har ikke funnet noen det klikker med.

 

Blir det ikke litt prøvekanin med ny partner uansett? Både det å bo sammen og seksuelt. Jeg er i alle fall opptatt av god kommunikasjon og fleksibilitet, det burde da hjelpe?

Anonymous poster hash: 05e0a...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er altså kommet i denne situasjonen, 22 år uten type, ukysset og jomfru. Føler skikkelig på det å være sær og merkelig, nå som de fleste har vært seksuelt aktive i 5-6 år. Virker som om livet går meg hus forbi og at jeg ikke vil få oppleve det de fleste tar for gitt. Jeg blir sjekket opp og får oppmerksomhet, er slank og har mørkebrunt, tykt, langt hår men jeg har ikke "falt" for noen enda. Jobber i butikk og har brutt kontakt med en del av vennene jeg hadde så det er begrenset hvor sosial jeg får blitt også, har ikke lyst til å gå på utested alene. Hvordan møter folk hverandre egentlig?

 

Hva synes dere egentlig jenter/kvinner som er jomfru? Er det turn off? Og bør jeg bare hoppe i det og bli ferdig med det, hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5574b...00a

 

Er 23 år mann og har det akkurat slik som du beskriver..

Anonymous poster hash: bbe0e...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 23 år mann og har det akkurat slik som du beskriver..

Anonymous poster hash: bbe0e...7c8

Jobber du i butikk og har tykt langt hår?

Anonymous poster hash: 6fb48...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte, men jeg vet jo selv at jeg ikke møter nok folk. Har mange venninner, men ingen av oss har egentlig noe særlig med guttevenner, og vi er litt forbi det der med å drikke og gå ut i helgene. Er 22 år, og jente. Har hatt sjansen på flere, og det er ikke det at jeg ikke har funnet gutter som har likt meg, men at jeg ikke har likt dem tilbake (med unntak av en, men han er bestekompis med en eks-venninne av meg så det er ikke en god kombinasjon). Jeg har i tillegg dårlig selvtillit pga aknearr, men ellers er det ingenting "galt" med meg utseendemessig.

Anonymous poster hash: ba57b...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du Maus? Jeg er 26 og har ikke hatt kjæreste. Er ikke jomfru, men har heller ikke masse erfaring med sex. Har datet en del og er ikke sjenert med det motsatte kjønn, men har ikke funnet noen det klikker med. Blir det ikke litt prøvekanin med ny partner uansett? Både det å bo sammen og seksuelt. Jeg er i alle fall opptatt av god kommunikasjon og fleksibilitet, det burde da hjelpe? Anonymous poster hash: 05e0a...f5a

Det blir uansett utprøving av "kjemien" med en ny partner, det er jo en naturlig del av bli-kjentfasen. Men med min erfaring har jeg lært mye om hva jeg vil ha og hva jeg absolutt ikke vil ha i et samliv, dermed kan jeg spotte disse tingene mye tidligere og avhengig av om jeg ser etter noe seriøst eller ikke kan jeg handle deretter. Det er stor forskjell på å være kjærester med hver sitt bosted og å leve sammen.

Seksuelt så er ikke mye erfaring nødvendig men jeg synes noe er greit. Nok til at man har et sammenligningsgrunnlag og slipper å savne dette om ting blir mer seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv 32, jomfru og ukysset mann. Anonymous poster hash: c13a2...4f5

Hvordan er det mulig???

Anonymous poster hash: e0999...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du er ukysset er jo helt vilt, hvordan er det mulig om du ser så bra ut som du gir uttrykk for?

Det er da ikke umulig. Mange som kan virke usikre eller det helt omvendte og som da "avviser" noen slik at man ikke vil kysse dem.

 

Jeg var for øvrig selv 22 år da jeg mistet jomfrudommen min, men hadde det vært opp til meg selv så kunne jeg ha ventet lenger. Jeg ble mast til noe jeg ikke var helt komfortabel med, og det føltes som en voldtekt- så sex for meg i en del år har vært ikke vært noe særlig. I fjor hadde jeg sex med en som var en del eldre enn meg og for første gang var faktisk sexen veldig bra. Ikke at jeg ville ha ventet helt til da, men akkurat å presse enten seg selv eller la andre gjøre det- det vil ikke hjelpe særlig og man kan risikere å få en dårlig opplevelse som henger i lenge. Man bør og skal ha sex når man er rede til det selv.

Anonymous poster hash: 25abc...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jomfru til jeg var 30, helt uten noen spesiell grunn utover at jeg var sjenert/usikker. Det bare ble sånn. Jo eldre jeg ble jo mer nervøs ble jeg for å havne til sengs med noen siden jeg var redd for hva han ville tenke. Men så traff jeg nå en kar og vi havnet til sengs. Selv om han merket at jeg var jomfru (jeg blødde litt og var nok litt mer nervøs og usikker enn en mer erfaren dame), mistet han nå ikke lysten på meg. Sexlivet vårt ble raskt veldig bra og vi er fremdeles sammen i dag, 7 år etter.

 

Jeg tenker ofte på at jeg føler jeg på en måte gikk glipp av noe ved å ikke være seksuelt aktiv tidligere. Noen ganger tar jeg meg i å misunne kjæresten litt som har den erfaringen han har og en sjelden gang kan jeg også ta meg i å tenke på hvordan det vil være å ha sex med noen andre. Men nå ble nå livet mitt sånn og da hjelper det ikke å gruble over sånt.

 

Til deg TS; du er fremdeles ung og selv om du allerede er "unormal" i forhold til andre så ikke få hastverk. Du trenger ikke vente til du er dypt forelsket, men vent til du treffer en du kjenner du virkelig har lyst til å ha sex med, og da en du føler du kan stole på. Første gang blir gjerne litt klønete og da bør det skje med noen som respekterer deg og som du kan føle deg trygg på. Selv om sex er deilig og moro og ikke noe man trenger å vente i all evighet med, er det heller ikke noe som er verdt å ha med noen man ikke tenner på. Tenk at du skal ha sex når du har lyst med en du har lyst på når du får sjansen, ikke tenk at du skal få det unnagjort med hvem som helst.



Anonymous poster hash: f24e0...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det mulig???

Anonymous poster hash: e0999...965

 

Godt spørsmål, det er mest trist og leit.

 

Han burde jo funnet seg en kamerat som var noe kompetent på dame-fronten som kunne hjulpet han. Antar at han ikke har mange venninner som kan hjelpe når han er i den situasjonen. Om man vil gjøre noe med saken er det jo bare  å gå ut og finne noen jenter og ta de med på eventyr.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er man, har ikke peiling og ønsker ikke å være frekk, men tror kanskje at problemet for deg ikke er at du er jomfru, men at du kanskje ikke er sosial nok og derfor ikke har falt for noen enda. Kan godt være nettdating også er lurt. Som sagt jeg har ikke peiling, men livet ditt bør ikke gå deg hus forbi. Så om du ikke bør hoppe i det og bli ferdig med jomfrudomen synes jeg du bør hoppe i det og få livet du ønsker.

Anonymous poster hash: ca4c3...064

 

 

Selv om det høres rart ut så finnes det mange flere enn du tror som er jomfru lenge uten at det er noe galt eller rart med dem. Selv om sex er en veldig viktig del av det voksne livet og man skal eksperimentere og ha det gøy som ung, er det ikke ønskelig for alle å bare ha sex med hvem som helst. God sex handler minst like mye om kvalitet som om kvantitet. Selv om du synes det er selve livet å pule rundt med folk for gøy, er det ikke "det livet man ønsker" for alle. Folk er forskjellige og noen liker sex med noen få utvalgte bedre enn ons med både venner og ukjente.

Anonymous poster hash: f24e0...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; du er ikke gammel. Så det er ikke kjemperart.

Men den første tiden går ut på å lære og å bli kjent med seg selv og hva en liker. Så for mange blir ikke sex bra før etter en liten stund.

Dessverre tror jeg at mange kan synes det er litt turn off. 1) De føler et press ved å være din første og 2) mange liker noen med litt erfaring som kan bidra til at sexen blir himmelsk.

 

Jeg gjorde det først da jeg var 18/19, og følte et STORT press. Synes det var flaut å være jomfru. Det var godt å få det unnagjort, selv om det var litt vondt. Men det tok altså bare 15 minutter før det føltes som om flere tonn var løftet av skuldrene mine og jeg følte meg fri. Trengte ikke å skjule at jeg var jomfru lengre, og det ble mer komfortabelt å ha nærkontakt med gutter.

Hadde jeg vært deg, ville jeg hoppet i det! Som ei som ventet lenge her inne skrev, så blir man mer nervøs jo lenger man venter. Ser ikke vitset med å utsette seg selv for alle disse ekle følelsene og la seg kjenne på presset.

Du høres veldig pen ut, og det virker på deg som om menn bekrefter dette. Kanskje du kan foreslå lønningspils? Da tar du med deg de du har på jobben en gang i måneden, så slipper du å tenke på venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også i samme situasjon, jente 22. Det som er mest flaut for meg er at jeg er ukysset, det har jeg aldri fortalt til noen. For min del handler det både om at jeg ikke har funnet noen jeg har vært interessert i enda (har ikke vært forelska siden barneskolen), men også at ingen har vist noe interesse utenom et par fulle fyrer på byen... Jeg er slank og fornøyd med kroppen min, men det er som oftest vennene mine som får oppmerksomhet. Når jeg har vært litt betatt av noen blir jeg veldig usikker sammen med den personen, siden jeg ikke har noe erfaring med det, så det påvirker nok hvordan jeg blir oppfattet. Syns også det er kjipt fordi jeg ikke vil at noen skal vite det, så jeg lyver i drikkeleker og unngår å snakke om det med de fleste av vennene mine utenom én som nettopp lå med sin første. Selv har jeg prøvd å utvide nettverket mitt litt, men bør nok gjøre litt mer. Denne sommeren skal jeg jobbe i en storby og har god tid, så håper jeg kan møte noen gjennom tinder, selv om det er mange som bare er ute etter én ting der. Så skal jeg melde meg inn i et par organisasjoner til høsten. Håper jeg kan finne noen (ikke nødvendigvis drømmeprinsen da) før jeg blir 23. "Alle" sier at det kommer når man minst venter det, men nå har jeg latt være å stresse/tenke noe særlig på det nesten hele mitt liv, og det funker ikke for meg  :P 



Anonymous poster hash: 3b6cb...010
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro, nyt livet ellers og ta sexen som den kommer. Jeg hadde ikke mangel på oppmerksomhet fra det motsatte kjønn jeg heller, men hadde ikke sex før nærmere 26 år. Tiden før det nøt jeg maksimalt, jeg reiste masse, fikk karrieren på topp og hadde det bare gøy med venner og familie. Det klaffet ikke før jeg møtte en fantastisk fyr via bekjente, og etter en stund sammen ble sex helt naturlig. Og det var helt fantastisk, selv for en uerfaren jomfru. 

 

Hadde jeg hatt sex tidligere bare for å ha sex hadde jeg vært flau over hvor lett jeg bukket for presset. Du vet selv når det føles riktig å ha sex, og når det er riktig øyeblikk kan jeg love deg at det blir en uforglemmelig opplevelse :) 



Anonymous poster hash: 9c866...5d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...