Gå til innhold

Venninner man egentlig ikke har lyst til å være venninne med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Kaffekrus

Jeg har kun kuttet ut ei venninne en gang. Hun var av typen som klagde stort sett hver gang vi snakket, uten å gjøre noe med problemene. I tillegg slettet hun meg stadig på Facebook for en periode, for så å legge meg til igjen. Siste gangen hun sendte meg en venneforespørsel avslo jeg bare, og unnlot å svare på den meldingen hun sendte. Ikke så pen måte å gjøre det på egentlig, men hun sugde virkelig bare energi ut av meg.

Sånn ellers er jeg litt sær på venner, og foretrekker å bruke tid på folk jeg har noe til felles med, og en god kjemi. Dette merkes ofte fort, og så minsker egentlig kontakten ganske naturlig, men det skjer jo strengt tatt før vi egentlig er venner. I de tilfellene der vi allerede er venner, opprettholder jeg gjerne en viss kontakt. Unntaket er selvsagt folk som er frekke, krever uten å gi noe igjen, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne, som stadig hakker ned på meg. Det startet uskyldig, men sakte men sikkert har det blitt veldig drøyt. Selvtilliten min ødelegges, og jeg har sett det nå. Problemet er at dette er humoren hennes. Måten hun er på, derfor sklir jeg sakte fra, fremfor å be henne endre det. 

 

Jeg kunne jo selvsagt tatt det gradvis, men føler det er humoren hennes, og slik hun er med alle. Som hennes nærmeste venninne er det vanskelig og plutselig si at nok er nok, derfor nå som hun har flyttet, tar jeg bare avstand. Jeg er overhode ikke interessert i å være venner med henne. Jeg tror vennskapet blir falskt hvis hun plutselig bare skal endre hele seg for meg, og vi har egentlig lite til felles

Anonymkode: f2665...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - hva er poenget med å være venner da? Så nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du driver med å svare på? Jeg har sitert en, og da du svarer til hva jeg svarte til den brukeren, da går jo jeg utifra at du er den personen.. Hallo!

Anonymkode: ec949...e42

Skjønner den. Men husk at det kan skjule seg andre mennesker bak innleggene enn det man tror. 

Anonymkode: 6d946...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner den. Men husk at det kan skjule seg andre mennesker bak innleggene enn det man tror. 

Anonymkode: 6d946...046

Sorry meg ass,men jeg trenger ikke få en moral preik.

Anonymkode: ec949...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...