Gå til innhold

Gjøre klar vognen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en liten stund igjen til termin, men liker å ha ting klart. Skal bort på ferie også, så greit å ha alt klart.

Hva bør jeg ha oppi vognen? Det er en tynn madrass i bunn. Skal eg ha laken på denne? Saueull, helseteppe eller noe annet? Tenkte ikke å bruke vognpose om sommeren. Eller bør jeg det? Hvilken type evt?

Tenkte en ulldyne over babye jeg.

Anonymous poster hash: 7c1a8...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vogna har vi nå madrass med laken, saueskinnsteppe med en gulpeklut over ved hodenden. Av dyne varierer det avhengig av temperatur, de siste dagen har et fleeceteppe eller helseteppe holdt i massevis, ofte endt med å måtte da av det også. Har også både fiberdyne, dundyne og ullvognpose, men de er alle alt for varme her nå.

Har også ekstra solskjerm fra Tinkafu samt insektsnett over vogna, et must her nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er termin, er det sommer eller høst?

Vi hadde marsbaby og hadde babynestet vårt i vogna de første ukene, da ble det veldig lunt rundt den lille (hadde stor Simobag). Gulpeklut under hodet og helseteppe/strikker ullpledd over (litt avhengig av temperatur. Mine små har sovet best når da lå "trangt", iallefall den første tiden.

Anonymous poster hash: 2e8a1...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er termin, er det sommer eller høst?

Vi hadde marsbaby og hadde babynestet vårt i vogna de første ukene, da ble det veldig lunt rundt den lille (hadde stor Simobag). Gulpeklut under hodet og helseteppe/strikker ullpledd over (litt avhengig av temperatur. Mine små har sovet best når da lå "trangt", iallefall den første tiden.

Anonymous poster hash: 2e8a1...8e1

Termin juli/august

Anonymous poster hash: 7c1a8...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...