Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeeeeeeeeeezz :o

Hva mnener du med det - skal du nå komme her med det snikk-snakket ditt og ødelegge den tråden også. Idiot!

Forresten kan du ta det der på vanlig PM!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva mnener du med det - skal du nå komme her med det snikk-snakket ditt og ødelegge den tråden også. Idiot!

Forresten kan du ta det der på vanlig PM!

:hoho:

Vanlig PM?? HVa faen er det du mener? Vel har jeg sendt endel trakasserende PM'er både til deg og andre, men du skal fanden tute og dæven døtte meg ikke komme her og fremsette nedrige beskyldninger om meg i andres påsyn og i andres dagbok!

ÅÅÅÅÅHHHH, assa! *tramper med fotformskoene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en stakkar går glipp av nån man må jobbe ..

og sånn - bare så det er sagt... likker morrotigre mye bedre en superbitcher... vi har alle godt av å le litt.. :kose:

.. og dessuten tror jeg at jeg må sloss med Betty om brudesløret .. om alternativet er snegler (men det kunne jo vært morsomt å vært i nærheten av et slør en gang.. for den gangen jeg giftet meg var det ikke på tale med noe sånt) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og sånn - bare så det er sagt... likker morrotigre mye bedre en superbitcher... vi har alle godt av å le litt.. :kose:

Det er jenta si med sunn smak det! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

:sjenert: Har nok ikke det nei, men har pleid minien som hadde " trommevirvel" VANNKOPPER.

Stakkars, de er overalt, i hodebunnen, armer , ben , rumpe, tissen- you name it, der er en vannkopp.

Men hun har vært superflink, ikke klødd. Så har vi leid henne ut for 50 kr timen til naboungen som ennå ikke har hatt vannkopper :ler:

Trøffel- du har nå ikke vært her selv da :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trøffel- du har nå ikke vært her selv da :-?

Nei, det har du jaggu rett i.

Men hvis jeg forteller hva jeg har gjort i stedet, hvem jeg har gjort det med etc etc etc blir denne tråden enten slettet eller flyttet.

Særlig hvis jeg i tillegg anvender en smule sarkasme, av typen Ikke noe snilt ment, MENN. Utrolig hva som slettes i disse sutreroppmuntringstider.

Æsj, vannkopper klør! :evil:

*sutrer litt, i håp om å få høyere stjerne blant moderatorene igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:trøste:

Har lagt merke til at vi er utrolig upopulære om dagen :( , men du kan trøste deg med at de kan ikke flytte deg til snikk- snakk eller moderere deg bort fra MIN daqgbok :-) , her kan du spore av så mye du vil- du kan til og med slenge litt med leppa, inviter sandman også :ler: , så kan vi ha trekant :sjarmor: , tror han ble litt motivert etter å ha lest en tråd på sexualitet om :oops: , nei du får lese den selv, men den har med ridning å gjøre og ikke til hest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...