Suzy Skrevet 3. september 2004 #61 Del Skrevet 3. september 2004 Jeeeeeeeeeezz :o Hva mnener du med det - skal du nå komme her med det snikk-snakket ditt og ødelegge den tråden også. Idiot! Forresten kan du ta det der på vanlig PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. september 2004 #62 Del Skrevet 3. september 2004 Prøver du og ødelegge en god lunch for meg Trøffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #63 Del Skrevet 3. september 2004 Hva mnener du med det - skal du nå komme her med det snikk-snakket ditt og ødelegge den tråden også. Idiot! Forresten kan du ta det der på vanlig PM! Vanlig PM?? HVa faen er det du mener? Vel har jeg sendt endel trakasserende PM'er både til deg og andre, men du skal fanden tute og dæven døtte meg ikke komme her og fremsette nedrige beskyldninger om meg i andres påsyn og i andres dagbok! ÅÅÅÅÅHHHH, assa! *tramper med fotformskoene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. september 2004 #64 Del Skrevet 3. september 2004 Hjelp ..................*tar brudesløret og løper ut av boken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #65 Del Skrevet 3. september 2004 Vart du skræmt no? *noterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. september 2004 #66 Del Skrevet 3. september 2004 Hva en stakkar går glipp av nån man må jobbe .. og sånn - bare så det er sagt... likker morrotigre mye bedre en superbitcher... vi har alle godt av å le litt.. .. og dessuten tror jeg at jeg må sloss med Betty om brudesløret .. om alternativet er snegler (men det kunne jo vært morsomt å vært i nærheten av et slør en gang.. for den gangen jeg giftet meg var det ikke på tale med noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2004 #67 Del Skrevet 3. september 2004 og sånn - bare så det er sagt... likker morrotigre mye bedre en superbitcher... vi har alle godt av å le litt.. Det er jenta si med sunn smak det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2004 #68 Del Skrevet 3. september 2004 Hellu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2004 #69 Del Skrevet 3. september 2004 Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2004 #70 Del Skrevet 3. september 2004 Hellu :o Ler du av meg? Frekkas! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2004 #71 Del Skrevet 3. september 2004 Ikke av - med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2004 #72 Del Skrevet 3. september 2004 Å, nå! (ler med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. september 2004 #73 Del Skrevet 3. september 2004 Etter og ha inntatt et herlig stykke slør , våger jeg meg med årvåkent blikk inn i boka igjen.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. september 2004 #74 Del Skrevet 3. september 2004 Hellu... (har du tatt med en liten bit til meg da?? - vil ikke ha snegler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. september 2004 #75 Del Skrevet 3. september 2004 Tror jeg må ha briller jeg..............ikke tjangs på og lese den lille skriften der :o Stor skrift, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #76 Del Skrevet 6. september 2004 Alex, hva i hel hvete har du gjort i helgen? Skrevet dagbok har du i hvert fall ikke gjort. Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #77 Del Skrevet 6. september 2004 Har nok ikke det nei, men har pleid minien som hadde " trommevirvel" VANNKOPPER. Stakkars, de er overalt, i hodebunnen, armer , ben , rumpe, tissen- you name it, der er en vannkopp. Men hun har vært superflink, ikke klødd. Så har vi leid henne ut for 50 kr timen til naboungen som ennå ikke har hatt vannkopper Trøffel- du har nå ikke vært her selv da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #78 Del Skrevet 6. september 2004 Trøffel- du har nå ikke vært her selv da :-? Nei, det har du jaggu rett i. Men hvis jeg forteller hva jeg har gjort i stedet, hvem jeg har gjort det med etc etc etc blir denne tråden enten slettet eller flyttet. Særlig hvis jeg i tillegg anvender en smule sarkasme, av typen Ikke noe snilt ment, MENN. Utrolig hva som slettes i disse sutreroppmuntringstider. Æsj, vannkopper klør! :evil: *sutrer litt, i håp om å få høyere stjerne blant moderatorene igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. september 2004 #79 Del Skrevet 6. september 2004 God morgen Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #80 Del Skrevet 6. september 2004 :trøste: Har lagt merke til at vi er utrolig upopulære om dagen , men du kan trøste deg med at de kan ikke flytte deg til snikk- snakk eller moderere deg bort fra MIN daqgbok :-) , her kan du spore av så mye du vil- du kan til og med slenge litt med leppa, inviter sandman også , så kan vi ha trekant , tror han ble litt motivert etter å ha lest en tråd på sexualitet om :oops: , nei du får lese den selv, men den har med ridning å gjøre og ikke til hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg