Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:ler: Hei jenter

*løper innom med pepsimax, lettkakao og kaffe*

Phu- litt sent ,men har fri i da og det betyr at jeg har mye og gjøre :-?

Kos dere masse på julebord i kveld, ta en skål for meg og ikke gjør noe jeg ville ha gjort :ler:

:klem: til alle og gi en til Glammy også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heisann jenter :-)

Beklager at det ikke var noen servering- men er hjemme med syk mini. Skal jeg være helt ærlig så er det litt deilig. :oops:

*Går på jakt etter referat fra fredag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :-)  

*Går på jakt etter referat fra fredag*

.. det blir nok dårlig med referat... skal du vite noe .. må du møte opp vet'u ... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde det gøy - det var Glammy som fortalte og hadde du møtt henne så hadde du visst hva jeg mente med å gi gode referater. Hun er utrolig morsom til å fortelle så derfor lo jeg godt da jeg fikk høre om festen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

.. men jeg tror ikke hun klarte å formidle uttrykket i ansiktet på dørvakten da hun lå "brølende" av latter over bordet .. og den stakkars mannen skvatt tilbake til plassen sin som en oioi.. det må du ha opplevd ... :hoho::ler::hoho::grinele:

(men ellers har hun en utrolig beskrivende måte å formidle bilder på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. men jeg tror ikke hun klarte å formidle uttrykket i ansiktet på dørvakten da hun lå "brølende" av latter over bordet .. og den stakkars mannen skvatt tilbake til plassen sin som en oioi.. det må du ha opplevd ... :hoho::ler::hoho::grinele:

(men ellers har hun en utrolig beskrivende måte å formidle bilder på)

Hun fortalte om det - dvs hun fortalte om deg Bille som hadde fått helt lattis av stakkaren! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- hvordan gikk lørdagen Aline og ble det " sommerkjole" på deg på lørdag suzy

Det ble noe helt annet - svart skjørt og rød og svart topp og svarte sko.. og hvordan gikk det ja Aline???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...