Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #21 Del Skrevet 2. september 2004 Ikke veeeeeldig, men det er alltid plass til en som bruker Sterilan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #22 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg klemmer også på Bille - hun trenger det og dessuten har hun sagt seg villig til å være med og trampe Trøffelen til blå grus nesten gang han kaller meg elgku (nå var det jeg som fikk en sympatisk handling til å handle om meg selv.. Huff :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #23 Del Skrevet 2. september 2004 Ikke veeeeeldig' date=' men det er alltid plass til en som bruker Sterilan.[/quote'] Går det bra med Lano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #24 Del Skrevet 2. september 2004 Lano for liten, og Lano for stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #25 Del Skrevet 2. september 2004 Nemlig................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. september 2004 #26 Del Skrevet 2. september 2004 Tror jeg klemme litt på Trøffel jeg ' date=' han føler seg sikker oversett, stakkar [/quote'] Meg da. .. han har jo ikke en gang bedt om klem.. (Takk Suzy... blå grus... - tenker på nyresten jeg da .. - og det ser han vel kanskje en del av .. så bilder i hodet burde vel være en enkel sak) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2004 #27 Del Skrevet 2. september 2004 (Takk Suzy... blå grus... - tenker på nyresten jeg da .. - og det ser han vel kanskje en del av .. så bilder i hodet burde vel være en enkel sak) Har det klart det bildet... *Ser for seg avrevne skruer på ei dodør og masse blå mølge rett under (formerker med høye hæler oppå)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #28 Del Skrevet 2. september 2004 Ops :oops: , der følte Bille seg oversett........... til deg , Bille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2004 #29 Del Skrevet 2. september 2004 er du gravid gamla? åsså har du ikke sagt noe til meg??? :o føler meg virkelig glemt!!! :cry: ...V L E V ...L Bare sånn får gammle dagboks skyld... Roser er røde Fioler er blå Druer er søte og du kunne vært like så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #30 Del Skrevet 2. september 2004 *mimre, mimre om gamle skoletider* :-) Ja denne gamla er gravid- ikke fortalt det til deg , vel jeg laget en egen tråd om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #31 Del Skrevet 2. september 2004 Løktråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #32 Del Skrevet 2. september 2004 Løktråd? Ja faktisk , det ble nesten en liten løktråd- Det var en aktiv sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #33 Del Skrevet 2. september 2004 Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #34 Del Skrevet 2. september 2004 *kan jeg spørre hvor langt samo er på vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #35 Del Skrevet 2. september 2004 *kan jeg spørre hvor langt samo er på vei* Omtrent 15 centimeter...eller mener du...øh...fem uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #36 Del Skrevet 2. september 2004 Da "kommer " vi nesten samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2004 #37 Del Skrevet 2. september 2004 :oops: uffda, hva man går glipp av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #38 Del Skrevet 2. september 2004 Da "kommer " vi nesten samtidig da Mener du å komme samtidig, Aline? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. september 2004 #39 Del Skrevet 2. september 2004 dah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2004 #40 Del Skrevet 2. september 2004 *tar selvkritikk...not!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg