Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Konfliktnivået på KG er betydelig dempet på grunn av en begravelse på Island.

Derfor virker det stille. Mitt tips er at det tar seg opp igjen mot slutten av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
:ler: Mern gikk deg egentlig et fly dit fredag morgen :ler:

Ondsinnede spekulasjoner av snikk-snakk-typen! Forstyrre en vakkert skrevet, dog med enkelte stavefeil, illusjon med slike irrelevante fakta...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ondsinnede spekulasjoner av snikk-snakk-typen! Forstyrre en vakkert skrevet, dog med enkelte stavefeil, illusjon med slike irrelevante fakta...

:hoho: Hjelpes meg- sa jo jeg var :Gjesp: i dag-

Tar nå kontakt med flytårnet på gardemoen for å høre om det er observert fly fra Island

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
VI kan jo prøve oss med litt allsang... :digge:

"De er små, de er blå"... eller "Tråkk tråkk på en ..:"

...det het vel egentlig "tramp, tramp"

Forresten er du utrolig fantasiløs i trakasseringen din, dølleBølle. Jeg lurer på om det kan være fordi du har mistet hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Duh, Alex - jeg synes det blir smått med både sex og trakassering i denne boka di.

Skjerpings!

:oops: sorry- ja det har nok sklidd litt ut- men jeg sa jo i begynnelsen at jeg ville trenge litt hjelp av alle andre- desutten var det utrolig liten Interesse for mange ganger jeg er på do om natten :-(

Sex- vel det vet jeg ikke hva er lenger :-?

Trakassering- det er jo så forbanna kjedelig og " oppføre" seg , ikke noe snikk- snakk eller skitkasting.

* alex angrer på at hun fikk samvitighet her om dagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sex- vel det vet jeg ikke hva er lenger :-?

Trakassering- det er jo så forbanna kjedelig og " oppføre" seg , ikke noe snikk- snakk eller skitkasting.

Sex er som å sykle - du blir sår i skrittet og det gjør vondt hvis du faller ned på stanga...

:o ...nåja, det var i hvert fall en eller annen logikk knyttet til det å sykle...

:ler:

trakassering, derimot, er som å...som å...pokker, nå har jeg mistet grepet på de dårlige metaforene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

trakassering, derimot, er som å...som å...pokker, nå har jeg mistet grepet på de dårlige metaforene!

Se det er ikke bare meg :ler:

*alex ønsker seg nå teksen på den smurfe sangen, den var egentilig festlig*

Hvorfor er det forsatt INGEN som har kommentert mine yppige do besøk- Don't you care :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hvorfor er det forsatt INGEN som har kommentert mine yppige do besøk- Don't you care :(

yppige dobesøk?

Ja takk! :sjarmor:

...kanskje du ikke har vært spesifikk nok ift. hva du egentlig gjorde på hvert dobesøk?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: Hjelpes meg som jeg bommer på tastaturet om dagen :o

Yppig- er det et ord :klø:

Har ikke din kjære det samme problemet - altså hyppige do besøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Yppig- er det et ord :klø:

Har ikke din kjære det samme problemet - altså hyppige do besøk :ler:

Yppig er et ord som i tidligere tider ble brukt endel om kvinner med lett synlig brystparti. Nå for tiden er ordet ofte erstattet med "silikon" eller til nød "push-up."

Og...min kjære er nok litt oftere på do, men hun er ikke i nærheten av din frekvens. Du leder, Alex - go go go!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er nå veldig fornøyd med at jeg har for diskutert do hyppigheten min litt- litt pussig at jeg gjorde dette men en av de få mannlige brukerne her inne :ler:

Ellers så regner det er på den halvøyen hvor jeg befinner meg- det var da overhode ikke plannen- det skulle være sol og 16 grader :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får jo være grenser på strømsløsing :frustrert: *skru av varmen på Trøffel* :sjarmor:

Her roper man ut om strømkrise, også er det noen som har på "plata" hele natta :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Her roper man ut om strømkrise' date=' også er det noen som har på "plata" hele natta :evil:[/quote']

På den annen side skaper slik varme mye god spenning (dårlig strømordspill...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...