Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er hjemmeværende idag jeg, pga startende forkjølelse jeg prøver hardt å få til å gå vekk.... (stresse funka ikke, så nå roer jeg den ihjel... sov ikke inatt pga den, så det må vel kanskje til?)... og kunne godt tenkt meg noen rundstykker eller noe annet kos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade???? - eller noe mer "håndfast"???? :sjarmor:

mmmm... sjokolade!!

det er lov når man er syk det? er det ikke? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:-) Dere er gode altså :klem:

Etter 11 timer kom endelig snuppa på vel over 4 kilo.

Fødselen var skikkelig kjip mrd endel ting som ikke gikk som de skulle, men hun er velskapt og flott :-)

blir nok en del mindre tid her inne en liten stund men setter utrolig stor pris på dereog skal komme innom så ofte jeg kan :-)

:klem: og :kyss: til dere alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: gratulerer masse Gamle Alex!!

så deilig å høre at alt er bra med både mor og datter, selv om det var en tøff kamp.

gleder oss til å høre hvordan livet går videre når du har tid til å stikke innom.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gratulerer så masse - godt at alt er bra med dere - selv om veien var tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

He-he, jeg hadde også elleve timer med komplikasjoner, og nei, jeg planlegger ingen flere sånn umiddelbart. Imidlertid er det da de som holder på mye lenger enn det :-) og det viktigste er at tulla har det bra nå.

4 kilo er drøyt (pjokken min var 4,4...) så det er ikke rart du har merket det godt!

GRATULERER!!!

Stikk innom med noen rapporter når snuppa sover da (som hun forhåpentlig vil gjøre innimellom :-) ) og KOS DEG med babytiden!

:babyjente: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann alle sammen, takk for hilsner, det varmer

Trøffel- Nope , ingen flere , så nå vil jeg gjerne ha

Stadig slankere :hoho:

Joda hun sover fint hun, men da løper jeg rundt og rydder og ordner og tar meg av storesøster og koser meg med at sambo er hjemme . Kommer nok sterkere tilbake når han er tilbake i jobb om en uke, da blir jeg ordentlig husmor- som innebærer mye KG og såper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg .. og nyt disse dagene med hele familien.. - og så er du tilbake hos oss før vi får sukk for oss :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med jenta :hoppe:

Håper alt er bra med dere! Så flink du er som styrer og ordner sånn. Har hatt en mann hjemme jeg nå, som har gjort alt :sjarmor: Deilig! Men sånn måtte det bare bli, da gangelaget er litt redusert :ler:

Ønsker deg en flott helg med hele familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juuuuhuuuu!

Gratulerer med ei lita snuppe, Alex!

Men elleve timer med komplikasjoner.... :o

Huttetu! Godt at alt er bra med dere begge to nå, og at du er tilbake igjen!

Masse lykke-lompe-klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...