Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #1261 Del Skrevet 7. april 2005 Var hos jordmor i dag og kan nok belage meg på venting. Hun er ikke mye klar :-? , men det er greit og få beskjed så man ikke venter så fryktelig mye. Bare ne liten update. Er litt lei av at alle " venter " . Tør jo nesten ikke ringe noen for da skriker de bare - har det skjedd noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. april 2005 #1262 Del Skrevet 7. april 2005 :o Ok, skal ikke si noe, lover! Har'n kommet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. april 2005 #1263 Del Skrevet 7. april 2005 *venter spent og sier ingenting om noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. april 2005 #1264 Del Skrevet 8. april 2005 Skjønner godt du kniper igjen jeg .. bare for å irritere alle andre - det skulle da bare mangle Jeg synes det minste du kan gjøre er å utsette det til sånn i begynnelsen av mai .. da er det mer vår .. og lettere å arrangere barneselskaper senere - april er nemlig litt kald å ha uteselskaper i (det vet jeg av erfaring) (men håper jo liksom at du ikke er her fordi det har skjedd noe hyggelig da) ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. april 2005 #1265 Del Skrevet 8. april 2005 Du er litt over termin, eller...? Jeg holdt virkelig på å bli gal de to ukene jeg gikk over tiden. Rettelse, jeg holdt på å bli gal fra ca to uker FØR termin, for svigermor begynte å ringe daglig :evil: Ingen som tar hensyn til en som er gravid, her er det stort sett Bestemors lov som gjelder! Hadde i journalen min fra uke 36 (trettiseks) at jeg var fødeklar... seks uker senere passet det allernådigst lilleprinsen å melde sin ankomst. Jeg lurer på om nummer to er lettere sånn? Da vet man jo litt mer, mener jeg. Bare å kose seg, i den grad det er mulig. :blomst_opp: Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2005 #1266 Del Skrevet 8. april 2005 Takk jenter :-) Og takk for at dere ikke spør. Har termin 10 *fiona*- så har ikke gått over engang. Nå er hodet omstilt til at dette tar sin tid, så nå må jeg bare skru om alle andre sine Ha en god helg alle sammen, setter pris på omtanken deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2005 #1267 Del Skrevet 8. april 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 8. april 2005 #1268 Del Skrevet 8. april 2005 God helg ja! Freeedag!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. april 2005 #1269 Del Skrevet 9. april 2005 Halla! Hvorfor er du ikke her?Hmmmm... *Håper, håper, håper* (Hæ,hva da? maser ikke jeg vel! Håper bare...eeeehhh, ææææhhh....på en scampimiddag....eeehhhh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1270 Del Skrevet 10. april 2005 Her skjer det ingenting. Tror det bare er og belage seg på 2 uker til :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. april 2005 #1271 Del Skrevet 10. april 2005 Hehe. Hva skal du gjøre på i dag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. april 2005 #1272 Del Skrevet 10. april 2005 Like greit å innstille seg på å vente .. så blir man ikke så skuffet... Ha en fin søndag! (oo jeg blir rent skremt av mannen din med ljåen jeg Greeny.. - kanskje du skremmer en fødsel på GA) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #1273 Del Skrevet 10. april 2005 BØØØØØH! *Hjelper Grønska med å fremskremme fødsel....* Vart det bra no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. april 2005 #1274 Del Skrevet 11. april 2005 .. du tro'kke du bare skremmer ungen til å klamre seg mer fast da??? :klø: Ønsker dere god mandag!.. Tar litt kald Pepsi Max .. for noen hadde tatt den flasken jeg hadde i kjøleskapet :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. april 2005 #1275 Del Skrevet 11. april 2005 *henter te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 11. april 2005 #1276 Del Skrevet 11. april 2005 *drikker kokt vann i påvente av bikinisesongen* *trommer utålmodig med fingren og sjekker datoen* :blomst_opp: Nyt våren! Tiden fremover er helt perfekt for mammaperm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #1277 Del Skrevet 11. april 2005 *Fiona* har da planlagt det perfekt :-) . Takk for innsats på skremme fronten jenter, dessverre å henger hun fast ennå. Kjedelig med Suzy :-? , høres litt skummelt ut med overvåking av internett bruk :o De som snakker med henne , gi henne en klem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1278 Del Skrevet 12. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #1279 Del Skrevet 12. april 2005 Godt å se at du melder deg .. så vet vi hvor vi har deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 12. april 2005 #1280 Del Skrevet 12. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg