aline Skrevet 3. februar 2005 #901 Del Skrevet 3. februar 2005 ........*blitt redd aline også og tusler avsted* phø.... jeg vet hva du liker, så å tusle av sted er vel unødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #902 Del Skrevet 3. februar 2005 phø.... jeg vet hva du liker, så å tusle av sted er vel unødvendig? joa, men du er bare slem nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #903 Del Skrevet 3. februar 2005 ........*blitt redd aline også og tusler avsted* :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #904 Del Skrevet 3. februar 2005 kvinnfolk og appelsiner as... bare baktanker på dere hele gjengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #905 Del Skrevet 3. februar 2005 .. men tenk så mye tristere livet ville vært uten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #906 Del Skrevet 3. februar 2005 *slår seg på brystet* jeg er slem!! *banker lammet i hodet med klubben min og drar ham etter håret inn i hulen* sorry billa, bare en liten før-ekteskapelig liten avstikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #907 Del Skrevet 3. februar 2005 *slår seg på brystet* jeg er slem!! *banker lammet i hodet med klubben min og drar ham etter håret inn i hulen* sorry billa, bare en liten før-ekteskapelig liten avstikker.... Svikta ... men bare en liten avstikker da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #908 Del Skrevet 3. februar 2005 Svikta ... men bare en liten avstikker da.... :o aline, du gjør aldri sånn når vi møtes IRL! Feig eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #909 Del Skrevet 3. februar 2005 En stakkar kan ikke ha møte, trening og lunsj direkte etter hverandre ser jeg nei... Men det utdrikkningslaget kan bli gøy Bare å begynne å øve det da wodan (snill som ikke skriver i pitteliten skrift) - lei full monty-videoen så synger vi jentene vi Er det noen som spiller blåseinstrumenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #910 Del Skrevet 3. februar 2005 En stakkar kan ikke ha møte, trening og lunsj direkte etter hverandre ser jeg nei... Men det utdrikkningslaget kan bli gøy Bare å begynne å øve det da wodan (snill som ikke skriver i pitteliten skrift) - lei full monty-videoen så synger vi jentene vi Er det noen som spiller blåseinstrumenter? Blow-job :o -.. og har du ennå ikke forstått at her må man sitte pal :klø: .. da er det jammen på tide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #911 Del Skrevet 3. februar 2005 Blow-job :o Yes, stilling ledig, haha :-D -.. og har du ennå ikke forstått at her må man sitte pal :klø: .. da er det jammen på tide.. Joa, det er bare å vite akkurat NÅR man må sitte pal som innimellom kan være vanskelig Det hender jo at det er dødsens stille her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #912 Del Skrevet 3. februar 2005 Svikta ... men bare en liten avstikker da.... neeeida, svikter ikke, bare sånn siste gang før ekteskapet liksom, du kan jo værra med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #913 Del Skrevet 3. februar 2005 :o aline, du gjør aldri sånn når vi møtes IRL! Feig eller?? jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #914 Del Skrevet 3. februar 2005 ja, jeg har hatt en riktig festlig debatt en annen plass også jeg... så her har jeg VIRKELIG vært effektiv på jobb gitt!!! blir da jammen greit når jeg får internett hjemme, kanskje (jeg sa bare kanskje!!) jeg blir flinkere til å holde roen mens jeg er på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #915 Del Skrevet 3. februar 2005 Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #916 Del Skrevet 3. februar 2005 jepp! *Lage kyllinglyder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #917 Del Skrevet 3. februar 2005 *Lage kyllinglyder* pass deg du.... ellers setter jeg meg på deg nesten gang du kommer på besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #918 Del Skrevet 3. februar 2005 pass deg du.... ellers setter jeg meg på deg nesten gang du kommer på besøk!! Du tør ikke! Du er jo feig! *lage enda flere kyllinglyder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #919 Del Skrevet 3. februar 2005 Du tør ikke! Du er jo feig! *lage enda flere kyllinglyder* :-? hmmm... neste gang MÅ jeg jo da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #920 Del Skrevet 3. februar 2005 Kanskje det kan bli et innslag i underholdninga på utdrikningslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg