Suzy Skrevet 24. januar 2005 #701 Del Skrevet 24. januar 2005 Du får hilse Koppangsbonden neste gang du ser ham Årets verste i dag ja.. vel, vel - da er det unnagjoret sier nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. januar 2005 #702 Del Skrevet 24. januar 2005 God morgen .. nå har jeg fått ut "guffa" om årets verste dag i Suzy sin dagbok... så da er ting straks bedre (og når jeg tenker etter har jeg det egentlig veldig bra jeg også... - selv om det jo absolutt er ting jeg gjerne ville ha gjort/hatt anderledes - så jeg kan vel ikke annet enn å klage litt uansett ) (De ringte for eksempel ikke fra Norsk Tipping denne lørdagen heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #703 Del Skrevet 25. januar 2005 Mornings! Nå har jeg jammen vært i den dumem prøve-tråden igjen... De prøverne ble skikkelig grinete på meg gitt Ja, ja... jeg er ikke i humør i dag, men har funnet meg en kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #704 Del Skrevet 25. januar 2005 Du er hvertfall kjempeflink til å argumentere synes jeg, du får fram poenget gang etter gang - selv om ikke alle klarer å ta det inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #705 Del Skrevet 25. januar 2005 God Morgen jeg prøvde meg en tur innom der igår kveld igjen- for stikke innom nå igjen :-) ellers en grei dag, er litt trøtt men det går nok over. Forsyn dere jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #706 Del Skrevet 25. januar 2005 God morgen! .. Litt bedre nå .. litt mer våken - hjelper med pepsi også .. selv om det ikke er kaffe... Får vel ta en tur innom prøvetråden jeg også... bare for å titte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #707 Del Skrevet 25. januar 2005 Du er hvertfall kjempeflink til å argumentere synes jeg' date=' du får fram poenget gang etter gang - selv om ikke alle klarer å ta det inn... [/quote'] Takk! Det var godt å høre. Jeg lurer jo av og til på om jeg bare tåkeprater... Syns jeg hadde rett denne gangen så jeg har ikke noen intensjoner om å gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #708 Del Skrevet 25. januar 2005 Og som vanlig måtte jeg inn og gi deg en støtteerklæring :oops: går bare og venter på at det skal bli kommentert, men jeg kan vel ikke for at du sier akkurat det jeg mener men bare klarer og formulere deg mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. januar 2005 #709 Del Skrevet 25. januar 2005 ... Nei jeg synes også du er veldig klar og tydelig (ikke bare i denne tråden .. men jevnt over) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #710 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg mistenker at at det er evnene og viljen til å forstå norsk det ofte skorter på.. Og i akkurat denne tråden så er jeg helt sikker på at de ubevisst graderer mine rettigheter til å mene noe om temaet fordi jeg ikke er en kjent prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #711 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei det er ikke greit, enkelte ganger lurer man på om brukerne (eller gjestene) LESER innleggene før de svarer, eller om de bare liksom kopierer forrige innlegg, gjør om bittelitt og poster igjen... *forsyner seg med te fra maskina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #712 Del Skrevet 25. januar 2005 Problemet er vel mest at det er et så fryktelig sensetivt emne for de det gjelder , så det skal ikke så mye til for at de går i forsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. januar 2005 #713 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei det er helt sant, den ble litt for generell den kommentaren der, tenkte på bl a ulvedebatten deres og noen andre tråder også jeg nå. Men så synes jeg jo det er litt forskjell på å gå i forsvar og å gå til angrep da... Ellers enig med dere begge to :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #714 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg skjønner dem godt jeg Alex - det er skikeklig vondt å være prøver og det ER et utrolig sensitivt emne.. men derfor slår jeg ikke ned på deres rett til å føle at det er vondt - jeg sier noe om at man stiller seg til doms over andre fordi man har det verre selv... Vi er vel i bunn og grunn enige her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #715 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja vi er enige :-) og som jeg skrev over her Og som vanlig måtte jeg inn og gi deg en støtteerklæring :oops: går bare og venter på at det skal bli kommentert, men jeg kan vel ikke for at du sier akkurat det jeg mener men bare klarer og formulere deg mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. januar 2005 #716 Del Skrevet 25. januar 2005 Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. januar 2005 #717 Del Skrevet 26. januar 2005 Mornings... *drikker kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 26. januar 2005 #718 Del Skrevet 26. januar 2005 God morgen Alex! *tar en kopp te som vanlig jeg da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #719 Del Skrevet 26. januar 2005 God Morgen alle mann/damer Ja , da var det ennå en dag og det har faktsik skjedd litt siden i går. Vi har kjøpt tomt :o :-) og jeg er blitt 50 % sykemeldt . Det siste er et skikkelig nederlag, for jeg har vært så stor ikjeften og sagt at gravididet ikke er en sykdom og alt for mange er sykemeldete under gravididet :oops: og så sitter jeg her da. Ska ljobbe halv dag i 2 uker og se om det hjelper *tar et kopp trøste kakao* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. januar 2005 #720 Del Skrevet 26. januar 2005 ufffeda... :trøste: men du har jo rett, selve graviditeten, det å ha baby i magen, er jo ikke en sykdom. men det er klart det kan svekke kroppen og gjøre den sliten og syk ellers. da er det bare å høre på legen, ta sykemeldingen og gjøre det beste utav det. det er jo ikke en uhelbredelig sykdom. (sier hun som aldri har vært gravid...) :oops: men men, uansett, god morgen. og grattis med ny tomt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg