Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

God *kremt* morgen... :)

Alex og magen sover visst leenge i dag :wink:

... eller så er det sjefen som sier hun må ta årsoppgjøret og sånt i stedet (eller opplæringen av vikaren)... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hello :vinke:

Såååååååååå koselig med så mange hilsner :-)

Takk for eplekake Mysan- har du mer :sikle:

Jeg og magen+ sambo har vært en tur på Riksen for og snakke litt med jordmor.

Er det ingen som har servert dere noe som helst i dag :oops:

*skynder seg og sette frem nysmurte baugetter, kaffe, pepsi max , lettkakao og vann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

*mumler* okey da, så kan vel jordmorprat godkjennes som fraværsgrunn :ler:

Tar gjerne en baguette og litt vann jeg da! Er så sulten nå etter trening :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja.. magen er jo grei grunn da... :):) (Mye bedre det enn vanskelige sjefer som venter at vi skal jobbe) Håper alt er bra med den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litjmæ og lillebille-glad dere godkjenner fraværs grunnen :-)

Alt bra med magen ( regner jeg med ) var ikke på sjekk , kun samtale :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så var det en ny morgen- Like mørk og trist som alle de andre. Godt jeg ikke er værsyk for da tror jeg at jeg hadde vært konstant deprimert.

* setter frem Kaffe, pepsimax, vann og lettkakao*

I går hadde jeg så vannvittig vondt i hofta, klarte nesten ikke gå, men jeg har verdens snilleste samboer som strøk, maserte og tøyde så i dag er det nesten bra :-)

Har ennå ikke gjort årsoppgavene :sjarmor: , skal ha opplæring igjen i dag, blir vanskelgi og velge -

Lære mer om KG eller regnskap- hva synes dere :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen .. var det her det var servering. :sjarmor:

Synes forresten spørsmålet ditt var litt rart jeg :klø: - er det egentlig noe tvil.. er det egentlig noe å spørre om... .. hva er mest interessant.. artig .. vanedannende og innimellom totalt idiotisk (ja da regnskap kan godt være idiotisk :tunge1: ) - jeg jeg er egnetlig ikke i tvil om hva jeg ville foretrukket å lære om :ler:

Du må jo passe på at vikaren ikke blir for effektiv vet'u.. for du skal vel tilbake i jobben senere :sjarmor:

.. (og sånn bare for å gni det inn ... jeg er nesten ferdig med mine årsoppgaver :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:tunge1: til Lillebille- ( egentlig bare sjalu :wink: )

*kaffe, lett kakao, vann og pepsimax* settes frem.

Er det noeh som snart har lyst på noe annent?

Deilig med torsdag, idag skal jeg passe to monster unger :-? , kan ikke si at jeg gleder meg , men men sånn er det når man sier ja :ler:

:klem: til alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::tunge1: ..du kan bare ha det så godt... :ler: - jeg har alt det andre som ligger i stedet... :cry:

Torsdag er en deilig dag .. egentlig... Har egentlig fri fredager .. men av en eller annen grunn blir det til at jeg stort sett jobber - hvis det ikke er noe spesielt jeg skal..

Lurer på om jeg SKAL noe i morgen... :klø: sove kanskje .. men da våkner jeg vel lys våken sånn ved seks tiden .. som jeg gjør i helgene.. :evil: Hva kommer det av egentlig??? Trøtt som en strømpe på hverdagene .. og i helgene når jeg legger meg sent .. frisk og rask grytidlig.. :klaske:

Monsterunger... kan jo bli en utfordring :wink: (leste først mosterunger jeg... :ler: ) - lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuu! Fredag og jeg er stuptrøtt og grumsete, men skal nok stå det over, som det heter... :roll:

God morgen Alex!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morning jenter :vinke:

har fri i dag og bestemt meg for og ikke gjøre noe som helst i dag :sjarmor: - vi får se hvor lenge det varer :ler: før den dårlige sammvitigheten tar over :roll:

Er det noen som har lagt merke til at jeg faktisk har vært forlovet i noen uker nå og ennå ikke snakket bryllup- * stolt av meg selv* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det ja - vi har vel mast mer på at du skal bli sånn Bridezilla enn du har... :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Så var det mandag igjen . Er utrolig :Gjesp:

Våknet kl 0500 og der lå jeg :o .

Har såvidt begynt og tenke litt bryllup, men er blitt veldig overasket over reaksjoenen til moren min, ingenting er noe liksom.''

Hun mener vi har for mange gjester- sambo har stor fam , så i mine øyne virker det som om hun er redd for at de skal bli mange og vi få. :roll:

hadde en kjempe krangel i går, jeg er enebarn og har altid diskutert alt med moren min og for meg er det helt naturlig og lufte ideer med henne , men det virker som om jeg ikke kan det ad dette.

Fryktelig rotete dette her, men men

Uansett setter frem kaffe, vann, pepsi max og lett kakao :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...