Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #541 Del Skrevet 10. januar 2005 Så var det jaggu meg mandag igjen- Er så trøtt tror mest det er pga av at det er helt køla svart ute, det er jo ikke så mye som et sne fnugg, bare regn og da er det mørkt da. Rolig helg, med innslag av IKÈA og annent stort shopping på lørdag. Har det utrolig bra om dagen :-) Setter frem kaffe, pepsi max, lett kakao, vann og klementiner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. januar 2005 #542 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei på du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #543 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei Al! Fint du komemr deg på IKEA nå som du er gravid - det er det stedet i verden som jeg treffer flest gravide damer på en gang.. Sier det hver gang vi har vært der: Hvor kommer de fra alle sammen?! God morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. januar 2005 #544 Del Skrevet 10. januar 2005 god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2005 #545 Del Skrevet 10. januar 2005 God morgen .. og ang. Ikea - det har du jammen rett i Suzy .. det er utrolig mange store mager der... men det er ikke bare mens de er gravide de er der - jeg er sikker på at de har pliktoppmøte etter fødsel med barnevogn også jeg da... I dag var det grått og mørkt .. og øsregn i januar :o .. det er jo helt galt.. - men nå har hvertfall isen i bakken min regnet bort .. så det er greit å komme opp . aldri så gale.... osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #546 Del Skrevet 10. januar 2005 .. og ang. Ikea - det har du jammen rett i Suzy .. det er utrolig mange store mager der... men det er ikke bare mens de er gravide de er der - jeg er sikker på at de har pliktoppmøte etter fødsel med barnevogn også jeg da... Det er også sant! To typer folk treffer jeg alltid på IKEA: Gravide damer og store innvandrerfamilier med minst seks medlemmer + barn Litt artig egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #547 Del Skrevet 10. januar 2005 Føler meg veldig truffet nå :oops: Argh- må begynne på årsoppgaver på jobb, det er ikke mye gøy. Noen forlag som er gode nok så jeg kan usette det litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #548 Del Skrevet 10. januar 2005 God morgen Argh- må begynne på årsoppgaver på jobb, det er ikke mye gøy. Noen forlag som er gode nok så jeg kan usette det litt ? KG?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #549 Del Skrevet 10. januar 2005 God morgen KG?? Forbereder meg til og gå inn til sjefen og si *beklager men KG forhindrer meg i og starte på årsoppgavenen i år * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #550 Del Skrevet 10. januar 2005 Great! Si fra hvis d virker, for da tror jeg vi er flere som henger på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #551 Del Skrevet 10. januar 2005 *venter spent på hva sjefen sa* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2005 #552 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #553 Del Skrevet 10. januar 2005 Han sa JA!!!!!! Han var helt innforstått med at KG kom foran Årsoppgaver og annet viktig regnskap. * Alex ligger og sover på pulten og drømmer* Han sa Nei :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. januar 2005 #554 Del Skrevet 10. januar 2005 .... men hvis vi finner en som ikke er på KG til å ta det for oss.... da er det vel greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #555 Del Skrevet 10. januar 2005 Hei på deg - tenkte jeg skulle stikke innom en tur med litt varm eplekake til deg. Tok med litt vaniljeis også, håpe det ikke gjør noe. Har du kaffe? Jeg er godtesjuk og lat... og sitter her i trøye og joggebukse og ser ut som et takras - kan jo ikke gå i butikken og kjøpe snop da....? Noen kan jo se meg.... Håper guttungen tar med en sjokolade til mor sin når han kommer hjem. Jeg får sende ham en påmindelses-sms. Og forresten: GODT NYTTÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. januar 2005 #556 Del Skrevet 11. januar 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. januar 2005 #557 Del Skrevet 11. januar 2005 god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #558 Del Skrevet 11. januar 2005 God morgen, ja. Får jeg lytte på magen din, Alex? Har aldri lyttet på en gravid mage før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. januar 2005 #559 Del Skrevet 11. januar 2005 Morran på deg Alex.. Jeg vil kjenne på magen jeg. Det er så stilig når det sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. januar 2005 #560 Del Skrevet 11. januar 2005 God *kremt* morgen... Alex og magen sover visst leenge i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg