Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Så var det jaggu meg mandag igjen- Er så trøtt :Gjesp:

tror mest det er pga av at det er helt køla svart ute, det er jo ikke så mye som et sne fnugg, bare regn og da er det mørkt da.

Rolig helg, med innslag av IKÈA og annent stort shopping på lørdag.

Har det utrolig bra om dagen :-)

Setter frem kaffe, pepsi max, lett kakao, vann og klementiner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Al!

Fint du komemr deg på IKEA nå som du er gravid - det er det stedet i verden som jeg treffer flest gravide damer på en gang.. Sier det hver gang vi har vært der: Hvor kommer de fra alle sammen?!

:ler:

God morgen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

.. og ang. Ikea - det har du jammen rett i Suzy .. det er utrolig mange store mager der... men det er ikke bare mens de er gravide de er der - jeg er sikker på at de har pliktoppmøte etter fødsel med barnevogn også jeg da... :ler:

I dag var det grått og mørkt .. og øsregn i januar :o .. det er jo helt galt.. - men nå har hvertfall isen i bakken min regnet bort .. så det er greit å komme opp :) . aldri så gale.... osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og ang. Ikea - det har du jammen rett i Suzy .. det er utrolig mange store mager der... men det er ikke bare mens de er gravide de er der - jeg er sikker på at de har pliktoppmøte etter fødsel med barnevogn også jeg da... :ler:

Det er også sant!

To typer folk treffer jeg alltid på IKEA: Gravide damer og store innvandrerfamilier med minst seks medlemmer + barn :ler:

Litt artig egentlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:ler: Føler meg veldig truffet nå :oops:

Argh- må begynne på årsoppgaver på jobb, det er ikke mye gøy.

Noen forlag som er gode nok så jeg kan usette det litt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Argh- må begynne på årsoppgaver på jobb, det er ikke mye gøy.

Noen forlag som er gode nok så jeg kan usette det litt ?

KG?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

KG?? :ler:

:ler:

Forbereder meg til og gå inn til sjefen og si

*beklager men KG forhindrer meg i og starte på årsoppgavenen i år *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han sa JA!!!!!!

Han var helt innforstått med at KG kom foran Årsoppgaver og annet viktig regnskap.

* Alex ligger og sover på pulten og drømmer* :sove:

:sur:

Han sa Nei :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg - tenkte jeg skulle stikke innom en tur med litt varm eplekake til deg. Tok med litt vaniljeis også, håpe det ikke gjør noe. Har du kaffe?

Jeg er godtesjuk og lat... og sitter her i trøye og joggebukse og ser ut som et takras - kan jo ikke gå i butikken og kjøpe snop da....? Noen kan jo se meg.... :roll:

Håper guttungen tar med en sjokolade til mor sin når han kommer hjem. Jeg får sende ham en påmindelses-sms.

Og forresten: GODT NYTTÅR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...