LilleBille Skrevet 7. september 2004 #101 Del Skrevet 7. september 2004 Hellu Nå har jeg jammen opplevd det også ...... o bli kalt sideflesk :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #102 Del Skrevet 7. september 2004 Nå har jeg jammen opplevd det også ...... o bli kalt sideflesk :o Det var sterk kost... :o Ikke kall meg flesk, gamla *krigersk* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #103 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg kan gjerne være sideflesket ditt, Alex, dersom du lover å være overvekten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #104 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg kan gjerne være sideflesket ditt, Alex, dersom du lover å være overvekten min... Avtale Trøffel Suzy - det var da ment som en kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #105 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg kan gjerne være sideflesket ditt, Alex, dersom du lover å være overvekten min... Hm... *ser det for seg* "Åh Alex, du søte bilringen min...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #106 Del Skrevet 7. september 2004 Det var sterk kost... :o Ikke kall meg flesk, gamla *krigersk* :-? Du har jo jammen fått ditt i det siste Suzy... Sideflesk, Idiot og gamle Elgku... :o ... hva blir det neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #107 Del Skrevet 7. september 2004 Hm... *ser det for seg* "Åh Alex, du søte bilringen min...." Jeg kan absolutt tenke meg verre ting enn å ha Alex rundt magen... Dessuten har vi kommet samtidig minst én gang i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #108 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg kan absolutt tenke meg verre ting enn å ha Alex rundt magen... Dessuten har vi kommet samtidig minst én gang i sommer... Og det var godt det :enig_animasjon: Kunne ikke tenke meg noe annet en å ligge rundt magen din heller trøffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #109 Del Skrevet 7. september 2004 Du har jo jammen fått ditt i det siste Suzy... Sideflesk, Idiot og gamle Elgku... :o ... hva blir det neste... Jeg begynner å lure på om det er på tide å ta sjølkritikk snart... Er det noe noen prøver å si liksom..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #110 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg begynner å lure på om det er på tide å ta sjølkritikk snart... Er det noe noen prøver å si liksom..? :klø: Kjært barn har mange navn vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #111 Del Skrevet 7. september 2004 Kjært barn har mange navn vet du Vi er glade i tigeren vår vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #112 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg, derimot, jeg er bare trøffelhelten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. september 2004 #113 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg' date=' derimot, jeg er bare trøffelhelten[/quote'] *synger hånlig* Jeg er kjærere barn enn deg! Tralla la! Bille og Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #114 Del Skrevet 7. september 2004 Suzy; den onde tråden er et annet sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #115 Del Skrevet 8. september 2004 Hellu :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #116 Del Skrevet 8. september 2004 Bare bli liggende rundt magen min, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. september 2004 #117 Del Skrevet 8. september 2004 Suzy; den onde tråden er et annet sted! Jeg er multi-ond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #118 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er multi-ond Nei, dessverre er du bare en blond ond-wannabe. Dermed blir det lille du måtte ha av iboende faenskap ganske dvaskt og utvannet når du sprer det over for mange tråder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. september 2004 #119 Del Skrevet 8. september 2004 Nei, dessverre er du bare en blond ond-wannabe. Dermed blir det lille du måtte ha av iboende faenskap ganske dvaskt og utvannet når du sprer det over for mange tråder... Tullprat! Jeg er så ond at jeg kan skremme blåfargen av deg skal jeg si deg! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #120 Del Skrevet 8. september 2004 Bare bli liggende rundt magen min' date=' du... [/quote'] :sjarmor:Her er det såååååååååååååå delig Suzy , gå og hver ond i en annen tråd :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg