Gå til innhold

Den store puppe-bilde tråden, for de som liker sånt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..

 

 

..

Oi, pene de var. Håper du ikke oppfatter det uhøflig, men må spørre, er de ekte? De ser bare så flotte ut:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

..

 

 

Oi, pene de var. Håper du ikke oppfatter det uhøflig, men må spørre, er de ekte? De ser bare så flotte ut:)

Ja, de er ekte . Tusen takk  :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er ekte . Tusen takk  :blomst:

Du verden, noen har det:)

 

Selv kunne jeg stått modell i noe som heter tinytits, i følge en frekk faen på stranden for ca to år siden.

Men min mann elsker dem så:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..

Har du tummytuck? Håper ikke det er frekt å spørre, men navlen din var veldig typisk. Fin kropp :)

Anonymous poster hash: d3a76...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Har du tummytuck? Håper ikke det er frekt å spørre, men navlen din var veldig typisk. Fin kropp :)

Anonymous poster hash: d3a76...e08

Måtte google det, nei det har jeg ikke  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..

Bilde?

Feiger du ut?  ;)

Fikk ikke sett det dessverre.

Anonymous poster hash: d0419...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tråden er blitt åpnet igjen, og ryddet for avsporinger, kommentarer til rydding, klikkbare linker og kontaktannonser samt oppfordringer til å ta kontakt på PM for flere bilder og svar til disse.

 

Tråden får stå, men 3 gangers rydding regel blir gjeldende. Minner om at det ikke er tillatt med klikkbare linker til bilder, bilder blir også fjernet, disse skal være som ikke klikkbare linker. I tillegg vil tydelige oppfordringer til å ta kontakt via PM, eller sende bilder PM, kommentarer som er tydelig seksualiserte bli ryddet. Komplimenter er selvfølgelig lov, men prøv å holde det til komplimenter og ikke sexprat i tråden.  :) 

 

Spørsmål kan tas på PM eller inne på RR. 

 

Nikee, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Godjente; jeg ville også se! :(

La de ut i flash en kroppsdel tråden, men de blir nok slettet der også,selv om flere har postet puppene sine der. Tråden har stått i flere år, men så fort jeg postet blir jeg rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La de ut i flash en kroppsdel tråden, men de blir nok slettet der også,selv om flere har postet puppene sine der. Tråden har stått i flere år, men så fort jeg postet blir jeg rapportert.

Å herregud, slutt å ta ting så personlig. Det står tydelig at bilder og klikkbarelinker ikke er lov!

Anonymous poster hash: 558dc...6c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Å herregud, slutt å ta ting så personlig. Det står tydelig at bilder og klikkbarelinker ikke er lov!

Anonymous poster hash: 558dc...6c1

Flere har lagt ut bilde der av sine pupper uten noen link, så selvsagt er det personlig vendetta mot meg. De andre bildene har ligget der i flere år og så fort jeg poster et bilde blir det rapportert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere har lagt ut bilde der av sine pupper uten noen link, så selvsagt er det personlig vendetta mot meg. De andre bildene har ligget der i flere år og så fort jeg poster et bilde blir det rapportert.

Oh please, HB. Alle som har vært her inne i flere år vet at du har et umettelig oppmerksomhetsbehov og dårlig selvtillit. Ingen her inne har en personlig vendetta mot deg, det blir alltid reaksjoner ved puppebilder.

Anonymous poster hash: 558dc...6c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh please, HB. Alle som har vært her inne i flere år vet at du har et umettelig oppmerksomhetsbehov og dårlig selvtillit. Ingen her inne har en personlig vendetta mot deg, det blir alltid reaksjoner ved puppebilder.Anonymous poster hash: 558dc...6c1

Oh please AB, mindre prat og mer pupp takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en eller annen tråd her på forumet så var det ei som spurte om hennes "små" pupper var fine...og fikk svar fra en hel haug med menn at hennes pupper var best etc. Så ser man her inne at de fleste puppene er svære, og det er tydeligvis virkelig bedre enn alt annet.

Interessant. Er det egentlig sånn at jo større jo bedre, og at man bare sier til dem som ikke har så store bare positive ord for at de ikke skal bli lei seg?



Anonymous poster hash: 6cbe0...6b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en eller annen tråd her på forumet så var det ei som spurte om hennes "små" pupper var fine...og fikk svar fra en hel haug med menn at hennes pupper var best etc. Så ser man her inne at de fleste puppene er svære, og det er tydeligvis virkelig bedre enn alt annet.

Interessant. Er det egentlig sånn at jo større jo bedre, og at man bare sier til dem som ikke har så store bare positive ord for at de ikke skal bli lei seg?

Anonymous poster hash: 6cbe0...6b7

Hm... Er da ingen som har sagt at "svære pupper er bedre enn alt annet"? Tror fasong er viktigere enn størrelse. Og mindre pupper blir mindre "saggy" med årene, det er jo en bonus.

Anonymous poster hash: 8691e...d9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

I en eller annen tråd her på forumet så var det ei som spurte om hennes "små" pupper var fine...og fikk svar fra en hel haug med menn at hennes pupper var best etc. Så ser man her inne at de fleste puppene er svære, og det er tydeligvis virkelig bedre enn alt annet.

Interessant. Er det egentlig sånn at jo større jo bedre, og at man bare sier til dem som ikke har så store bare positive ord for at de ikke skal bli lei seg?

Anonymous poster hash: 6cbe0...6b7

 

 

Søk opp en sang som heter Confessions med Tim Minchin. Svaret finner du der.

Anonymous poster hash: de2e4...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når skal folk som har vært på KG i månedsvis/årevis få med seg at det ikke er lov å poste klikkbare linker eller bilder direkte av pupper/peniser?

 

 

Moderatorene må jo fjerne bilder konstant :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Tråden er ryddet for 2. gang

 

Minner om at det ikke er tillatt med klikkbare linker til bilder, bilder blir også fjernet, disse skal være som ikke klikkbare linker.  

 

Spørsmål kan tas på PM eller inne på RR. 

 

Nikee, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er ekte . Tusen takk  :blomst:

ÅÅhh, nei så gikk jeg glipp av det! Alltid lurt på hvordan du/de ser ut :D

Anonymous poster hash: c86da...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...