Gå til innhold

Får vi vite hvem som er faren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I neste episode av Bloggerne? Altså faren til barnet (Anna Rasmussen)? Har Tv2 kjøpt rettighetene på å barnefarens navn? Haha, herregud.



Anonymous poster hash: 6f1ef...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I neste episode av Bloggerne? Altså faren til barnet (Anna Rasmussen)? Har Tv2 kjøpt rettighetene på å barnefarens navn? Haha, herregud.

Anonymous poster hash: 6f1ef...284

Det tviler jeg veldig sterkt på, hvor har du sett det?

Anonymous poster hash: f1fa6...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg veldig sterkt på, hvor har du sett det?Anonymous poster hash: f1fa6...abf

Står på bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på bloggen hennes.

Oia, ser det nå. Da er hun jo faktisk mer tragisk enn jeg trodde. Sykt PR kåt...

Anonymous poster hash: f1fa6...abf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gremmes over den jenta der! Håper ungene har gode besteforeldrene ..

Såå mye som hun har prekt om at hun vil holde det privat. Er vel fordi fansen endelig slutta å spørre og gnåle om hvem det var regner jeg med.

Anonymous poster hash: b60ad...c26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har verken sett på programmet eller lest bloggen hennes. 

 

Dette er en 18 år gammel tobarnsmor der barna har forskjellige fedre og hun ikke er sammen med noen av de? I tillegg utleverer hun hele livet sitt gjennom diverse programmer (unge mødre og bloggerne ?) og bloggen hennes? 

 

What a mess... Virkelig. Jeg hadde skammet meg. 



Anonymous poster hash: 003c1...536
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en annen tråd at tv2 hadde kjøpt rettighetene til hvem faren var, så mest sannsynlig så vil det avsløres i neste episode. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en annen tråd at tv2 hadde kjøpt rettighetene til hvem faren var, så mest sannsynlig så vil det avsløres i neste episode. 

 

Gjetter på at denne faren er kjendiiiiis, esse.. Så fett, så kuuult såå digg såå... barhf!

 

 

Gud spar oss alle og denne naive bloggeren, forbanna Tv-2. Skam dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er flaut på tv2 sine vegne at de har kjøpt rettighetene til hvem faren er. Som om det skulle vært århundrets største avsløring de kom med.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er flaut på tv2 sine vegne at de har kjøpt rettighetene til hvem faren er. Som om det skulle vært århundrets største avsløring de kom med.

 

Det var bare spekulasjoner i en tråd, tv2 har neppe kjøpt rettighetene. Men Anna og tv2 har kanskje kommet frem til at det er "lurt" å si det i en episode?

 

Vær litt forsiktig med å spre slike spekulasjoner som sannheter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hvorfor er det egentlig så interessant og spennende med alle disse tullete bloggerne??

 Dette skjønner jeg rett og slett ikke.

 



Anonymous poster hash: 97b37...d76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser nesten aldri bloggen hennes, men har fortsatt skjønt hvem faren er. Regner med ganske mange andre vet det også, så forstår ikke hvor spennende denne "nyheten" kan være..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvem det er :P og alle som har lest bloggen fast vet vel egentlig det også da han har vært på bloggen tidligere, det har til og med Anna sagt. (Ref til en tidligere episode av bloggerne) og hun har avkreftet at det er Amir. Så det er ikke så mange gutter igjen å velge i mellom. Men skriver jeg eller dere navnet hans blir det slettet som spekulasjon, jeg bare skriver ned det lille hun har delt om akkurat den saken. Vi får bare vente i stoooor spenning og se oooOOO.

Anonymous poster hash: 14403...ecd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser nesten aldri bloggen hennes, men har fortsatt skjønt hvem faren er. Regner med ganske mange andre vet det også, så forstår ikke hvor spennende denne "nyheten" kan være..

Si det da :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem det er :P og alle som har lest bloggen fast vet vel egentlig det også da han har vært på bloggen tidligere, det har til og med Anna sagt. (Ref til en tidligere episode av bloggerne) og hun har avkreftet at det er Amir. Så det er ikke så mange gutter igjen å velge i mellom. Men skriver jeg eller dere navnet hans blir det slettet som spekulasjon, jeg bare skriver ned det lille hun har delt om akkurat den saken. Vi får bare vente i stoooor spenning og se oooOOO.

Anonymous poster hash: 14403...ecd

Er forbokstaven i navnet "J"? :P

Anonymous poster hash: 6f1ef...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Si det da :D

Det er vel bare han der Mattis og faren til Michelle og han kompisen i Kr.Sand som er de andre guttene (utenom han Paradise-fyren) som Anna har vist på bloggen sin? Eller har hun skrevet om noen flere?

Anonymous poster hash: bb38d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem det er :P og alle som har lest bloggen fast vet vel egentlig det også da han har vært på bloggen tidligere, det har til og med Anna sagt. (Ref til en tidligere episode av bloggerne) og hun har avkreftet at det er Amir. Så det er ikke så mange gutter igjen å velge i mellom. Men skriver jeg eller dere navnet hans blir det slettet som spekulasjon, jeg bare skriver ned det lille hun har delt om akkurat den saken. Vi får bare vente i stoooor spenning og se oooOOO.

Anonymous poster hash: 14403...ecd

 

Alle vet det ikke, nei, for mange lesere påstår de ser at det er han ene, mens de andre påstår det er han andre (og alle argumenterer med "bare se hvor like de er"). Så noen av leserne må jo ta feil, for det kan ikke være to fedre. ;)

Anonymous poster hash: 9b099...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at det er Mathjis (?)...

Anonymous poster hash: 382b9...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo at det er Mathjis (?)...

Anonymous poster hash: 382b9...714

 

Og andre påstår at de ser at det er Jan...

Anonymous poster hash: 9b099...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...