Gå til innhold

sååå kåt, men klarer ikke å komme!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En sutretråd!!

Har ikke hatt sex på 8mnd, pga fødsel osv.den siste uken har sexlysten kommet tilbske, for fullt. Går med kribling i magen hele dagen og venter på mannen komme hjem fra jobb. Som regel er han trøtt fra jobb og passe på baby, jeg er trøtt fordi jeg passer henne hele dagen osv..idag måtte jeg bare, mens hun var våken 😳

Uansett, hvor kåt jeg enn er, klarte jeg ikke å komme. For 12år siden da jeg deburte med mannen min, kunne jeg komme uansett hva. Etter ca 7år, kunne jeg bare komme om jeg ridde han. Ingenting han gjør fær meg til å komme,ikke fingre, ikke slikke osv.. før jeg fødte baby, har det dessuten gått noen mnd hvor vk hadde sex men jeg ikke kan komme i det hele tatt selv om jeg ridde han.. trode det var pga at jeg var gravid osv.. men prøvde nå,8mnd etter fødsel, men kan heller ikke komme. Hva skjer med meg?? Det forandres der nede hele tiden, til det verre. Er redd at jeg til slutt ikkeklarer å komme i det hele tatt..og det er sååå ubehagelig å være kåt og ha sex men ikke klart å komme.det "kiler" fortsatt der nede. Hva kan jeg gjøre..😧

Anonymous poster hash: fed4d...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo,, vent litt..kommer av dildo, som jfg harbrukt mye den siste uken siden sexlysten har meldt seg.. men det er ike samme feeling.med dildo kommer jeg kun når den er og vibrerer ute, sltså ikke inne i kjeden, men rundt i området kjønnsleppene,. Tror ikke det er dildoen som hemmer,for jeg har alltid kunne komme av dildo, men har jo ikke brukt den idag..

Anonymous poster hash: 545d0...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart.. kanskje pga banet var våken??

at fokust var litt der. 

any luck ikveld da?? :P



Anonymous poster hash: 1269e...157
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..derfor jeg skrev innlegget..

Men, har hatt problemer med å komme allerede i graviditeten..så nå har jeg ikke kommet på ca 1år...så ubehagelig det føles!!

Anonymous poster hash: 545d0...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..derfor jeg skrev innlegget..

Men, har hatt problemer med å komme allerede i graviditeten..så nå har jeg ikke kommet på ca 1år...så ubehagelig det føles!!

Anonymous poster hash: 545d0...ffb

Ser på innlegget ditt at det er utrolig stressende.. Unnskyld men jeg ble stressa av å lese det. Kanskje det har noe med saken å gjøre?

Det du skal prøve er og kanskje la svigers eller foreldrene dine passe barnet i si 5 timer da. Så dere rekker å hjem, slappe av med en film (e l) ta dere en dusj/et bad sammen og ha sex etter eller mens dere bader/dusjer. Dette hjalp oss veldig hvertfall.

Du må roe tankene litt og få ro i kroppen. Lær deg å stresse ned littegrann. Litt stress er bare sunt men tror du er sterkt preget av det.

Nå stresser du veldig med det å komme og når du først gjør det da er du i en ond sirkel.. Jeg fikk dette problemet og jeg er mann! Jepp.. Jeg kunne knulle kjæresten min til hun var utslitt før jeg i det hele tatt var i nærheten av å komme, var en periode hvor jeg ikke kom på leeenge! Til slutt kom det av seg selv mens jeg sov (ble overfylt og jeg hadde balleapreng til tusen men fikk ikke gjort noe med det) så jeg våknet med klissete boxer en morgen og vips så var problemet over :) Så mitt råd.

Slapp av. Nyt livet. Ps: revnet du mye under fødselen/ble du klipt? Mange som sliter med følsomheten i underlivet lenge etter fødselen.

Anonymous poster hash: 18746...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...