Gå til innhold

wander's dagbok


Polly Ester

Anbefalte innlegg

Sover ganske lenge om dagene nå... og i dag drømte jeg om dette her:

Jeg hadde fått gavekort i julepresang av sambo - på ryggmassasje, manikyr/pedikyr, ansiktsbehandling... (egentlig en gave som moren min har fått av meg og søsknenen mine til jul...)

Og nå var jeg i et stort lokale der jeg skulle få alt dette her. Deilig. Det var mange rundt meg som stelte med meg, men ene gangen ble jeg litt engstelig for at det skulle gå galt med babyen og jeg skulle til å spørre om det var greit med sånn behandling når jeg var gravid, men jeg fikk aldri spurt. Det var når jeg skulle få ryggmassasje og jeg lå på gulvet og han som skulle massere meg satt på rompa mi og masserte ryggen min. Jeg kjente at magen ble trykket ned i gulvet, og jeg var litt redd for at det kunne være skadelig for babyen...

Da jeg skulle ha ansikt eller hårbehandling, var det ei jeg kjenner så vidt i virkeligheten som var der, og jeg skjønner ikke hva hun gjorde der - i virkeligheten er hun litt vel enfoldig, tror ikke hun har utdannelse engang... Så jeg var litt redd for at det skulle gå galt med behandlingen hun skulle gi meg...

Og i alt dette hadde jeg litt dårlig samvittighet, for det at jeg hadde fått dette gavekortet måtte bety at sambo hadde gitt meg altfor mye i julegave enn han hadde fått av meg - jeg hadde jo allerede fått vinterjakke og morgenkåpe, og en sånn spa-behandling var ikke billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Det går i ett om dagen med innlegg her på KG, så det er først når det blir stille her - ingen nye innlegg på en stund nå - så husker jeg plutselig på dagboka mi her... det har jo blitt som nattbok dette nå, da...

Sukk...sukk... er ikke helt av egen fri vilje jeg sitter her så seint på natta, men... når sambo snorker og jeg ikke har ørepropper som funker til å stenge lyden ute, så blir det lite soving - og da tyr jeg til nettet igjen - men det er nå lite som skjer på natta da...

Og så er det så typisk at det er morgener jeg skal tidlig opp igjen uten å ha sjansen til å legge meg igjen at ejg ikke får sove... sist var da jeg skulle jobbe dagen etter, da lå jeg våken i flere timer og nesten gråt fordi jeg visste at jeg kom til å være kjempetrøtt på jobben dagen etter...

...jeg tror det var sist ihvertfall - men når jeg tenker meg om så er det ganske lenge siden jeg jobbet nå, så enten er det lenge siden jeg satt oppe sist, eller så har jeg vært våken utenom jobb dagen etter... hmmm...

Ja, ja... samme kan det være... nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt trøtt igjen - så kanskje jeg kan prøve meg på senga en gang til - til slutt må jeg vel sovne selv om han snorker ved siden av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Og da er Mathilde født og graviditetsdagbok har jeg ikke bruk for lenger...

Får få en kvalifisert moderator til å flytte den, tenker jeg... Og kanskje jeg husker å skrive noe i den videre framover... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...