Gå til innhold

Kjæresten min må ha bekreftelse fra andre damer og meg hele tiden.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min må ha bekreftelse hele tiden.

Mest på pikken sin - og jeg skjønner ikke hvorfor. Den er over 19, tykk og fin så jeg skjønner ikke den usikkerheten.  Han har det peneste lemmet jeg har sett!!

I det ene øyeblikket er det liksom " se på den her - er den ikke digg". Og så er det " liker du den?", "kan du ta på den," hver dag. Han kan ta den frem mens vi står på verandaen og snakker! Jeg forteller han hele tiden hvor pen, fin, digg og kjekk han er. Skryter han opp i skyene enkelte dager. Meg legger han ikke så mye merke til. Men er veldig flik til å bemerke rynker, at jeg ser gammel ut.. etter at jeg tok restylane i leppa sa han at det var så bra jeg hadde gjort det for overleppa mi hadde sett skikkelig gammel ut.

 

 Fersket han i å flørte, sex chatte med en gammel eks for et halvt år siden og det ble huskestue. Han innrømmet at han hadde gått over streken og sa det var fordi han trengte bekreftelse. Han ba på sine knær om tilgivelse.

 

Men i går oppdaget jeg at de hadde hatt kontakt på messenger IGJEN. Mens jeg lå og sov ved siden av han. Vet ikke hva de har skrevet nå for han hadde slettet tråden, det eneste som sto var smil og hun sendte kyss tilbake.

 

Jeg konfrontrerte han og da ble han sint og ba meg ta meg sammen.

Det er jo "ingenting." 

 

Men hva er det da? Et så sykt behov for bekreftlse? Han fremstår som en selvsikker og autoritær fyr så det er merkelig.

 

Nå har han uansett ødelagt for meg. Hun han flørter med er 46. Jeg er 34. Jeg sitter her og blir usikker på meg selv og min egen kropp noe jeg ikke har vært siden jeg var 20!! Føler for å kontakte en ekselsker og sende nakenbilder for nå trenger snart jeg litt bekreftelse også!!

 



Anonymous poster hash: 149d6...84b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor er du i det hele tatt sammen med ham?!



Anonymous poster hash: 197ef...526
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er du i det hele tatt sammen med ham?! Anonymous poster hash: 197ef...526

Lurer jeg på også. Han høres ut som en enorm tulling :klaske:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vant til å få bekreftelse, komplimenter og skryt hele tiden. Da blir det kjedelig og lite spennende når han bare får den samme feedbacken på en stund. Han er selvsikker på at han har en fin og imponerende pikk fordi han stadig har fått tilbakemeldinger på det tidligere og vet at han kan få en boost om han søker det utover det han allerede har gjort. Mye vil ha mer osv..

Anonymous poster hash: b0e98...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittypurry

Han høres bare ut som en utrolig kvalm type.

Drar frem pikken på verandaen for å få skryt liksom :ler:

Dette hadde ikke jeg giddet å finne meg i.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vant til å få bekreftelse, komplimenter og skryt hele tiden. Da blir det kjedelig og lite spennende når han bare får den samme feedbacken på en stund. Han er selvsikker på at han har en fin og imponerende pikk fordi han stadig har fått tilbakemeldinger på det tidligere og vet at han kan få en boost om han søker det utover det han allerede har gjort. Mye vil ha mer osv..

Anonymous poster hash: b0e98...c8b

Høres sannsynlig ut. 

Anonymous poster hash: 87d0c...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den oppførselen hadde vært så totalt avtennende på meg så det hadde vært helt umulig å fortsette forholdet. Høres ut som en tass på tre år som er stolt av tissemannen sin. 



Anonymous poster hash: f36f3...561
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det virkelig sånn at damer driver og roser pikken til mennene så opp i skyene at de mannfolka blir helt avhengig av det?



Anonymous poster hash: f36f3...561
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk helt sjokk når du skrev at du er 34 år. Høres ut som om dere er i underkant av 20 år begge to. Hvorfor finner du deg i at fyren din flørter med andre damer, disser utseendet ditt og plutselig ut av det blå drar frem lemmet sitt på verandaen for at du skal rose det? Høres jo helt merkelig ut! Du må ha en elendig selvtillit som finner deg i så mye tull.

Anonymous poster hash: 184d8...a21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, det hørtes ut som typen din var en umoden 18 åring. Synes du kan dumpe han når han har en såpass barnslig oppførsel. Er ikke hjernen hans ferdig utviklet eller noe? For noe ser ut til å være alvorlig galt her...



Anonymous poster hash: 622c8...bcc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han har slettet tråden og hun svart smil og kyss så er det ÅPENBART noe på gang der. Hvorfor er du sammen med han i det heletatt? Han får deg til å føle deg dritt, og holder på med eksen sin.. 



Anonymous poster hash: 914ed...88b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes svært lite oppegående ut - overhodet ikke klar for noe seriøs forhold? Jeg synes du fortjener bedre, enn en som driver å flørter med andre hele tiden... Og i tillegg ha penis-komplekser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...