Gå til innhold

æsj jeg er så lei....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ooooh herlige gravid glød, hvor er du?!?!?!?!

jeg er jo litt over halveis bare!!!

:bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:

  • kviser på ryggen
  • sprengte blodkar på legga
  • tørre brystvorter
  • hemorider
  • stein har avføring!!
  • feit
  • tørt hår
  • bekkelåsning

hur går det med er??????? :rolleyes:

 

 



Anonymous poster hash: 18729...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tykkere hår, mindre rynker, sliten og feit.

Ca halveis

Anonymous poster hash: 935da...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke snart 33, 10 kg tyngre, sliter med å spise større porsjoner enn et lite barn(magesekken blir da sprengt og jeg kaster opp), er utrolig trøtt og trenger mer søvn.

Men skal ikke klage da:)

Kan fremdeles jogge 4 mil i uka, har ikke merket noe forskjell på det ytre(hud, hår etc), har hovesaklig kun lagt på meg på pupper og mage, ingen problemer med rygg eller bekken.

Men savner overskuddet og energien så gleder meg til å få kroppen min tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ooooh herlige gravid glød, hvor er du?!?!?!?!

jeg er jo litt over halveis bare!!!

:bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:

  • kviser på ryggen
  • sprengte blodkar på legga
  • tørre brystvorter
  • hemorider
  • stein har avføring!!
  • feit
  • tørt hår
  • bekkelåsning

hur går det med er??????? :rolleyes:

 

 

Anonymous poster hash: 18729...00a

 

 

Hvor lenge har Stein hatt avføring?

Anonymous poster hash: 87798...721

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor lenge har Stein hatt avføring?

Anonymous poster hash: 87798...721

 

hahahha fikk ikke endret som AB... moro :fnise:

Anonymous poster hash: 18729...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke snart 33, 10 kg tyngre, sliter med å spise større porsjoner enn et lite barn(magesekken blir da sprengt og jeg kaster opp), er utrolig trøtt og trenger mer søvn.

Men skal ikke klage da:)

Kan fremdeles jogge 4 mil i uka, har ikke merket noe forskjell på det ytre(hud, hår etc), har hovesaklig kun lagt på meg på pupper og mage, ingen problemer med rygg eller bekken.

Men savner overskuddet og energien så gleder meg til å få kroppen min tilbake.

åååh det gjorde jeg med første og!

Hadde ikke EN plage med hu! visste ikke jeg var gravid før 10 uker engang........

 

Men på slutten, fra som du omtrent kastet jeg opp hver kveld jeg la meg. For da presset det på mageskken.

Jeg ble ikke stor heller men hu veide 3,7. Så legen sa det ble ekstra trangt inni meg..

Fryktelig slitsomt... 

 

åh ja det blir deilig!

Vet det ikke føles sånn for deg sikkert men, det er ikke lenge igjen! Hold ut :)

 

ts

Anonymous poster hash: 18729...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mammanicolene

Et par kilo mindre enn før graviditet, fin hud og glød i ansiktet, tykkere hår, fin form uten plager, sover dårligere om natta, mye luft i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over halvveis.

Er så svimmel at jeg ikke klarer å jobbe. Er også veldig sliten, trøtt og fortsatt en del kvalm. Føler meg til tider som en dårlig mor for barnet vi allerede har.

Sprengte blodkar og fått litt åreknuter på bena:( og jeg klarer ikke spise sunt som jeg gjorde i forrige graviditet... Men har ikke gått opp noe særlig ennå, ca som sist tror jeg. Sliter også litt med fødselsangst som jeg fikk etter forrige fødsel. Blæ!

Jeg er så misunnelig på damer med lette svangerskap. Men jeg vet jo at dette er siste gang, og det er jo verdt det:)

Anonymous poster hash: b41bc...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooh herlige gravid glød, hvor er du?!?!?!?!jeg er jo litt over halveis bare!!! :bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:  :bond:

  • kviser på ryggen
  • sprengte blodkar på legga
  • tørre brystvorter
  • hemorider
  • stein har avføring!!
  • feit
  • tørt hår
  • bekkelåsning
hur går det med er??????? :rolleyes:   Anonymous poster hash: 18729...00a
Hvem er Stein?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Stein?

jaaaajaaaa det er allerede blitt ledd av.... takk takk :) ts

Anonymous poster hash: 18729...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh det gjorde jeg med første og!Hadde ikke EN plage med hu! visste ikke jeg var gravid før 10 uker engang........ Men på slutten, fra som du omtrent kastet jeg opp hver kveld jeg la meg. For da presset det på mageskken.Jeg ble ikke stor heller men hu veide 3,7. Så legen sa det ble ekstra trangt inni meg..Fryktelig slitsomt...  åh ja det blir deilig!Vet det ikke føles sånn for deg sikkert men, det er ikke lenge igjen! Hold ut :) ts Anonymous poster hash: 18729...00a

Er så rart det med magesekken :P

Spiste middag for 2 timer siden OG har sovet middagslur(christ i feel old!!!! :P) allikevel føler jeg meg fremdeles sprengmett etter én tacolefse med litt kjøttdeig og grønnsaker og jeg gulper seriøst opp mat nå, så lenge etterpå....

Selv om jeg foreløpig ikke er stor(haha, folk må se etter magen min liksom, ser den KUN fra siden. Har ikke sagt noe i sosiale medier og legge fremdeles ut helfigurbilder på FB og ingen kan se at jeg er gravid :P), så er han er estimert å bli 3600 gram :)

Han er også sterk som en okse nå. Hele magen rister og når han sparker så rykker jeg til og spesielt når han treffer ribbeina, AU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rart det med magesekken :P

Spiste middag for 2 timer siden OG har sovet middagslur(christ i feel old!!!! :P) allikevel føler jeg meg fremdeles sprengmett etter én tacolefse med litt kjøttdeig og grønnsaker og jeg gulper seriøst opp mat nå, så lenge etterpå....

Selv om jeg foreløpig ikke er stor(haha, folk må se etter magen min liksom, ser den KUN fra siden. Har ikke sagt noe i sosiale medier og legge fremdeles ut helfigurbilder på FB og ingen kan se at jeg er gravid :P), så er han er estimert å bli 3600 gram :)

Han er også sterk som en okse nå. Hele magen rister og når han sparker så rykker jeg til og spesielt når han treffer ribbeina, AU!

ikke sant. men kanskje han tar opp mye plass «inni deg» om man kan sid et sånn da!:P

ja det var ikke mye.

ååååg middagslur.. <3

 

Anonymous poster hash: 18729...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant. men kanskje han tar opp mye plass «inni deg» om man kan sid et sånn da!:P

ja det var ikke mye.

ååååg middagslur.. <3

Anonymous poster hash: 18729...00a

Ja, tror det :P Merker godt når han beveger seg nå så kan ikke være mye plass der. Og han skal bli minst 1600 gram til(!!!) Hvordan skal dette ende, hahaha! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg hadde det skikkelig pyton rundt den tiden selv (fra uke 6-25), men mot slutten ble det faktisk bedre! Utrolig, men sant. Det går også i perioder. Så ikke tenk så langt frem, men ha heller små "mål" å komme til. Noen uker av gangen.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 080d2...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 35. Har i grunn vært i veldig fin form lenge, men nå merker jeg at jeg begynner å bli både sliten og lei.

Har prøvd å spise fornuftig og trent 3-4 ganger i uka. Likevel er det omkring 14 kilo som har sneket seg på til nå.

Jeg har på en måte gjort det jeg kan, så de får nå bare være der til de forsvinner igjen.

Ellers har kroppen begynt å samle på litt vann. Hurra. Merker det mest i legger, knær og hender.

Ryggen kan plutselig bli veldig vond og så helt fin. Samme med bekkenet. Så ingen jevne plager.

Savner de vanlige klærne mine, det å ligge på magen, jogge og skikkelig matlyst. Syns mat, særlig middag, har vært et ork lenge.

Noen ganger har jeg masse energi, andre dager kan jeg ligge som ei fille på sofaen fra jeg er ferdig på jobb til jeg skal legge meg. Veldig varierende altså.

Men nå er jeg i siste innspurten. Må nesten holde ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det :P Merker godt når han beveger seg nå så kan ikke være mye plass der. Og han skal bli minst 1600 gram til(!!!) Hvordan skal dette ende, hahaha! :P

Hvordan har de estimert han? Og hvorfor tror de han blir så stor? Trodde det gikk i symfysemål... og ja... mitt symfysemål er helt på snittet i hvert fall, men har heller ikke mage, sånn som deg. Men ligger noen uker bak deg i tid da. :)

Anonymous poster hash: e41ee...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan har de estimert han? Og hvorfor tror de han blir så stor? Trodde det gikk i symfysemål... og ja... mitt symfysemål er helt på snittet i hvert fall, men har heller ikke mage, sånn som deg. Men ligger noen uker bak deg i tid da. :)

Anonymous poster hash: e41ee...09f

JM som estimerte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...